http://www.samosia.pl Dam ci tylko 1 rade ktora moze ci pomoze?Zadaj mi pytanie..Jesli cie to nie interesuje to nawet nie.. http://www.kowbojki.pl Dlaczego Polki są tak oziębłe w łóżku? http://www.samosia.pl Introwertyzm http://www.samosia.pl Ale na serio :/ http://www.kowbojki.pl Matchezito77 co tam u Ciebie? http://www.kowbojki.pl Co kobieta jest w stanie najcenniejszego poświęcić dla mężczyzny http://www.kowbojki.pl Czy zerwanie z facetem z powodu braku seksu w zwiazku jest uzasadnione? http://www.kowbojki.pl Seks, problem http://www.samosia.pl Jak często? http://www.samosia.pl Black odp pls http://www.samosia.pl Dlaczego w szkole uczy się hymny Polski? http://www.samosia.pl Ale na serio :/ http://www.kowbojki.pl Co kobieta jest w stanie najcenniejszego poświęcić dla mężczyzny http://www.samosia.pl Panowie, pomożecie? http://www.kowbojki.pl Kochana dobramama nie działa wiec pytam tutaj Chrzest - chrzestny nic nie dał! http://www.samosia.pl Dlaczego w szkole uczy się hymny Polski? http://www.fanimal.pl Szczenięta http://www.kowbojki.pl Jaki jest wasz pogląd na wracanie do pracy po urodzeniu? kiedys byście chciały "oddać dziecko" na parę godzin dziennie? http://www.samosia.pl Ale na serio :/ http://www.kowbojki.pl Jaki jest wasz pogląd na wracanie do pracy po urodzeniu? kiedys byście chciały "oddać dziecko" na parę godzin dziennie? http://www.kowbojki.pl Jaki jest wasz pogląd na wracanie do pracy po urodzeniu? kiedys byście chciały "oddać dziecko" na parę godzin dziennie? http://www.samosia.pl Dam ci tylko 1 rade ktora moze ci pomoze?Zadaj mi pytanie..Jesli cie to nie interesuje to nawet nie.. http://www.kowbojki.pl Seks, problem http://www.samosia.pl Jak często? http://www.samosia.pl Introwertyzm http://www.samosia.pl Black odp pls http://www.kowbojki.pl Dlaczego Polki są tak oziębłe w łóżku? http://www.samosia.pl Panowie, pomożecie? http://www.kowbojki.pl Seks, problem http://www.kowbojki.pl Dlaczego Polki są tak oziębłe w łóżku? http://www.kowbojki.pl Matchezito77 co tam u Ciebie? http://www.kowbojki.pl Matchezito77 co tam u Ciebie? http://www.samosia.pl Ale na serio :/ http://www.samosia.pl Poszedłbym na jakiś spacer XD http://www.kowbojki.pl Komu smutno i dlaczego? http://www.kowbojki.pl Uważam http://www.samosia.pl Dam ci tylko 1 rade ktora moze ci pomoze?Zadaj mi pytanie..Jesli cie to nie interesuje to nawet nie.. http://www.kowbojki.pl Seks, problem http://www.samosia.pl Dam ci tylko 1 rade ktora moze ci pomoze?Zadaj mi pytanie..Jesli cie to nie interesuje to nawet nie.. http://www.kowbojki.pl Dobra nadeszła chwila, gdy... http://www.kowbojki.pl Kochana dobramama nie działa wiec pytam tutaj Chrzest - chrzestny nic nie dał! http://www.kowbojki.pl Co kobieta jest w stanie najcenniejszego poświęcić dla mężczyzny http://www.kowbojki.pl Kochana dobramama nie działa wiec pytam tutaj Chrzest - chrzestny nic nie dał! http://www.kowbojki.pl Matchezito77 co tam u Ciebie? http://www.kowbojki.pl Dobra nadeszła chwila, gdy... http://www.kowbojki.pl Dlaczego Polki są tak oziębłe w łóżku? http://www.samosia.pl Poszedłbym na jakiś spacer XD http://www.kowbojki.pl Czy zerwanie z facetem z powodu braku seksu w zwiazku jest uzasadnione? http://www.samosia.pl Panowie, pomożecie? http://www.kowbojki.pl Dobra nadeszła chwila, gdy... http://www.kowbojki.pl Czy zerwanie z facetem z powodu braku seksu w zwiazku jest uzasadnione? http://www.samosia.pl Poszedłbym na jakiś spacer XD http://www.samosia.pl Introwertyzm http://www.fanimal.pl Szczenięta http://www.kowbojki.pl Komu smutno i dlaczego? http://www.samosia.pl Black odp pls http://www.kowbojki.pl Dobra nadeszła chwila, gdy... http://www.samosia.pl Dlaczego w szkole uczy się hymny Polski? http://www.kowbojki.pl Co kobieta jest w stanie najcenniejszego poświęcić dla mężczyzny http://www.kowbojki.pl Dlaczego Polki są tak oziębłe w łóżku? http://www.fanimal.pl Szczenięta http://www.samosia.pl Z własnej nie przymuszonej woli siedzicie o pierwszej w nocy na samosi? http://www.samosia.pl Black odp pls http://www.kowbojki.pl Uważam http://www.samosia.pl Introwertyzm http://www.samosia.pl #19 Czy tylko ja http://www.kowbojki.pl Jaki jest wasz pogląd na wracanie do pracy po urodzeniu? kiedys byście chciały "oddać dziecko" na parę godzin dziennie? http://www.kowbojki.pl Komu smutno i dlaczego? http://www.kowbojki.pl Uważam http://www.kowbojki.pl Uważam http://www.kowbojki.pl Uważam http://www.kowbojki.pl Kochana dobramama nie działa wiec pytam tutaj Chrzest - chrzestny nic nie dał! http://www.samosia.pl Poszedłbym na jakiś spacer XD http://www.samosia.pl Jak często? http://www.kowbojki.pl Czy zerwanie z facetem z powodu braku seksu w zwiazku jest uzasadnione? http://www.kowbojki.pl Seks, problem http://www.samosia.pl Jak często? http://www.kowbojki.pl Komu smutno i dlaczego? http://www.fanimal.pl Szczenięta http://www.kowbojki.pl Komu smutno i dlaczego? http://www.fanimal.pl Szczenięta http://www.samosia.pl Panowie, pomożecie?
majorka
majorka
09.11.13, 09:17 | Gimnazjum | Fizyka (zadanie)
Zgłoś

Niech ktos napisze czym sie rozni energia kinetyczna od potencjalnej

niech ktos napisze czym sie rozni energia kinetyczna od potencjalnej plisss jak najprosciej!!!

1 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 10.11.13, 04:26

    Na chłopski rozum xD Ciało będzie miało energie potencjalną jeśli osiągnie pewną wysokość (jest to warunek bo we wzorze masz Ep = mg*h xD), energia kinetyczna będzie tylko wtedy gdzy ciało będzie się poruszało z jakąś prędkością xD Czyli: Energia potencjalna - wysokość(h) Enrgia kinetyczna - prędkość(V)

  • gość
    gość | 11.11.13, 03:06

    na pewno różnią się wzorem: -energia kinetyczna: Ek=mv2/2 , m-masa ciała, v-prędkośc ciała, podstawowa jednostka to 1J(dżul) -energia potencjalna: Ep=mgh, m-masa ciała, g-przyciąganie ziemskie, h-wysokośc, podstawowa jednostka to 1J(dżul) Energię kinetyczną posiadają wszystkie ciałą, które są w ruchu-jest związana ze zmianą położenia ciała. Wszystkie ciała, które poruszają się w określonym kierunku posiadają tę energię. Energię potencjalną posiadają ciałą, które znajdują się już na pewnej wysokosci nad powierzchnia ziemi, Wartośc tej energii wzrasta z wysokością-im większa wysokośc, tym większa energia potencjalna. Obie te energie zaliczamy do energii mechanicznej

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]