http://www.kowbojki.pl Tak bardzo bardzo kochom jooom, ze w nocy kiedy wszycy spia, Jo nie spie kombinujac jak byc z nia http://www.kowbojki.pl Z jakich powodów wchodzisz na to forum? http://www.samosia.pl Co rozumiecie przez określenie kogoś przegrywem? http://www.samosia.pl Jak leci Samosie i jak mija wam ta sobota? http://www.samosia.pl Zdradzcie tutaj swoj najwiekszy sekret http://www.samosia.pl Ważne pytanie mam 13 lat. http://www.samosia.pl Co rozumiecie przez określenie kogoś przegrywem? http://www.kowbojki.pl Co wam się ostatnio śniło? http://www.samosia.pl Wiecie ze takiego dnia jak dzis 19 lutego 1594 roku Król Polski Zygmunt III Waza został koronowany w Uppsali na króla Szwecji http://www.samosia.pl Jak leci Samosie i jak mija wam ta sobota? http://www.kowbojki.pl Jak myślicie dlaczego magik rzecznik tak nie lubi naszej nevadki? http://www.kowbojki.pl Tak bardzo bardzo kochom jooom, ze w nocy kiedy wszycy spia, Jo nie spie kombinujac jak byc z nia http://www.kowbojki.pl Dobranoc + wiadomość która pewnie niektórych ucieszy http://www.samosia.pl Jak leci Samosie i jak mija wam ta sobota? http://www.samosia.pl Samosia juz dziala, ile razy odswierzyles strone zeby sprawdzic czy juz dziala? http://www.kowbojki.pl Ukrywanie się na gościu http://www.kowbojki.pl Chciałam założyć konto, ale z tego co teraz czytam http://www.kowbojki.pl Wszystkie ładne dziewczyny są puste http://www.kowbojki.pl Tak bardzo bardzo kochom jooom, ze w nocy kiedy wszycy spia, Jo nie spie kombinujac jak byc z nia http://www.samosia.pl Do kobiet: Czy mogłybyście związać się z facetem, który w przeszłości korzystał z usług prostytutek? http://www.samosia.pl Ważne pytanie mam 13 lat. http://www.samosia.pl Też macie jutro wolne? http://www.kowbojki.pl Jako facet mam takie same potrzeby jak dziewczyna oddycham, jem, piję, lubię się przytulić http://www.kowbojki.pl Co wam się ostatnio śniło? http://www.kowbojki.pl Poznam dziewczynę w celach towarzysko-rozrywkowych :-) http://www.kowbojki.pl Poznam dziewczynę w celach towarzysko-rozrywkowych :-) http://www.kowbojki.pl Poznam dziewczynę w celach towarzysko-rozrywkowych :-) http://www.samosia.pl Motoryzacja http://www.samosia.pl Co rozumiecie przez określenie kogoś przegrywem? http://www.samosia.pl Do kobiet: Czy mogłybyście związać się z facetem, który w przeszłości korzystał z usług prostytutek? http://www.kowbojki.pl Ukrywanie się na gościu http://www.kowbojki.pl Jako facet mam takie same potrzeby jak dziewczyna oddycham, jem, piję, lubię się przytulić http://www.kowbojki.pl Z jakich powodów wchodzisz na to forum? http://www.kowbojki.pl Wszystkie ładne dziewczyny są puste http://www.kowbojki.pl Wszystkie ładne dziewczyny są puste http://www.samosia.pl Motoryzacja http://www.samosia.pl Wiecie ze takiego dnia jak dzis 19 lutego 1594 roku Król Polski Zygmunt III Waza został koronowany w Uppsali na króla Szwecji http://www.samosia.pl Też macie jutro wolne? http://www.kowbojki.pl Wszystkie ładne dziewczyny są puste http://www.kowbojki.pl Dobranoc + wiadomość która pewnie niektórych ucieszy http://www.kowbojki.pl Chciałam założyć konto, ale z tego co teraz czytam http://www.kowbojki.pl Ukrywanie się na gościu http://www.samosia.pl Pusto http://www.samosia.pl Ważne pytanie mam 13 lat. http://www.kowbojki.pl Chciałam założyć konto, ale z tego co teraz czytam http://www.kowbojki.pl Poznam dziewczynę w celach towarzysko-rozrywkowych :-) http://www.kowbojki.pl Jak myślicie dlaczego magik rzecznik tak nie lubi naszej nevadki? http://www.kowbojki.pl Co wam się ostatnio śniło? http://www.kowbojki.pl Z jakich powodów wchodzisz na to forum? http://www.samosia.pl Motoryzacja http://www.kowbojki.pl Jak myślicie dlaczego magik rzecznik tak nie lubi naszej nevadki? http://www.kowbojki.pl Jako facet mam takie same potrzeby jak dziewczyna oddycham, jem, piję, lubię się przytulić http://www.kowbojki.pl Tak bardzo bardzo kochom jooom, ze w nocy kiedy wszycy spia, Jo nie spie kombinujac jak byc z nia http://www.samosia.pl Zdradzcie tutaj swoj najwiekszy sekret http://www.kowbojki.pl Chciałam założyć konto, ale z tego co teraz czytam http://www.kowbojki.pl Co wam się ostatnio śniło? http://www.samosia.pl Samosia juz dziala, ile razy odswierzyles strone zeby sprawdzic czy juz dziala? http://www.samosia.pl Wiecie ze takiego dnia jak dzis 19 lutego 1594 roku Król Polski Zygmunt III Waza został koronowany w Uppsali na króla Szwecji http://www.samosia.pl Zdradzcie tutaj swoj najwiekszy sekret http://www.samosia.pl Co rozumiecie przez określenie kogoś przegrywem? http://www.kowbojki.pl Z jakich powodów wchodzisz na to forum? http://www.kowbojki.pl Dobranoc + wiadomość która pewnie niektórych ucieszy http://www.samosia.pl Też macie jutro wolne? http://www.samosia.pl Pusto http://www.kowbojki.pl Jak myślicie dlaczego magik rzecznik tak nie lubi naszej nevadki? http://www.samosia.pl Do kobiet: Czy mogłybyście związać się z facetem, który w przeszłości korzystał z usług prostytutek? http://www.samosia.pl Ważne pytanie mam 13 lat. http://www.kowbojki.pl Ukrywanie się na gościu http://www.samosia.pl Wiecie ze takiego dnia jak dzis 19 lutego 1594 roku Król Polski Zygmunt III Waza został koronowany w Uppsali na króla Szwecji http://www.samosia.pl Do kobiet: Czy mogłybyście związać się z facetem, który w przeszłości korzystał z usług prostytutek? http://www.kowbojki.pl Jako facet mam takie same potrzeby jak dziewczyna oddycham, jem, piję, lubię się przytulić http://www.samosia.pl Pusto http://www.samosia.pl Motoryzacja http://www.samosia.pl Zdradzcie tutaj swoj najwiekszy sekret http://www.samosia.pl Samosia juz dziala, ile razy odswierzyles strone zeby sprawdzic czy juz dziala? http://www.samosia.pl Pusto http://www.samosia.pl Jak leci Samosie i jak mija wam ta sobota? http://www.kowbojki.pl Dobranoc + wiadomość która pewnie niektórych ucieszy
kujon
kujon
14.11.13, 07:31 | Gimnazjum | Geografia (zadanie)
Zgłoś

Oblicz , jakiej temperatury powietrza może spodziewać się turysta na s

Oblicz , jakiej temperatury powietrza może spodziewać się turysta na szczycie Giewontu (1894 m n.p.m) jeżeli w Kuźnicach (1025 m n.p.m ) wynosi ona 75`C

7 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(3)

  • gość
    gość | 14.11.13, 12:32

    1894 - 1025 = 869
    100 m - 0,6 st.
    869 m - x
    X= (869 * 0,6) : 100
    X = około 5 st.

    75 - 5 = ok. 70


    coś chyba ta temp. jest źle podana, bo to jest nie możliwe, żeby taka wysoka temp. była na szczycie góry... ^^

  • gość
    gość | 16.11.13, 20:00

    1894 m.n.p.m - 1025 m.n.p.m. ≈ 900m
    9 *0.6 = 5,4
    75C-5,4 C = 69,6 C

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]