http://www.samosia.pl Idę dalej się uczyć, nie mogę tu tyle czasu spędzać. http://www.kowbojki.pl Pogodziłem się z tym że będę singlem http://www.samosia.pl Disnej oszukuje XD w orginalnej opowiesci mala syrenka Ariel zdy))cha poprzez samobojstwo-utopienie a piotrus pan zaj3bywal dzieci w nibylandi XD http://www.kowbojki.pl Czy facet sie obrazi jak powiem że jest zły w łóżku? http://www.kowbojki.pl Pogodziłem się z tym że będę singlem http://www.samosia.pl Ragacia i Cytrynka http://www.kowbojki.pl Czy rzucić bezrobotnego faceta http://www.kowbojki.pl Czy facet sie obrazi jak powiem że jest zły w łóżku? http://www.kowbojki.pl Czy rzucić bezrobotnego faceta http://www.kowbojki.pl Czy facet sie obrazi jak powiem że jest zły w łóżku? http://www.kowbojki.pl Gdybym miała bliskich to nie chciałabym się zabić. http://www.samosia.pl Ile... http://www.kowbojki.pl Gdybym miała bliskich to nie chciałabym się zabić. http://www.kowbojki.pl Pogodziłem się z tym że będę singlem http://www.kowbojki.pl Czy rzucić bezrobotnego faceta http://www.samosia.pl Pary samosiowe http://www.kowbojki.pl Widmo krąży po Europie http://www.kowbojki.pl Sponsoring! http://www.kowbojki.pl Jak się kogoś szczerze, powtarzam szczerze kocha to się nie dopuszcza myśli zostawić go/ją czy nie ale robi się wszystko by problemy naprawiać http://www.kowbojki.pl Jak się kogoś szczerze, powtarzam szczerze kocha to się nie dopuszcza myśli zostawić go/ją czy nie ale robi się wszystko by problemy naprawiać http://www.kowbojki.pl Kiedy ostatnio uprawialiscie seks ? http://www.kowbojki.pl Kiedy ostatnio uprawialiscie seks ? http://www.samosia.pl Co ta samosia wyprawia do ciasnej anielki ? http://www.kowbojki.pl Zrobiłybyście swojemu towarzyszowi życia, gdyby był wydepilowany i czyściutki http://www.kowbojki.pl Kiedy ostatnio uprawialiscie seks ? http://www.samosia.pl Proszę sie przedstawić i powiedziec cos o sobie? http://www.kowbojki.pl Gdybym miała bliskich to nie chciałabym się zabić. http://www.kowbojki.pl Zrobiłybyście swojemu towarzyszowi życia, gdyby był wydepilowany i czyściutki http://www.kowbojki.pl Zrobiłybyście swojemu towarzyszowi życia, gdyby był wydepilowany i czyściutki http://www.samosia.pl Może zróbmy zlot samosiowy u Karuty w domu? XDDD http://www.kowbojki.pl Kukiz :-) ale go jadą w telewizji, nie szanują, nie traktują poważnie. http://www.samosia.pl A więc http://www.kowbojki.pl Kukiz :-) ale go jadą w telewizji, nie szanują, nie traktują poważnie. http://www.kowbojki.pl Sponsoring! http://www.kowbojki.pl Widmo krąży po Europie http://www.kowbojki.pl Sponsoring! http://www.kowbojki.pl Kukiz :-) ale go jadą w telewizji, nie szanują, nie traktują poważnie. http://www.samosia.pl Macie tak? http://www.kowbojki.pl Widmo krąży po Europie http://www.kowbojki.pl Jak się kogoś szczerze, powtarzam szczerze kocha to się nie dopuszcza myśli zostawić go/ją czy nie ale robi się wszystko by problemy naprawiać
pitagoras
pitagoras
03.11.13, 22:20 | Gimnazjum | Fizyka (zadanie)
Zgłoś

Odbicie światła ;))

odbicie światła ;))

2 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 06.11.13, 10:04

    Prawo odbicia:
    Światło odbija się od powierzchni ciał zawsze w takim kierunku, że kąt odbicia równy jest kątowi padania (beta=alfa). Promień padający, promień odbity i prostopadła do powierzchni zwierciadła wystawiona w punkcie padania leżą w jednej płaszczyźnie.
    ******
    Jeżeli powierzchnia, na którą pada wiązka promieni równoległych, nie jest wypolerowana, to wówczas po odbiciu od takiej powierzchni powstaje wiązka światła, której promienie nie są już do siebie równoległe. Taką wiązkę nazywamy rozproszeniem światła. Dzięki rozproszeniu światła widzimy przedmioty, które same nie są źródłami światła (mp. Księżyc, planety i większość spotykanych na co dzień przedmiotów). Wystarczy, aby ciała takie zostały oświetlone, a część rozproszonych przez nie promieni świetlnych dotrze do naszych oczu, niezależnie od tego, gdzie sie znajdujemy. W małym stopniu zjawisko rozproszenia światła występuje również przy Czytaj całość »

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]