http://www.kowbojki.pl Kto tu jest? http://www.kowbojki.pl Co by艣cie zrobi艂y kowbojeczki [zdrada]? http://www.kowbojki.pl Nie mam komu si臋 wy偶ali膰, a chodzi o mojego najlepszego kumpla. Co wy na to? http://www.kowbojki.pl Co zrobi膰, 偶eby paznokcie by艂y twardsze? http://www.kowbojki.pl Nie mam komu si臋 wy偶ali膰, a chodzi o mojego najlepszego kumpla. Co wy na to? http://www.samosia.pl Serce nie s艂uga http://www.kowbojki.pl Do dziewczyn ! jak by艣cie odpowiedzia艂y na takie co艣 http://www.samosia.pl Wakacje i samosia zmartwychwstaje http://www.kowbojki.pl Co by艣cie zrobi艂y kowbojeczki [zdrada]? http://www.kowbojki.pl Widze, ze niektorzy tu zaczynaja lapac o co chodzi.. Moze jednak uda mi sie przejsc na formy plciowo neutralne? http://www.kowbojki.pl Widze, ze niektorzy tu zaczynaja lapac o co chodzi.. Moze jednak uda mi sie przejsc na formy plciowo neutralne? http://www.samosia.pl Podrywa艂 a teraz olewa http://www.kowbojki.pl Faceci uwazaja ze ge)je sa wstretni i oblesni.. ale truc swoim kobieta o anal i wkladac tam juz im nie przeszkadza.. wrec przeciwnie http://www.kowbojki.pl Do dziewczyn ! jak by艣cie odpowiedzia艂y na takie co艣 http://www.kowbojki.pl Nie mam komu si臋 wy偶ali膰, a chodzi o mojego najlepszego kumpla. Co wy na to? http://www.kowbojki.pl Ale bym teraz cmoka艂 jak膮艣 dziewczyne w szyjke ojezus http://www.samosia.pl Co oznacza sen o duchach? http://www.samosia.pl Elo kumple http://www.samosia.pl Chce umrze膰 http://www.samosia.pl Chce umrze膰 http://www.samosia.pl Ktore imie http://www.kowbojki.pl Faceci uwazaja ze ge)je sa wstretni i oblesni.. ale truc swoim kobieta o anal i wkladac tam juz im nie przeszkadza.. wrec przeciwnie http://www.kowbojki.pl Gena! http://www.samosia.pl Elo kumple http://www.kowbojki.pl Co zrobi膰, 偶eby paznokcie by艂y twardsze? http://www.kowbojki.pl Do dziewczyn ! jak by艣cie odpowiedzia艂y na takie co艣 http://www.samosia.pl Ktore imie http://www.samosia.pl Co oznacza sen o duchach? http://www.kowbojki.pl Co by艣cie zrobi艂y kowbojeczki [zdrada]? http://www.samosia.pl Co..? http://www.kowbojki.pl Do dziewczyn ! jak by艣cie odpowiedzia艂y na takie co艣 http://www.kowbojki.pl Gena! http://www.samosia.pl Co..? http://www.samosia.pl Wiecie co... http://www.samosia.pl Podrywa艂 a teraz olewa http://www.kowbojki.pl Co zrobi膰, 偶eby paznokcie by艂y twardsze? http://www.kowbojki.pl Kt贸re kowbojki s膮 fajne? http://www.kowbojki.pl Kt贸re kowbojki s膮 fajne? http://www.kowbojki.pl Ale bym teraz cmoka艂 jak膮艣 dziewczyne w szyjke ojezus http://www.kowbojki.pl Widze, ze niektorzy tu zaczynaja lapac o co chodzi.. Moze jednak uda mi sie przejsc na formy plciowo neutralne? http://www.kowbojki.pl Kt贸re kowbojki s膮 fajne? http://www.samosia.pl Podrywa艂 a teraz olewa http://www.samosia.pl A艂steria :D http://www.samosia.pl Wakacje i samosia zmartwychwstaje http://www.samosia.pl Wakacje i samosia zmartwychwstaje http://www.kowbojki.pl Ale bym teraz cmoka艂 jak膮艣 dziewczyne w szyjke ojezus http://www.samosia.pl Co oznacza sen o duchach? http://www.kowbojki.pl Kto tu jest? http://www.kowbojki.pl Co zrobi膰, 偶eby paznokcie by艂y twardsze? http://www.kowbojki.pl Nie mam komu si臋 wy偶ali膰, a chodzi o mojego najlepszego kumpla. Co wy na to? http://www.kowbojki.pl Faceci uwazaja ze ge)je sa wstretni i oblesni.. ale truc swoim kobieta o anal i wkladac tam juz im nie przeszkadza.. wrec przeciwnie http://www.kowbojki.pl Co by艣cie zrobi艂y kowbojeczki [zdrada]? http://www.kowbojki.pl Faceci uwazaja ze ge)je sa wstretni i oblesni.. ale truc swoim kobieta o anal i wkladac tam juz im nie przeszkadza.. wrec przeciwnie http://www.samosia.pl Serce nie s艂uga http://www.kowbojki.pl Gena! http://www.samosia.pl Ktore imie http://www.kowbojki.pl Gena! http://www.kowbojki.pl Ale bym teraz cmoka艂 jak膮艣 dziewczyne w szyjke ojezus http://www.kowbojki.pl Kto tu jest? http://www.kowbojki.pl Kto tu jest? http://www.samosia.pl Serce nie s艂uga http://www.kowbojki.pl Widze, ze niektorzy tu zaczynaja lapac o co chodzi.. Moze jednak uda mi sie przejsc na formy plciowo neutralne? http://www.samosia.pl Wiecie co... http://www.samosia.pl Wiecie co... http://www.kowbojki.pl Kt贸re kowbojki s膮 fajne? http://www.samosia.pl A艂steria :D
kkrzysiek
kkrzysiek
19.10.13, 02:06 | Gimnazjum | J臋zyk niemiecki (zadanie)
Zg艂o艣

Odpowiedz na pytanie po niemiecku : 1.Wo warst du in den letzten

Odpowiedz na pytanie po niemiecku : 1.Wo warst du in den letzten Sommerferien? 2. Wohin m謈htest du n腸hstes Jahr in den Ferien fahren? 3. Was nimmst du meinstens in die Ferien mit?

7 pkt
Czym s膮 punkty?
Odpowiedz

(1)

  • go艣膰
    go艣膰 | 19.10.13, 10:00

    1.In den letzten Sommerferien war ich in Griechenland. 2.Nachstes Jahr mochte ich an die Ostsee fahren. 3.In die Ferien nehme ich meistens einen Rucksack, in dem ich alles habe, was ich brauche, mit.

Zadanie

go艣膰
Wymagane minimum 4 znaki. Pozosta艂o: 50000 znak贸w. Edytor zaawansowany
Dodaj za艂膮cznik

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgl膮d:
Nazwa Kod Rezultat
Odst臋p \ a nast臋pnie spacja
Nowa linia \\
Pot臋ga x^{2}
U艂amek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Uk艂ad 2 r贸wna艅 \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Uk艂ad n r贸wna艅 (ka偶de w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks g贸rny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla ka偶dego" \forall
Suma zbior贸w \cup
Iloczyn zbior贸w \cap
Mniejsze lub r贸wne \leq
Wi臋ksze lub r贸wne \geq
Nier贸wno艣膰 \neq
Oko艂o \approx
Najcz臋艣ciej u偶ywane symbole:
Pi \pi
Niesko艅czono艣膰 \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyra偶enia zaawansowane:
Ca艂ka nieoznaczona \int{x}\, dx
Ca艂ka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]