http://www.kowbojki.pl Hahaha http://www.kowbojki.pl Dajcie jakiś fajny polski film http://www.kowbojki.pl Którego usera chcielibyście zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Rzeczywiście. no Nevado nie spodziewałem się po tobie. fałszywa aż kipi i to jeszcze osobie z która na forum rozmawiasz http://www.kowbojki.pl Zmiana nazwiska po ślubie http://www.kowbojki.pl Chlopaki http://www.kowbojki.pl Dajcie jakiś fajny polski film http://www.kowbojki.pl Kazda Polka marzy tylko http://www.kowbojki.pl Kazda Polka marzy tylko http://www.kowbojki.pl Zmiana nazwiska po ślubie http://www.samosia.pl Facet http://www.kowbojki.pl Chlopaki http://www.samosia.pl Czy to normalne zachowanie faceta? :C http://www.kowbojki.pl Którego usera chcielibyście zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Rzeczywiście. no Nevado nie spodziewałem się po tobie. fałszywa aż kipi i to jeszcze osobie z która na forum rozmawiasz http://www.kowbojki.pl Zmiana nazwiska po ślubie http://www.kowbojki.pl Rzeczywiście. no Nevado nie spodziewałem się po tobie. fałszywa aż kipi i to jeszcze osobie z która na forum rozmawiasz http://www.kowbojki.pl Zgadnijcie co przez cały dzień zjadłam? http://www.kowbojki.pl Hahaha http://www.kowbojki.pl Co dajecie na walentynki swoim kumplom :) http://www.kowbojki.pl Co dajecie na walentynki swoim kumplom :) http://www.kowbojki.pl Kazda Polka marzy tylko http://www.kowbojki.pl Zmiana nazwiska po ślubie http://www.samosia.pl Witajcie http://www.kowbojki.pl Hahaha http://www.samosia.pl Czym to moze byc spowodowane? http://www.kowbojki.pl Co dajecie na walentynki swoim kumplom :) http://www.kowbojki.pl Dajcie jakiś fajny polski film http://www.samosia.pl Co mam zrobić? http://www.kowbojki.pl Rzeczywiście. no Nevado nie spodziewałem się po tobie. fałszywa aż kipi i to jeszcze osobie z która na forum rozmawiasz http://www.kowbojki.pl Dajcie jakiś fajny polski film http://www.kowbojki.pl Jem orzeszki http://www.kowbojki.pl Rzeczywiście. no Nevado nie spodziewałem się po tobie. fałszywa aż kipi i to jeszcze osobie z która na forum rozmawiasz http://www.kowbojki.pl Jem orzeszki http://www.samosia.pl Brakuje mi starych użytkowników samosi :( http://www.samosia.pl Czy to normalne zachowanie faceta? :C http://www.kowbojki.pl Co dajecie na walentynki swoim kumplom :) http://www.kowbojki.pl Którego usera chcielibyście zobaczyć ? http://www.samosia.pl Czy wystarczy penis http://www.samosia.pl Co mam zrobić? http://www.samosia.pl Co mam zrobić? http://www.kowbojki.pl Jem orzeszki http://www.kowbojki.pl Chlopaki http://www.kowbojki.pl Zgadnijcie co przez cały dzień zjadłam? http://www.samosia.pl Facet http://www.samosia.pl Czy to normalne zachowanie faceta? :C http://www.kowbojki.pl Zgadnijcie co przez cały dzień zjadłam? http://www.kowbojki.pl Zgadnijcie co przez cały dzień zjadłam? http://www.samosia.pl Pomysł na walentynki http://www.samosia.pl Zazdrość http://www.kowbojki.pl Którego usera chcielibyście zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Którego usera chcielibyście zobaczyć ? http://www.samosia.pl Czym to moze byc spowodowane? http://www.kowbojki.pl Jem orzeszki http://www.kowbojki.pl Kazda Polka marzy tylko http://www.samosia.pl Facet http://www.kowbojki.pl Jem orzeszki http://www.kowbojki.pl Dajcie jakiś fajny polski film http://www.kowbojki.pl Hahaha http://www.kowbojki.pl Hahaha http://www.kowbojki.pl Kazda Polka marzy tylko http://www.samosia.pl Czym to moze byc spowodowane? http://www.kowbojki.pl Chlopaki http://www.samosia.pl Pomysł na walentynki http://www.kowbojki.pl Chlopaki http://www.samosia.pl Czy wystarczy penis http://www.samosia.pl Jestem w cionży http://www.kowbojki.pl Co dajecie na walentynki swoim kumplom :) http://www.samosia.pl Pomysł na walentynki http://www.kowbojki.pl Zmiana nazwiska po ślubie http://www.samosia.pl Czy wystarczy penis http://www.kowbojki.pl Zgadnijcie co przez cały dzień zjadłam?
kkrzysiek
kkrzysiek
03.11.13, 13:54 | Gimnazjum | Matematyka (zadanie)
Zgłoś

Okrąg o środku S ma promień 5 cm , a okrąg o środku P ma

okrąg o środku S ma promień 5 cm , a okrąg o środku P ma promień o długości 7 cm . Ustal ,jakie jest wzajemne położenie tych okręgów jeśli : |SP| = 10 |SP|=12 |SP|>15 |SP|

6 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 06.11.13, 00:52

    jeśli : |SP| = 10 Okręgi pzecinają się , gdyż r1+r2=%+7=12>10 Jeśli |SP|=12 to okręgi są styczne zewnętrznie Jeśji |SP|>15 |SP to okręgi są rozłączne zewnętrznie

  • gość
    gość | 06.11.13, 04:33

    r1 =5cm, r2 =7cm S i P - środki okręgów. a) ISPI =10 Okręgi przecinają się,mają dwa punkty wspólne. r1+r2 =12 >10 b) ISPI =12 Okręgi są styczne zewnętrznie,mają jeden punkt wspólny. r1+r2 =5+7 =12 c) ISPI >15 ISPI Okręgi są rozłączne zewnętrznie,nie mają punktów wspólnych.

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]