http://www.kowbojki.pl Jak myślicie kto by wygrał jakby wybuchła wojna światowa mężczyźni przeciwko kobietom? http://www.samosia.pl Ktokolwiek z was pamięta tą... http://www.kowbojki.pl Czemu na tym forum nie ma jakiejś takiej solidarności? Jakiegoś wspierania się normalnych użytkowników i tępienia hejterów? Czemu pozwalacie na to by normalni użytkownicy byli hejtowani, czemu każdy.. http://www.samosia.pl Wasze zdanie http://www.samosia.pl Jakie jest wasze zdanie? http://www.samosia.pl Siedze otoczony ciszą jak Robinson Crusoe ... http://www.samosia.pl Wiem ze jest tutaj pusto ale wierze ze bede mial pare odpowiedzi w tym pytaniu http://www.kowbojki.pl Czy faceci są do czegoś potrzebni kobietom? http://www.samosia.pl Wasze zdanie http://www.kowbojki.pl Uderzyłam faceta :/ http://www.samosia.pl Ktokolwiek z was pamięta tą... http://www.samosia.pl Czym jest prawdziwa miłość ? http://www.samosia.pl Wiem ze jest tutaj pusto ale wierze ze bede mial pare odpowiedzi w tym pytaniu http://www.kowbojki.pl Jak myślicie kto by wygrał jakby wybuchła wojna światowa mężczyźni przeciwko kobietom? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny http://www.kowbojki.pl Mierzyliście sobie kiedyś IQ? http://www.samosia.pl Wiem ze jest tutaj pusto ale wierze ze bede mial pare odpowiedzi w tym pytaniu http://www.kowbojki.pl Czy faceci są do czegoś potrzebni kobietom? http://www.kowbojki.pl Kogo zabrałbyś na spacer lub piwo ? http://www.kowbojki.pl Facet mnie nie zaspokaja w łóżku http://www.samosia.pl Nie rozumiem waszego słownictwa! http://www.kowbojki.pl Jak namówić faceta na aseksualne małżeństwo ? http://www.kowbojki.pl Zaczynam wpadac w panike http://www.samosia.pl Phenoxyethanol zostałeś zgłoszony na policje http://www.kowbojki.pl Uderzyłam faceta :/ http://www.kowbojki.pl Jak myślicie kto by wygrał jakby wybuchła wojna światowa mężczyźni przeciwko kobietom? http://www.kowbojki.pl Zaczynam wpadac w panike http://www.kowbojki.pl Facet mnie nie zaspokaja w łóżku http://www.samosia.pl O co chodzi w piosence jakieś sarsy? wie ktoś? http://www.kowbojki.pl Czemu na tym forum nie ma jakiejś takiej solidarności? Jakiegoś wspierania się normalnych użytkowników i tępienia hejterów? Czemu pozwalacie na to by normalni użytkownicy byli hejtowani, czemu każdy.. http://www.kowbojki.pl Dziewczyny http://www.samosia.pl Siedze otoczony ciszą jak Robinson Crusoe ... http://www.kowbojki.pl Uderzyłam faceta :/ http://www.samosia.pl O co chodzi w piosence jakieś sarsy? wie ktoś? http://www.samosia.pl Wiem ze jest tutaj pusto ale wierze ze bede mial pare odpowiedzi w tym pytaniu http://www.samosia.pl Phenoxyethanol zostałeś zgłoszony na policje http://www.kowbojki.pl Mierzyliście sobie kiedyś IQ? http://www.samosia.pl Wiem ze jest tutaj pusto ale wierze ze bede mial pare odpowiedzi w tym pytaniu http://www.kowbojki.pl Facet mnie nie zaspokaja w łóżku http://www.kowbojki.pl Zaczynam wpadac w panike http://www.kowbojki.pl Dziewczyny http://www.kowbojki.pl Uderzyłam faceta :/ http://www.kowbojki.pl Mierzyliście sobie kiedyś IQ? http://www.samosia.pl Jakie jest wasze zdanie? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny http://www.kowbojki.pl Dziewczyny http://www.kowbojki.pl Kogo zabrałbyś na spacer lub piwo ? http://www.kowbojki.pl Czy faceci są do czegoś potrzebni kobietom? http://www.samosia.pl Nie rozumiem waszego słownictwa! http://www.samosia.pl By wyp'ierdolił missinblack http://www.kowbojki.pl Kogo zabrałbyś na spacer lub piwo ? http://www.samosia.pl Nie rozumiem waszego słownictwa! http://www.samosia.pl Nie rozumiem waszego słownictwa! http://www.samosia.pl Czym jest prawdziwa miłość ? http://www.samosia.pl Ktokolwiek z was pamięta tą... http://www.kowbojki.pl Jak myślicie kto by wygrał jakby wybuchła wojna światowa mężczyźni przeciwko kobietom? http://www.kowbojki.pl Facet mnie nie zaspokaja w łóżku http://www.kowbojki.pl Jak myślicie kto by wygrał jakby wybuchła wojna światowa mężczyźni przeciwko kobietom? http://www.kowbojki.pl Jak namówić faceta na aseksualne małżeństwo ? http://www.kowbojki.pl Mierzyliście sobie kiedyś IQ? http://www.samosia.pl O co chodzi w piosence jakieś sarsy? wie ktoś? http://www.kowbojki.pl Kogo zabrałbyś na spacer lub piwo ? http://www.kowbojki.pl Jak namówić faceta na aseksualne małżeństwo ? http://www.kowbojki.pl Zaczynam wpadac w panike http://www.samosia.pl By wyp'ierdolił missinblack http://www.samosia.pl Wasze zdanie http://www.kowbojki.pl Czy faceci są do czegoś potrzebni kobietom? http://www.samosia.pl Czym jest prawdziwa miłość ? http://www.kowbojki.pl Jak namówić faceta na aseksualne małżeństwo ? http://www.kowbojki.pl Uderzyłam faceta :/ http://www.samosia.pl Wasze zdanie http://www.kowbojki.pl Zaczynam wpadac w panike http://www.kowbojki.pl Czemu na tym forum nie ma jakiejś takiej solidarności? Jakiegoś wspierania się normalnych użytkowników i tępienia hejterów? Czemu pozwalacie na to by normalni użytkownicy byli hejtowani, czemu każdy.. http://www.kowbojki.pl Mierzyliście sobie kiedyś IQ? http://www.samosia.pl By wyp'ierdolił missinblack http://www.samosia.pl Jakie jest wasze zdanie? http://www.kowbojki.pl Czemu na tym forum nie ma jakiejś takiej solidarności? Jakiegoś wspierania się normalnych użytkowników i tępienia hejterów? Czemu pozwalacie na to by normalni użytkownicy byli hejtowani, czemu każdy.. http://www.kowbojki.pl Jak namówić faceta na aseksualne małżeństwo ? http://www.kowbojki.pl Kogo zabrałbyś na spacer lub piwo ? http://www.samosia.pl Siedze otoczony ciszą jak Robinson Crusoe ... http://www.samosia.pl Phenoxyethanol zostałeś zgłoszony na policje http://www.kowbojki.pl Czy faceci są do czegoś potrzebni kobietom? http://www.samosia.pl Phenoxyethanol zostałeś zgłoszony na policje http://www.kowbojki.pl Facet mnie nie zaspokaja w łóżku http://www.kowbojki.pl Czemu na tym forum nie ma jakiejś takiej solidarności? Jakiegoś wspierania się normalnych użytkowników i tępienia hejterów? Czemu pozwalacie na to by normalni użytkownicy byli hejtowani, czemu każdy..
momo
momo
24.05.12, 00:24 | Gimnazjum | Język niemiecki (zadanie)
Zgłoś

Opis pokoju po niemiecku

POMOCY!!!
Proszę o pomoc w napisaniu opisu wlasnego pokoju po niemiecku by zdac

5 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(15)

  • cukiereczek
    cukiereczek | 24.05.12, 08:40

    Mein Zimmer ist klein, aber schön. Alle Wände sind blau gestrichen. Auf dem Fußboden liegt ein Teppich. Auf der Decke hängt eine schöne Lampe. Gegenüber der Tür steht mein Schreibtisch. Auf dem Schreibtisch steht mein Computer. Rechts, neben dem Schreibtisch steht ein Kleiderschrank. Neben dem Schrank steht ein Regal mit meinen Büchern. Ich habe ein grosses Bett. Das Bett steht neben dem Schreibtisch. Das Bett steht unter einem Fenster. Auf der Fensterbank stehen Topfblumen. Ich mag mein Zimmer, weil es gemütlich ist.

    ****************************************************************

    Mój pokój jest mały, ale ładny. Wszystkie ściany są pomalowane
    na niebiesko. Na podłodze leży dywan. Na suficie wisi ładna lampa. Naprzeciw drzwi stoi moje biurko. Na biurku stoi mój komputer. Po prawej, obok biurka stoi szafa na ubrania. Obok szafy stoi regał z moimi książkami. Mam duże łóżko. Łóżko Czytaj całość »

  • cytrynka
    cytrynka | 24.05.12, 10:57

    Mein Zimmer ist groß und schön. Schreibtisch steht am Fenster Tabelle am Schrank. in der Mitte eines großen Teppich. Bett steht vor dem Fenster.

  • natalkaes
    natalkaes | 29.05.12, 12:55

    Mein Zimmer ist nicht die größte, aber es ist sehr gemütlich.
    Die Wände sind grün und blau. Rund um den Balkon gibt es einen Schreibtisch, und über die Pin-Wand, wo ich hängen Bilder. Neben dem Schreibtisch, einen Schrank mit Bücher zu finden, und am zweiten Pult, das ist der Home-Theater. Der nächste Schrank auf Kosmetika und Schuhe, und eine andere für Kleidung ausgegeben. Am Ende gibt es ein Bett, Kommode und Nachttisch Regal.

  • gość
    momo | 04.03.13, 19:19

    yyyyyyyyyyy dzięki

  • gość
    gość | 14.03.13, 17:45

    dupa

  • gość
    gość | 14.03.13, 17:46

    dzieki nie pisze zbyt ładnie

  • gość
    koksu | 14.03.13, 17:47

    elo co tam



  • gość
    gość | 21.03.13, 14:16

    dzięki za pomoc

  • gość
    gość | 21.05.13, 16:58

    dzienki

  • gość
    gość | 29.01.14, 16:19

    Podajcie jakiś ładny opis z tłumaczeniem po polsku. Plis



  • gość
    gość | 13.04.14, 14:36

    Dzienki D;

  • gość
    gość | 28.05.14, 18:49

    thx :)



  • gość
    haha | 08.06.14, 10:10

    frajerzy

  • gość
    gość | 23.09.14, 20:44

    Nope

  • gość
    gość | 19.10.14, 16:21

    podajcie jakis opis pokoju po niemiecku z tlumaczenem na poziomie technikum


Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]