http://www.kowbojki.pl Jak masz na imię. http://www.fanimal.pl Pies ze schroniska - załatwianie się http://www.fanimal.pl Karma dla psów Bosch Light http://www.kowbojki.pl Jak masz na imię. http://www.kowbojki.pl Czy któraś z Was pogodziła się z tym że facet ogląda porno? http://www.kowbojki.pl Jakie portale randkowe polecacie? http://www.kowbojki.pl Jak wam minął dzień? http://www.kowbojki.pl Jestem chory i siedzę w pracy :-/ http://www.kowbojki.pl Jeden z lepszych tematow. http://www.kowbojki.pl Słowa chłopaka.... http://www.kowbojki.pl Czemu ludzie dziękują bogu, gdy ktoś wyzdrowieje, albo przeżyje katastrofę drogową, gdzie inni ludzie poumierali? Gdyby bóg był taki wspaniały to by nie dopuścił do tej tragedii albo choroby. http://www.kowbojki.pl Spotkaliście gdzieś np podczas wędrówek dzikie zwierzę? http://www.kowbojki.pl Jestem chory i siedzę w pracy :-/ http://www.kowbojki.pl Czemu ludzie dziękują bogu, gdy ktoś wyzdrowieje, albo przeżyje katastrofę drogową, gdzie inni ludzie poumierali? Gdyby bóg był taki wspaniały to by nie dopuścił do tej tragedii albo choroby. http://www.samosia.pl Ej, mam chcice XDD pomocy http://www.fanimal.pl Pies ze schroniska - załatwianie się http://www.fanimal.pl Karma dla psów Bosch Light http://www.kowbojki.pl Jak namówić narzeczoną na testy ? http://www.fanimal.pl Pies ze schroniska - załatwianie się http://www.kowbojki.pl Czemu ludzie dziękują bogu, gdy ktoś wyzdrowieje, albo przeżyje katastrofę drogową, gdzie inni ludzie poumierali? Gdyby bóg był taki wspaniały to by nie dopuścił do tej tragedii albo choroby. http://www.fanimal.pl Pies ze schroniska - załatwianie się http://www.kowbojki.pl Jakie portale randkowe polecacie? http://www.samosia.pl Kto jeszcze nie spi i nie bedzie spal? http://www.samosia.pl Kondycja :) http://www.samosia.pl Jakie macie zabawki do masturbacji? http://www.fanimal.pl Czarne plamy u szczura http://www.samosia.pl Witam, widzę, że tu bur)del dalej straszny jest. http://www.kowbojki.pl Jakie portale randkowe polecacie? http://www.kowbojki.pl Jeden z lepszych tematow. http://www.kowbojki.pl Jestem chory i siedzę w pracy :-/ http://www.samosia.pl Która z was zostanie moją dziewczyną? http://www.samosia.pl Ból po utracie dziewictwa? http://www.kowbojki.pl Spotkaliście gdzieś np podczas wędrówek dzikie zwierzę? http://www.samosia.pl Kondycja :) http://www.samosia.pl Upośledzeni samosiowcy http://www.samosia.pl Jakie macie zabawki do masturbacji? http://www.kowbojki.pl Spotkaliście gdzieś np podczas wędrówek dzikie zwierzę? http://www.kowbojki.pl Jak namówić narzeczoną na testy ? http://www.samosia.pl Kto zostanie moim chlopakiem http://www.samosia.pl Kto jeszcze nie spi i nie bedzie spal? http://www.samosia.pl Kto jeszcze nie spi i nie bedzie spal? http://www.samosia.pl Ej, mam chcice XDD pomocy http://www.kowbojki.pl Czy któraś z Was pogodziła się z tym że facet ogląda porno? http://www.kowbojki.pl Czemu ludzie dziękują bogu, gdy ktoś wyzdrowieje, albo przeżyje katastrofę drogową, gdzie inni ludzie poumierali? Gdyby bóg był taki wspaniały to by nie dopuścił do tej tragedii albo choroby. http://www.fanimal.pl Pies ze schroniska - załatwianie się http://www.samosia.pl Jakie macie zabawki do masturbacji? http://www.samosia.pl Ej, mam chcice XDD pomocy http://www.fanimal.pl Czarne plamy u szczura http://www.kowbojki.pl Słowa chłopaka.... http://www.fanimal.pl Czarne plamy u szczura http://www.fanimal.pl Karma dla psów Bosch Light http://www.kowbojki.pl Czy któraś z Was pogodziła się z tym że facet ogląda porno? http://www.kowbojki.pl Słowa chłopaka.... http://www.kowbojki.pl Jak wam minął dzień? http://www.samosia.pl Rychter http://www.kowbojki.pl Jak wam minął dzień? http://www.samosia.pl Rychter http://www.kowbojki.pl Czy któraś z Was pogodziła się z tym że facet ogląda porno? http://www.kowbojki.pl Jakie portale randkowe polecacie? http://www.kowbojki.pl Jak wam minął dzień? http://www.kowbojki.pl Jak masz na imię. http://www.samosia.pl Ej, mam chcice XDD pomocy http://www.fanimal.pl Karma dla psów Bosch Light http://www.fanimal.pl Czarne plamy u szczura http://www.kowbojki.pl Jak masz na imię. http://www.samosia.pl Upośledzeni samosiowcy http://www.kowbojki.pl Jak namówić narzeczoną na testy ? http://www.kowbojki.pl Spotkaliście gdzieś np podczas wędrówek dzikie zwierzę? http://www.samosia.pl Kto jeszcze nie spi i nie bedzie spal? http://www.kowbojki.pl Jak wam minął dzień? http://www.kowbojki.pl Jak namówić narzeczoną na testy ? http://www.samosia.pl Kto zostanie moim chlopakiem http://www.kowbojki.pl Jak masz na imię. http://www.kowbojki.pl Jeden z lepszych tematow. http://www.kowbojki.pl Jak namówić narzeczoną na testy ? http://www.samosia.pl Rychter http://www.kowbojki.pl Spotkaliście gdzieś np podczas wędrówek dzikie zwierzę? http://www.samosia.pl Ból po utracie dziewictwa? http://www.kowbojki.pl Jestem chory i siedzę w pracy :-/ http://www.kowbojki.pl Jestem chory i siedzę w pracy :-/ http://www.kowbojki.pl Czemu ludzie dziękują bogu, gdy ktoś wyzdrowieje, albo przeżyje katastrofę drogową, gdzie inni ludzie poumierali? Gdyby bóg był taki wspaniały to by nie dopuścił do tej tragedii albo choroby. http://www.samosia.pl Ból po utracie dziewictwa? http://www.kowbojki.pl Słowa chłopaka.... http://www.kowbojki.pl Słowa chłopaka.... http://www.samosia.pl Upośledzeni samosiowcy http://www.kowbojki.pl Czy któraś z Was pogodziła się z tym że facet ogląda porno? http://www.samosia.pl Która z was zostanie moją dziewczyną? http://www.samosia.pl Kto zostanie moim chlopakiem http://www.samosia.pl Ból po utracie dziewictwa? http://www.fanimal.pl Karma dla psów Bosch Light http://www.samosia.pl Jakie macie zabawki do masturbacji? http://www.samosia.pl Kondycja :) http://www.kowbojki.pl Jeden z lepszych tematow. http://www.fanimal.pl Czarne plamy u szczura http://www.kowbojki.pl Jakie portale randkowe polecacie? http://www.kowbojki.pl Jeden z lepszych tematow.
kujon
kujon
17.10.13, 19:34 | Liceum/Technikum | Język niemiecki (zadanie)
Zgłoś

Opisz poniższą ilustrację i odpowiedz na pytania: Trzeba napisać kto j

opisz poniższą ilustrację i odpowiedz na pytania:

Trzeba napisać kto jest co robię gdzie są itd...
Na tym obrazku widzę dwie dziewczyny które jadą konno. Są w lesie na łące. Rozmawiają i się uśmiechają.
Ojj jakieś głupoty takie;d i odp. na pytania

i pytania:
1.Warum treiben die Madchen Sport?
2.Welche Rolle spielt Sport in deinem Leben?

4 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 18.10.13, 00:45

    1. die Madchen treiben sport weil sie in form bleiben wollen.

    2. Sport spiel fr mich eine groBe rolle. Weil ich das liebe und immer besser sein will!

  • gość
    gość | 19.10.13, 01:14

    Ich sehe zwei maedchen auf dem bild. Sie reiten. Sie haben schoene und suesse Pferde. Sie sind in Wald auf einer Wiese. Sie laecheln. und vieleicht sie reden mit einander. Sie treiben Sport weil sie fit und gesund bleiben wollen. Reiten macht ihnen spass. und sie moechten in Zukunft mit Pferden arbeiten.

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]