http://www.samosia.pl Co tam... http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.samosia.pl Co tam... http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.samosia.pl Co tam... http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.samosia.pl A wkurzacie mnie wy http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.samosia.pl A wkurzacie mnie wy http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.samosia.pl Zua samosia usuwa mi awatarki. http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć...
kowbojka
kowbojka
30.10.13, 16:15 | Szkoła podstawowa | Matematyka (zadanie)
Zgłoś

PLIS ROZWIĄŻCIE TO DAJE NAJJJ!!!! Zad 1.Kilogram cukierków czekoladowy

PLIS ROZWIĄŻCIE TO DAJE NAJJJ!!!!
Zad 1.Kilogram cukierków czekoladowych kosztuje 28,50 zł. Ile trzeba zapłacić za 30 dag tych cukierków?
Zad 2. Kilogram truskawek kosztuje 4,50zł, a kilogram jabłek 3,50zł. Ile trzeba zapłacić kupując 1cała 1/5 piąta kilograma truskawek i 2 całe 1/2 druga kilograma jabłek?
Zad 3.Nowa pralka kosztuje 1826 zł. Przy zakupie na raty należy dopłacić 0,15 tej kwoty. Ile kosztuje pralka przy zakupie ratalnym?

PLIS DAJE NAJ NAJ NAWET ZA 2 ZADANIA PLIS WIEM ŻE MAŁO PUNKTW ALE WIĘCEJ NIE MAM

7 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 30.10.13, 20:16

    1.
    28.50*0,3=8,55

    2.
    4,5*1,2=5,4
    3,5*2,5=8,75
    5,4+8,75=14,15

    3.
    1826*0,15=273,9
    273,9+1826=2099,9

  • gość
    gość | 31.10.13, 17:19

    Zad.1
    1kg - 28,50zł
    1kg - 100dag
    30/100kg - 3/10kg
    28,50x3/10kg=8,55zł
    Odp.: Za 30 dag tych cukierków należy zapłacić 8,55zł.
    Zad.2
    1kg truskawek - 4,50zł
    1 kg jabłek - 3,50zł
    1 i 1/5 x 4,50zł=5.40zł
    2 i 1/2 x 3,50zł=8,75zł
    5,40zł+8,75zł=14,15zł
    Odp.: Należy zapłacić 14,15zł.
    Zad.3
    1826złx0,15=273,9zł
    1826+273,9zł=2099,9zł
    Odp.: Przy zakupie ratalnym należy zapłacić za pralkę 2099,9zł.

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]