http://www.kowbojki.pl Witam witam NIE MAM POMYSŁU NA OBIAD http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Tabletki antykoncepcyjne http://www.samosia.pl Co tam... http://www.samosia.pl On nie chce mnie zaprosic do domu http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.fanimal.pl Ile kosztuje miesięcznie utrzymanie psa? http://www.kowbojki.pl Tabletki antykoncepcyjne http://www.fanimal.pl Ile kosztuje miesięcznie utrzymanie psa? http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.samosia.pl Spodoba się? http://www.samosia.pl Ładni ludzie... http://www.samosia.pl Ładni ludzie... http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Witam witam NIE MAM POMYSŁU NA OBIAD http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Witam witam NIE MAM POMYSŁU NA OBIAD http://www.kowbojki.pl Witam witam NIE MAM POMYSŁU NA OBIAD http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.samosia.pl Ładni ludzie... http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.samosia.pl Spodoba się? http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Tabletki antykoncepcyjne http://www.samosia.pl Ładni ludzie... http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Tabletki antykoncepcyjne http://www.kowbojki.pl Witam witam NIE MAM POMYSŁU NA OBIAD http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.samosia.pl Jak sie ubierzecie http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.samosia.pl Jest tu ktoś z kim można pogadać? http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Czy jednostka coś może? Czy w pojedynkę można zmieniać świat? http://www.kowbojki.pl Czy jednostka coś może? Czy w pojedynkę można zmieniać świat? http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.samosia.pl Jak sie ubierzecie http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.fanimal.pl Ile kosztuje miesięcznie utrzymanie psa? http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.samosia.pl Jest tu ktoś z kim można pogadać? http://www.kowbojki.pl Po miesiącu znajomości poszłam z nim do łóżka. http://www.samosia.pl On nie chce mnie zaprosic do domu http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.samosia.pl Co tam... http://www.samosia.pl Spodoba się? http://www.kowbojki.pl Czy jednostka coś może? Czy w pojedynkę można zmieniać świat? http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.samosia.pl Co tam... http://www.kowbojki.pl Po miesiącu znajomości poszłam z nim do łóżka. http://www.kowbojki.pl Tabletki antykoncepcyjne http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.kowbojki.pl Po miesiącu znajomości poszłam z nim do łóżka. http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.samosia.pl Witam serdecznie http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.samosia.pl Witam serdecznie http://www.kowbojki.pl Czy jednostka coś może? Czy w pojedynkę można zmieniać świat? http://www.samosia.pl Witam serdecznie http://www.samosia.pl Jak sie ubierzecie http://www.samosia.pl Spodoba się? http://www.kowbojki.pl Po miesiącu znajomości poszłam z nim do łóżka. http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.samosia.pl Jak sie ubierzecie http://www.kowbojki.pl Po miesiącu znajomości poszłam z nim do łóżka. http://www.fanimal.pl Ile kosztuje miesięcznie utrzymanie psa? http://www.kowbojki.pl Czy jednostka coś może? Czy w pojedynkę można zmieniać świat? http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.fanimal.pl Ile kosztuje miesięcznie utrzymanie psa? http://www.samosia.pl Co tam... http://www.samosia.pl Witam serdecznie http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD
ronaldo7
ronaldo7
23.10.13, 04:28 | Gimnazjum | Fizyka (zadanie)
Zgłoś

Po wylaniu wody ze szklanki na jej ściankach pozostaje kilka kropel. W

Po wylaniu wody ze szklanki na jej ściankach pozostaje kilka kropel. Wybierz poprawne wytłumaczenie tego zjawiska.
a) Niektóre krople wody nie spały ze szklanki, gdyż ich cząsteczki miały mniejszą prędkośc niż pozostałe;
b)Krople wody nie spadły ze szklanki, gdyż cząsteczki szklanki i cząsteczki wody mocno się przyciągały;
c)Krople wody nie spadły ze szklanki, gdyż ich cząsteczki mocno się przyciągały między sobą;
d)Ze szklanki nie spadły tylko najmniejsze krople;

OSTRZEŻENIE
- Nie uznaje odpowiedzi typu a b c czy d
- Uzasadnij dlaczego wybierasz akurat tą odpowiedź (tak w 1-2 zdaniach)
- uznaje najlepsze odpowiedzi!

9 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 24.10.13, 01:09

    Odp. b)

    Kropla ta była przy brzegu szklanki i jej Fp (siła przylegania, w tym wypadku cząstek wody do szklanki) była silniejsza niż Fs (siła spójności, czyli siła oddziaływania na siebie cząstek wody z wodą :D).

    Dodatkowe dla ciebie mam :P
    w załączniku fotke :P

    Fs - siła spójności
    Fp - siła przylegania

    Jak widac na tłuszczu siła spójności wody ze sobą jest duża i dlatego jest kulka, która jak najmniej dotyka powierzchni tłuszczu.
    Fs>Fp

    Zaś na szkle woda się rozkłada jak najbardziej (maximum jak jej siła spójności pozwoli), siła przylegania wody do szkła jest duża.
    Fs
    Pochwal się tym na fizyce jak bedzie okazja :P oraz tym też taka ciekawostka.

    Brom (pierwiastek chemiczny, na tablicy mendelejewa Br [z chemi jestem cienki :P]) to chyba wiesz ;p
    Brom niemożna trzymac w szklanym naczyni Czytaj całość »

  • gość
    gość | 25.10.13, 17:32

    Krople wody nie spadły ze szklanki, gdyż ich cząsteczki mocno się przyciągały między sobą spadły tylko te krople między którymi występowało mniejsze przyciąganie niż miedzy szklanką a wodą

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]