http://www.kowbojki.pl Sprzatacie groby bliskich,rodziny? Czy spada to na rece kogos innego w rodzinie? http://www.kowbojki.pl Czy wasi mężowie,chłopacy dużo jedzą ? Ile je przeciętny mężczyzna ? http://www.samosia.pl Problem z butami http://www.kowbojki.pl Czy wasi mężowie,chłopacy dużo jedzą ? Ile je przeciętny mężczyzna ? http://www.samosia.pl Ktos tutaj jeszcze oprocz Marcina34-fajnego slucha Three Days Grace? <3 XDD http://www.samosia.pl Zapraszam wszystkich przegrańców, tutaj można się wyżalić i ponarzekać na nasze chu(jowe życia. http://www.kowbojki.pl Kowbojki wstawcie zdjęcia swoich figur! http://www.kowbojki.pl Kowbojki :) http://www.kowbojki.pl Dużo znacie ludzi z kowbojek, którzy mieszkają w waszej miejcowości http://www.kowbojki.pl Kowbojki :) http://www.samosia.pl Jestem kozak w świecie, p***a w necie. Co o tym myślicie? http://www.kowbojki.pl Co mam teraz zrobić ? http://www.kowbojki.pl Kowbojki wstawcie zdjęcia swoich figur! http://www.samosia.pl Problem z butami http://www.samosia.pl Problem z butami http://www.samosia.pl Pytanie do Panów i nie tylko http://www.kowbojki.pl Dużo znacie ludzi z kowbojek, którzy mieszkają w waszej miejcowości http://www.fanimal.pl Spacery z szczeniakiem owczarka niemieckiego http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.fanimal.pl Spacery z szczeniakiem owczarka niemieckiego http://www.kowbojki.pl Kowbojki wstawcie zdjęcia swoich figur! http://www.samosia.pl Guz jeśli uważasz że jesteśmy tu durną masą a tylko ty taki mądry to po co tu siedzisz? http://www.kowbojki.pl Co mam teraz zrobić ? http://www.fanimal.pl Spacery z szczeniakiem owczarka niemieckiego http://www.kowbojki.pl Kowbojki wstawcie zdjęcia swoich figur! http://www.samosia.pl Czy warto zostawić fajnego faceta tylko dlatego, że... http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.samosia.pl Czy jest http://www.samosia.pl Widze że ostre podrywy idą na samosi :D http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.samosia.pl Czy warto zostawić fajnego faceta tylko dlatego, że... http://www.kowbojki.pl Sprzatacie groby bliskich,rodziny? Czy spada to na rece kogos innego w rodzinie? http://www.kowbojki.pl Dużo znacie ludzi z kowbojek, którzy mieszkają w waszej miejcowości http://www.kowbojki.pl Sprzatacie groby bliskich,rodziny? Czy spada to na rece kogos innego w rodzinie? http://www.samosia.pl Ktos tutaj jeszcze oprocz Marcina34-fajnego slucha Three Days Grace? <3 XDD http://www.kowbojki.pl Co mam teraz zrobić ? http://www.kowbojki.pl Wysyłaliście kiedyś tutaj zdjęcia CAŁE na forum albo prywatnie któremuś z użytkowników? http://www.fanimal.pl Spacery z szczeniakiem owczarka niemieckiego http://www.kowbojki.pl Skad jestescie? http://www.samosia.pl Czy jest http://www.kowbojki.pl Kowbojki wstawcie zdjęcia swoich figur! http://www.kowbojki.pl Wysyłaliście kiedyś tutaj zdjęcia CAŁE na forum albo prywatnie któremuś z użytkowników? http://www.fanimal.pl Spacery z szczeniakiem owczarka niemieckiego http://www.samosia.pl Guz jeśli uważasz że jesteśmy tu durną masą a tylko ty taki mądry to po co tu siedzisz? http://www.kowbojki.pl Czy wasi mężowie,chłopacy dużo jedzą ? Ile je przeciętny mężczyzna ? http://www.kowbojki.pl Kowbojki :) http://www.kowbojki.pl Kowbojki :) http://www.samosia.pl Ktos tutaj jeszcze oprocz Marcina34-fajnego slucha Three Days Grace? <3 XDD http://www.kowbojki.pl Co mam teraz zrobić ? http://www.kowbojki.pl Wysyłaliście kiedyś tutaj zdjęcia CAŁE na forum albo prywatnie któremuś z użytkowników? http://www.kowbojki.pl Sprzatacie groby bliskich,rodziny? Czy spada to na rece kogos innego w rodzinie? http://www.samosia.pl Czy warto zostawić fajnego faceta tylko dlatego, że... http://www.kowbojki.pl Co mam teraz zrobić ? http://www.kowbojki.pl Zdejmujecie biustonosz do spania? http://www.samosia.pl Widze że ostre podrywy idą na samosi :D http://www.samosia.pl CCCZARNAAA http://www.samosia.pl Czy warto zostawić fajnego faceta tylko dlatego, że... http://www.kowbojki.pl Skad jestescie? http://www.samosia.pl Zapraszam wszystkich przegrańców, tutaj można się wyżalić i ponarzekać na nasze chu(jowe życia. http://www.kowbojki.pl Dużo znacie ludzi z kowbojek, którzy mieszkają w waszej miejcowości http://www.kowbojki.pl Wysyłaliście kiedyś tutaj zdjęcia CAŁE na forum albo prywatnie któremuś z użytkowników? http://www.kowbojki.pl Zdejmujecie biustonosz do spania? http://www.kowbojki.pl Skad jestescie? http://www.samosia.pl CCCZARNAAA http://www.kowbojki.pl Dużo znacie ludzi z kowbojek, którzy mieszkają w waszej miejcowości http://www.kowbojki.pl Wysyłaliście kiedyś tutaj zdjęcia CAŁE na forum albo prywatnie któremuś z użytkowników? http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.kowbojki.pl Zdejmujecie biustonosz do spania? http://www.kowbojki.pl Zdejmujecie biustonosz do spania? http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.kowbojki.pl Czy wasi mężowie,chłopacy dużo jedzą ? Ile je przeciętny mężczyzna ? http://www.kowbojki.pl Skad jestescie? http://www.kowbojki.pl Czy wasi mężowie,chłopacy dużo jedzą ? Ile je przeciętny mężczyzna ? http://www.kowbojki.pl Kowbojki :) http://www.kowbojki.pl Zdejmujecie biustonosz do spania?
suzi18
suzi18
14.10.13, 12:07 | Liceum/Technikum | Geografia (zadanie)
Zgłoś

Podaj czym sie roznia: a) nizina i równina b) wysokosc wzgledna i wyso

Podaj czym sie roznia:
a) nizina i równina
b) wysokosc wzgledna i wysokosc bezwzgledna;

10 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 15.10.13, 23:01

    Równina- są to tereny płaskie
    nizina- tereny do 300 m n.p.m.
    wysokość względna- wyskokść mierzona od podnóża do wierzchołka
    wyskość bezwzględna-wysokość mierzona od poziomu morza do wierzchołka

  • gość
    gość | 16.10.13, 11:43

    B)
    Wysokość bezwzględna- wysokość mierzona względem poziomu morza (nad lub pod poziomem morza.)

    Wysokość względna- wysokość mierzona względem punktu nie znajdującego się na poziomie morza, na przykład- podnóża góry).


    A)

    *nizina położona zazwyczaj poniżej 200m n.p.m. a równina stanowi ją płaski lub prawie całkowicie poziomy teren
    *charakter równinny mają znaczne powierzchnie den oceanów.
    *Powierzchnia niziny może mieć charakter całkowicie płaski,falisty lub pagórkowaty.
    *Obszar nizinny, zwykle pagórkowaty z licznymi misami jeziernymi nosi nazwę pojezierza.

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]