http://www.kowbojki.pl Józef Wesołowski nie doczekał sądu ws pedofilii http://www.samosia.pl Słowo na " Kra _ _ _ " ?!! http://www.kowbojki.pl Ale dużo zjadłam za dobę :-( Przytyję po takim dniu ? http://www.samosia.pl Jaką czekoladę lubicie? http://www.kowbojki.pl Wierzycie http://www.kowbojki.pl Jestesmy skonczeni pis wygra wybory http://www.kowbojki.pl Czy to prawda że kobiety flirtują i dają sie podrywać tak dla picu? dla beki z fr@jerów? http://www.kowbojki.pl Jaka jest różnica pomiędzy lowelasem, a facetem chcącym związku skoro lowelasi potrafią zachowywać się http://www.kowbojki.pl Pokażcie swoje http://www.samosia.pl Która z tych samosi jest najbardziej ułomna http://www.kowbojki.pl Jestesmy skonczeni pis wygra wybory http://www.kowbojki.pl Pokażcie swoje http://www.samosia.pl Kolega z pracy spojrzal sie ... http://www.kowbojki.pl Ale dużo zjadłam za dobę :-( Przytyję po takim dniu ? http://www.kowbojki.pl Doradzicie????? moze faceci mają jakies podobne doswiadczenia? http://www.kowbojki.pl Bielizna erotyczna http://www.kowbojki.pl Jaka jest różnica pomiędzy lowelasem, a facetem chcącym związku skoro lowelasi potrafią zachowywać się http://www.kowbojki.pl Wierzycie http://www.kowbojki.pl Ale dużo zjadłam za dobę :-( Przytyję po takim dniu ? http://www.kowbojki.pl Jestesmy skonczeni pis wygra wybory http://www.kowbojki.pl Wierzycie http://www.samosia.pl Kolega z pracy spojrzal sie ... http://www.kowbojki.pl Jestesmy skonczeni pis wygra wybory http://www.samosia.pl Słowo na " Kra _ _ _ " ?!! http://www.samosia.pl Miss-in-black http://www.kowbojki.pl Józef Wesołowski nie doczekał sądu ws pedofilii http://www.samosia.pl Chciałbym czasem być jak marcin34. http://www.samosia.pl SIEMA JESTEM TU NOWY XD http://www.samosia.pl SIEMA JESTEM TU NOWY XD http://www.kowbojki.pl Jaka jest różnica pomiędzy lowelasem, a facetem chcącym związku skoro lowelasi potrafią zachowywać się http://www.kowbojki.pl Był sobie blond... :/ http://www.kowbojki.pl Wierzycie http://www.kowbojki.pl Pokażcie swoje http://www.kowbojki.pl Czy to prawda że kobiety flirtują i dają sie podrywać tak dla picu? dla beki z fr@jerów? http://www.kowbojki.pl Był sobie blond... :/ http://www.kowbojki.pl Bielizna erotyczna http://www.kowbojki.pl Był sobie blond... :/ http://www.kowbojki.pl Bielizna erotyczna http://www.kowbojki.pl Ale dużo zjadłam za dobę :-( Przytyję po takim dniu ? http://www.kowbojki.pl Józef Wesołowski nie doczekał sądu ws pedofilii http://www.kowbojki.pl Wierzycie http://www.samosia.pl Która z tych samosi jest najbardziej ułomna http://www.kowbojki.pl Czy to prawda że kobiety flirtują i dają sie podrywać tak dla picu? dla beki z fr@jerów? http://www.samosia.pl Miss-in-black http://www.samosia.pl Która z tych samosi jest najbardziej ułomna http://www.kowbojki.pl Bielizna erotyczna http://www.kowbojki.pl Doradzicie????? moze faceci mają jakies podobne doswiadczenia? http://www.kowbojki.pl Czy to prawda że kobiety flirtują i dają sie podrywać tak dla picu? dla beki z fr@jerów? http://www.kowbojki.pl Czy to prawda że kobiety flirtują i dają sie podrywać tak dla picu? dla beki z fr@jerów? http://www.kowbojki.pl Jestesmy skonczeni pis wygra wybory http://www.kowbojki.pl Jaka jest różnica pomiędzy lowelasem, a facetem chcącym związku skoro lowelasi potrafią zachowywać się http://www.kowbojki.pl Doradzicie????? moze faceci mają jakies podobne doswiadczenia? http://www.kowbojki.pl Ale dużo zjadłam za dobę :-( Przytyję po takim dniu ? http://www.kowbojki.pl Był sobie blond... :/ http://www.samosia.pl Jaką czekoladę lubicie? http://www.samosia.pl Parowe to ja Ci mogę w doope wsadzic cwaniaku XDD http://www.kowbojki.pl Doradzicie????? moze faceci mają jakies podobne doswiadczenia? http://www.samosia.pl Chciałbym czasem być jak marcin34. http://www.kowbojki.pl Bielizna erotyczna http://www.kowbojki.pl Józef Wesołowski nie doczekał sądu ws pedofilii http://www.samosia.pl Dobry wieczór http://www.samosia.pl SIEMA JESTEM TU NOWY XD http://www.kowbojki.pl Był sobie blond... :/ http://www.kowbojki.pl Jaka jest różnica pomiędzy lowelasem, a facetem chcącym związku skoro lowelasi potrafią zachowywać się http://www.samosia.pl Czekam, aż Bajkopisarz.. http://www.kowbojki.pl Pokażcie swoje http://www.kowbojki.pl Józef Wesołowski nie doczekał sądu ws pedofilii http://www.kowbojki.pl Doradzicie????? moze faceci mają jakies podobne doswiadczenia? http://www.kowbojki.pl Pokażcie swoje http://www.samosia.pl Upodobania
rudy
rudy
12.11.13, 23:14 | Gimnazjum | Geografia (zadanie)
Zgłoś

Podkreśl zielonym kolorem nazwy roślin uprawianych w strefie

Podkreśl zielonym kolorem nazwy roślin uprawianych w strefie klimatycznej w którj leży Polska. Podkreślone rośliny zakwalifikuj do odpowiedniej grupy: pszenica, oliwki, słonecznik, taro pomarańcze, rzepik, bawełna, sorgo, żyto, koniczyna, maniok, chmiel, ryż, jabłka, sezam, tytoń, soja, ziemniaki, juta, owies, trzcina cukrowa, porzeczki, orzeszki ziemne, jęczmień, banany, kukurydza, buraki cukrowe, agawa, rzepak, pszenżyto, bataty, len, palma oleista, proso, winogrona grupy: zboża - rosliny przmysłowe - rośliny pastewne - owoce - proszę o pomoc!

4 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 13.11.13, 01:11

    Podkreśl zielonym kolorem nazwy roślin uprawianych w strefie klimatycznej w którj leży Polska. Podkreślone rośliny zakwalifikuj do odpowiedniej grupy: pszenica, oliwki, słonecznik, taro pomarańcze, rzepik, bawełna, sorgo, żyto, koniczyna, maniok, chmiel, ryż, jabłka, sezam, tytoń, soja, ziemniaki, juta, owies, trzcina cukrowa, porzeczki, orzeszki ziemne, jęczmień, banany, kukurydza, buraki cukrowe, agawa, rzepak, pszenżyto, bataty, len, palma oleista, proso, winogrona grupy: zboża -pszenica,żyto,owies,jęczmień,pszenżyto,kukurydza rosliny przmysłowe -len,słonecznik,chmiel,tytoń,soja,ziemniaki rośliny pastewne -buraki cukrowe,rzepak,rzepik,koniczyna, owoce -porzeczki, liczę na naj ;d

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]