http://www.kowbojki.pl Jesteście sentymentalni? http://www.samosia.pl Samosie moje kochane ? http://www.kowbojki.pl Witam http://www.samosia.pl Za chwile niedziela http://www.samosia.pl Samosie moje kochane ? http://www.kowbojki.pl Witam http://www.kowbojki.pl Rozkladaja nogi.. http://www.kowbojki.pl Witam http://www.samosia.pl Za chwile niedziela http://www.kowbojki.pl Jak Wam mija dzień? :) http://www.samosia.pl Przesłuchaj 5 razy i sie zakochaj <3 http://www.kowbojki.pl Jestem taka samotna... http://www.kowbojki.pl Na co masz ochote? http://www.kowbojki.pl Rozkladaja nogi.. http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.samosia.pl Mam inwazje biedronek na chacie! http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy http://www.kowbojki.pl Czy skoro jezus umarł za nasze grzechy, to można grzeszyć i nie przejmować się niczym? W końcu on oddał życie za nasze zbawienie i jeśli pójdziemy do piekła to on umarł na marne i złamał obietnice http://www.samosia.pl Wgl dzisiaj mi sie przypomnialo dzisiaj takie smieszne cos xDD zeby zrobic na sylwka taka mini bombe z saletry potasowej XDD zeby byl 1kg ladunku XDD robic? XDD http://www.samosia.pl Za chwile niedziela http://www.kowbojki.pl Na co masz ochote? http://www.kowbojki.pl Jestem taka samotna... http://www.samosia.pl Mam inwazje biedronek na chacie! http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy http://www.kowbojki.pl Mój chłopak http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy http://www.kowbojki.pl Jak Wam mija dzień? :) http://www.samosia.pl Czy są tu jeszcze normalni użytkownicy? http://www.kowbojki.pl Jesteście sentymentalni? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy http://www.samosia.pl Kondycja :) http://www.kowbojki.pl Jak Wam mija dzień? :) http://www.kowbojki.pl Mój chłopak http://www.kowbojki.pl Jestem taka samotna... http://www.kowbojki.pl Rozkladaja nogi.. http://www.kowbojki.pl Jestem taka samotna... http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.samosia.pl Cierpicie na bezsennosc? http://www.samosia.pl Czy są tu jeszcze normalni użytkownicy? http://www.samosia.pl Samosie moje kochane ? http://www.kowbojki.pl Na co masz ochote? http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.samosia.pl Ważne pytanie życia i śmierci!! xD http://www.kowbojki.pl Jesteście sentymentalni? http://www.samosia.pl Za chwile niedziela http://www.kowbojki.pl Jak Wam mija dzień? :) http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy http://www.kowbojki.pl Jak Wam mija dzień? :) http://www.samosia.pl Mam inwazje biedronek na chacie! http://www.kowbojki.pl Jesteście sentymentalni? http://www.samosia.pl Cierpicie na bezsennosc? http://www.kowbojki.pl Mój chłopak http://www.kowbojki.pl Rozkladaja nogi.. http://www.samosia.pl Wgl dzisiaj mi sie przypomnialo dzisiaj takie smieszne cos xDD zeby zrobic na sylwka taka mini bombe z saletry potasowej XDD zeby byl 1kg ladunku XDD robic? XDD http://www.kowbojki.pl Czy skoro jezus umarł za nasze grzechy, to można grzeszyć i nie przejmować się niczym? W końcu on oddał życie za nasze zbawienie i jeśli pójdziemy do piekła to on umarł na marne i złamał obietnice http://www.kowbojki.pl Mój chłopak http://www.kowbojki.pl Na co masz ochote? http://www.samosia.pl Ważne pytanie życia i śmierci!! xD http://www.samosia.pl Mam inwazje biedronek na chacie! http://www.kowbojki.pl Witam http://www.kowbojki.pl Czy skoro jezus umarł za nasze grzechy, to można grzeszyć i nie przejmować się niczym? W końcu on oddał życie za nasze zbawienie i jeśli pójdziemy do piekła to on umarł na marne i złamał obietnice http://www.samosia.pl Wgl dzisiaj mi sie przypomnialo dzisiaj takie smieszne cos xDD zeby zrobic na sylwka taka mini bombe z saletry potasowej XDD zeby byl 1kg ladunku XDD robic? XDD http://www.samosia.pl Czy są tu jeszcze normalni użytkownicy? http://www.samosia.pl Kondycja :) http://www.kowbojki.pl Jestem taka samotna... http://www.samosia.pl Przesłuchaj 5 razy i sie zakochaj <3 http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.kowbojki.pl Witam http://www.kowbojki.pl Czy skoro jezus umarł za nasze grzechy, to można grzeszyć i nie przejmować się niczym? W końcu on oddał życie za nasze zbawienie i jeśli pójdziemy do piekła to on umarł na marne i złamał obietnice http://www.samosia.pl Kondycja :)
pitagoras
pitagoras
10.11.13, 22:41 | Szkoła podstawowa | Matematyka (zadanie)
Zgłoś

Pomóżcie to na jutro !!!!!! Pan Mietek oszacował że remont

pomóżcie to na jutro !!!!!! Pan Mietek oszacował że remont mieszkania zajmie mu 54 godziny.Remont rozpoczoł 20 lipca w poniedziałek .Od poniedziałku do piątku łącznie poświęcał 450 minut no odnawianie mieszkania ,a w soboty -8 godzin.W niedziele nie pracował.Podaj planowaną date zakończenia remontu > prosze o wszystkie obliczenie i dziękuję !!!!!!!!!!

10 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 13.11.13, 11:14

    450min= 7,5 godz (od poniedziałku do piątku) 7,5+8= 15,5 godz tygodniowo 3*15,5+7,5= 46,5+7,5=54 Pracował 3 tygodnie i 5 dni czyli 21+5= 26 dni ( od 20 lipca dodałam 26 dni pracy)20+26=46 46-31=15 Remont zakonczył 15 sierpnia

  • gość
    gość | 13.11.13, 12:31

    450 min - 7h30 min
    zaczyna w poniedzialek 20 lipca, czyli do piatku 25 lipca zostanie mu 46h30min pracy
    sobota 26 lipca - zostaje 38h30min
    poniedzialek 28 lipca - piatek 1 sierpnia - 31h
    sobota 2 sierpnia - 23h
    pon 4 sierpnia - piatek 8 sierpnia - 15h30min
    sobota 9 sierp - 7h30min
    pon 11 sier piatek 15 sier - koniec. czyli remont skonczy sie w piatek 15 sierpnia :)

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]