http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.samosia.pl Nataliii1995 http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.samosia.pl Z kim z damosi poszedłbyś do kina? http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.fanimal.pl Co mam zrobić? http://www.samosia.pl Nataliii1995 http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.samosia.pl Siemanko co tam http://www.fanimal.pl Co mam zrobić? http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.samosia.pl Kto z samosi was wkurza? http://www.samosia.pl Kto z samosi was wkurza? http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.samosia.pl Czy tez tak macie? http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.samosia.pl Witam was na początku weekendu :D http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.fanimal.pl Co mam zrobić? http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.samosia.pl Kto z samosi was wkurza? http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.samosia.pl Nataliii1995 http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.samosia.pl Związek http://www.samosia.pl Nauczyciel dał mi...klapsa http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.samosia.pl Seks AN. AL.NY Jak powiedzieć chłopakowi?. http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.samosia.pl Seks AN. AL.NY Jak powiedzieć chłopakowi?. http://www.samosia.pl Związek http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.samosia.pl Ale tu nudy, zróbmy coś szalonego! http://www.samosia.pl Witam was na początku weekendu :D http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.samosia.pl Ale tu nudy, zróbmy coś szalonego! http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.fanimal.pl Co mam zrobić? http://www.samosia.pl Nauczyciel dał mi...klapsa http://www.samosia.pl Siemanko co tam http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.samosia.pl Witam was na początku weekendu :D http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.samosia.pl Siemanko co tam http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.samosia.pl Czy tez tak macie? http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.samosia.pl Ale tu nudy, zróbmy coś szalonego! http://www.samosia.pl Seks AN. AL.NY Jak powiedzieć chłopakowi?. http://www.fanimal.pl Co mam zrobić? http://www.samosia.pl Czy tez tak macie?
kowbojka
kowbojka
23.10.13, 03:55 | Gimnazjum | Chemia (zadanie)
Zgłoś

Prosze o szybkie rozwiązanie Chemi Nowej Ery 1 n.p.p str 65 zad 54 Prz

Prosze o szybkie rozwiązanie Chemi Nowej Ery 1 n.p.p str 65 zad 54 Przyporządkuj modele cząsteczek związków chemicznych dla ich nazw. zad 55 Przyporządkuj opisy słowne cyframi zapisom chemicznym oznaczonym literami str 66 zad 56 Napisz, jak odczytasz podane symbole i wzory chemiczne zad 57 Podaj, z ilu atomów i jakich pierwiastków skladają sie podane cząsteczki zad 58 Uzupełnij zapisy według przykładu.Przykład:7 Al2O3-7 cząsteczek, w których skład wchodzi łącznie 14 atomów glinu i 21 atomów tlenu str 67 zad 59 Narysuj modele atomów i cząsteczek. napisz je w postaci symboli lub wzorów chemicznych. zad 60 Ustal, z ilu atomów i jakich pierwiastków skladają sie cząsteczki podanych związków chemicznych.Napisz wzory sumaryczne i podaj nazwy tych związków chemicznych

7 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(3)

  • gość
    gość | 23.10.13, 21:37

    54. 1-d 2-a 3-c 4-b 55. 1-i 2-h 3-a 4-b 5-e 6-d 7-c 8-f 56. a) 1 atom glinu b) 3 atomy glinu c) 2 atomy tlenu d) czasteczka tlenu e) 3 czasteczki chloru f) 5 czasteczek azotu g) 6 czasteczek wodoru h) 4 atomy krzemu 57. a) 1 siarka , 3 tlen = 4 atomy b) 2 chlor, 5 tlen = 7 atomow c)3 potas, 1 fosfor, 4 tlen - 8 atomow d) 2 azot , 8 wodor , 1 wegiel , 3 tlen = 14 atomow 58. a) 4 czasteczki - 4 atomy olowiu i 4 atomy siarki b) 3 czasteczki - 3 atomy potasu , 3 atomy tlenu i 3 atomy wodoru c) 5 czasteczek - 10 atomow bromu d) 3 czasteczki - 3 atomy wegla, 6 atomow tlenu e) 2 czasteczki - 4 atomy wodoru, 2 atomy siarki i 8 atomow tlenu f)3CuS G)5O2 h) 4 Mn2O7 i) 2 H2O 59. a) Mg3 b) 4 Cl c)Cl4 d) 3 LiH e) 2 CaO f) 5 NH3 60. a) Li2O - TLENEK LITU b) PbI2 - JODAN OŁOWIU II c) Cr2O3 - TLENEK CHROMU III d) PH3 - WODOREK FOSFORU e) SuS2 - SIARCZEK CYNY f) N2O5 - TLENEK AZOTU V

  • gość
    gościk | 07.01.14, 19:32


    aa 61 62

  • gość
    gościk | 07.01.14, 19:32


    aa 61 62

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]