http://www.samosia.pl Hallllllo http://www.kowbojki.pl Waszym zdaniem jak dużo jest wolnych kobiet w wieku od 25-35? http://www.kowbojki.pl Jaki typ kobiety ? http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.kowbojki.pl Jak zmieniło się wasze postrzeganie miłości http://www.samosia.pl Coś o czarnej http://www.samosia.pl Hallllllo http://www.kowbojki.pl Nie chciało się jej drapać mnie po plecach http://www.samosia.pl Coś o czarnej http://www.kowbojki.pl Nie chciało się jej drapać mnie po plecach http://www.fanimal.pl Mój sika pies jak syrra http://www.samosia.pl Czy jakby mial sie nigdy nic nie dowiedziec puscilabys sie z czarnoskorym? http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.fanimal.pl ADOLF HILITER http://www.kowbojki.pl Wątróbka drobiowa http://www.samosia.pl Jak wam mija wieczór ? http://www.kowbojki.pl Żaden z was bękarty http://www.fanimal.pl Kto mi pomoże policzyć głosy http://www.fanimal.pl Kto mi pomoże policzyć głosy http://www.kowbojki.pl Jaki typ kobiety ? http://www.kowbojki.pl Wątróbka drobiowa http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.kowbojki.pl Waszym zdaniem jak dużo jest wolnych kobiet w wieku od 25-35? http://www.samosia.pl Chcę dokonać aktu apostazji. Czy któs tu miał z tym do czynienia? http://www.fanimal.pl Mój sika pies jak syrra http://www.kowbojki.pl Wątróbka drobiowa http://www.kowbojki.pl Do mężczyzn pytanko http://www.fanimal.pl Pies ciągnie na smyczy, ale tylko w drodze do domu http://www.fanimal.pl Mój sika pies jak syrra http://www.fanimal.pl ADOLF HILITER http://www.kowbojki.pl Jak to jest.Zazwyczaj kobiety 20sto-20paro letnie mówią ze 35 letni facet to stary dziadek ;ale jak ma stanowisko i pieniądze to już staje się młodszy ? 54 letni Burmistrz błonia posuwał 21 letnią http://www.kowbojki.pl Wątróbka drobiowa http://www.fanimal.pl Mój sika pies jak syrra http://www.fanimal.pl Czy królik jest dobry do bloku http://www.samosia.pl Plecy mnie cały czas bolą :( http://www.kowbojki.pl Jak to jest.Zazwyczaj kobiety 20sto-20paro letnie mówią ze 35 letni facet to stary dziadek ;ale jak ma stanowisko i pieniądze to już staje się młodszy ? 54 letni Burmistrz błonia posuwał 21 letnią http://www.kowbojki.pl Nie daję sobie rady z wyjazdem na studia mojego chłopaka. Pomocy! http://www.kowbojki.pl Nie chciało się jej drapać mnie po plecach http://www.fanimal.pl Kto mi pomoże policzyć głosy http://www.fanimal.pl Czy królik jest dobry do bloku http://www.kowbojki.pl Żaden z was bękarty http://www.samosia.pl Mam juz ich dość... http://www.kowbojki.pl Do mężczyzn pytanko http://www.samosia.pl Plecy mnie cały czas bolą :( http://www.fanimal.pl Mój sika pies jak syrra http://www.kowbojki.pl Do mężczyzn pytanko http://www.samosia.pl Prawda jest taka http://www.samosia.pl Czy jakby mial sie nigdy nic nie dowiedziec puscilabys sie z czarnoskorym? http://www.kowbojki.pl Jak to jest.Zazwyczaj kobiety 20sto-20paro letnie mówią ze 35 letni facet to stary dziadek ;ale jak ma stanowisko i pieniądze to już staje się młodszy ? 54 letni Burmistrz błonia posuwał 21 letnią http://www.fanimal.pl Czy królik jest dobry do bloku http://www.kowbojki.pl Jaki typ kobiety ? http://www.kowbojki.pl Nie daję sobie rady z wyjazdem na studia mojego chłopaka. Pomocy! http://www.kowbojki.pl Żaden z was bękarty http://www.kowbojki.pl Jaki typ kobiety ? http://www.fanimal.pl Czy królik jest dobry do bloku http://www.kowbojki.pl Nie daję sobie rady z wyjazdem na studia mojego chłopaka. Pomocy! http://www.samosia.pl Obiekt westchnień i sympatii http://www.samosia.pl Chcę dokonać aktu apostazji. Czy któs tu miał z tym do czynienia? http://www.fanimal.pl Pies ciągnie na smyczy, ale tylko w drodze do domu http://www.samosia.pl Mam juz ich dość... http://www.samosia.pl Chcę dokonać aktu apostazji. Czy któs tu miał z tym do czynienia? http://www.kowbojki.pl Jak to jest.Zazwyczaj kobiety 20sto-20paro letnie mówią ze 35 letni facet to stary dziadek ;ale jak ma stanowisko i pieniądze to już staje się młodszy ? 54 letni Burmistrz błonia posuwał 21 letnią http://www.fanimal.pl Pies ciągnie na smyczy, ale tylko w drodze do domu http://www.samosia.pl Plecy mnie cały czas bolą :( http://www.kowbojki.pl Do mężczyzn pytanko http://www.kowbojki.pl Jak zmieniło się wasze postrzeganie miłości http://www.samosia.pl Prawda jest taka http://www.kowbojki.pl Waszym zdaniem jak dużo jest wolnych kobiet w wieku od 25-35? http://www.samosia.pl Chcę dokonać aktu apostazji. Czy któs tu miał z tym do czynienia? http://www.samosia.pl Czy jakby mial sie nigdy nic nie dowiedziec puscilabys sie z czarnoskorym? http://www.fanimal.pl Pies ciągnie na smyczy, ale tylko w drodze do domu http://www.fanimal.pl ADOLF HILITER http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.kowbojki.pl Wątróbka drobiowa http://www.samosia.pl Prawda jest taka http://www.samosia.pl Mam juz ich dość... http://www.fanimal.pl ADOLF HILITER http://www.samosia.pl Obiekt westchnień i sympatii http://www.kowbojki.pl Jak zmieniło się wasze postrzeganie miłości http://www.samosia.pl Hallllllo http://www.kowbojki.pl Nie chciało się jej drapać mnie po plecach http://www.kowbojki.pl Jak to jest.Zazwyczaj kobiety 20sto-20paro letnie mówią ze 35 letni facet to stary dziadek ;ale jak ma stanowisko i pieniądze to już staje się młodszy ? 54 letni Burmistrz błonia posuwał 21 letnią http://www.fanimal.pl Pies ciągnie na smyczy, ale tylko w drodze do domu http://www.samosia.pl Dobry wieczór samosiexD http://www.samosia.pl Dobry wieczór samosiexD http://www.kowbojki.pl Żaden z was bękarty http://www.fanimal.pl Kto mi pomoże policzyć głosy http://www.fanimal.pl ADOLF HILITER http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.samosia.pl Plecy mnie cały czas bolą :( http://www.samosia.pl Prawda jest taka http://www.kowbojki.pl Waszym zdaniem jak dużo jest wolnych kobiet w wieku od 25-35? http://www.kowbojki.pl Jak zmieniło się wasze postrzeganie miłości http://www.fanimal.pl Kto mi pomoże policzyć głosy http://www.samosia.pl Jak wam mija wieczór ? http://www.kowbojki.pl Waszym zdaniem jak dużo jest wolnych kobiet w wieku od 25-35? http://www.samosia.pl Czy jakby mial sie nigdy nic nie dowiedziec puscilabys sie z czarnoskorym? http://www.samosia.pl Coś o czarnej http://www.kowbojki.pl Żaden z was bękarty http://www.samosia.pl Jak wam mija wieczór ? http://www.kowbojki.pl Nie daję sobie rady z wyjazdem na studia mojego chłopaka. Pomocy! http://www.kowbojki.pl Do mężczyzn pytanko http://www.fanimal.pl Czy królik jest dobry do bloku http://www.kowbojki.pl Jak zmieniło się wasze postrzeganie miłości http://www.kowbojki.pl Nie chciało się jej drapać mnie po plecach http://www.kowbojki.pl Jaki typ kobiety ? http://www.samosia.pl Coś o czarnej http://www.kowbojki.pl Nie daję sobie rady z wyjazdem na studia mojego chłopaka. Pomocy!
suzi18
suzi18
18.10.13, 15:59 | Gimnazjum | Chemia (zadanie)
Zgłoś

Przeczytaj zdania i wpisz literę P przy prawdziwych lub F - przy fałs

Przeczytaj zdania i wpisz literę P przy prawdziwych lub F - przy fałszywych. W zdaniach fałszywych przekreśl błędne sformułowania i popraw je .

1.Pojęcia atomu jako najmniejszej cząsteczki pojawiło się w 19w .
2.Teorie atomistyczno-cząsteczkowej budowy materii opracował w 1809 r John Dalton .
3.Materia zbudowana jest z atomów i cząsteczek .
4.Cechą materii jest jej ciągla budowa .
5.Atom jest najmniejszą częscią pierwiastka chemicznego, która zachowuje wszystkie jego właściwościa .
6.Atomy tego samego pierwiastka łączą się, tworząc cząsteczki związku chemicznego .
7. Atomy mogą sie lączyc ze sobą , tworzac czasteczki
8.Atomy wszystkich pierwiastków chemicznych mają jednakowe masy i rozmiary .


Prosze o szybką odp ; *

9 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(3)

  • gość
    gość | 20.10.13, 22:29

    1 Fałsz - Pojęcie atomu jako najmniejszej cząsteczki pojawiło się juz w starożytności
    2 Prawda
    3. Prawda
    4 Prawda
    5 Prawda
    6 Fałsz - Atomy innych pierwiastków łączą się ze sobą, tworząc cząsteczki związku chemincznego
    7 Prawda
    8 Fałsz - Atomy wszystkich pierwiastków mają różne masy i rozmiary

    Mam to z zeszytu z tamtego roku , wiec na pewno jest dobrze

  • gość
    gość | 19.05.14, 19:55

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • gość
    goścjcjdchtjfć | 19.05.14, 19:56

    nie o to mi chodziło !!!

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]