http://www.kowbojki.pl Mój chłopak zabrania mi palić http://www.samosia.pl Co wiecie o Prezydentach USA? a prezydentach Polski po wojnie? http://www.kowbojki.pl Mąż nie chce seksu ze mną http://www.kowbojki.pl Mój chłopak zabrania mi palić http://www.samosia.pl Azarath http://www.kowbojki.pl Beka z typów co narzekaja, ze kobiety chcą tylko "samców alfą" http://www.samosia.pl Azarath http://www.kowbojki.pl Beka z typów co narzekaja, ze kobiety chcą tylko "samców alfą" http://www.samosia.pl Proszę o pomoc. Żadnych głupich odpowiedzi. http://www.samosia.pl Proszę o pomoc. Żadnych głupich odpowiedzi. http://www.kowbojki.pl Czy dążycie do bycia w związku? http://www.kowbojki.pl To ja dziewica.. http://www.kowbojki.pl Którą akcji bumblebee uważacie za najśmieszniejszą? xD http://www.kowbojki.pl Strasznie mnie irytują ci anonimowi ludzie, którzy na siłę starają sie coś komuś wmówić http://www.kowbojki.pl Strasznie mnie irytują ci anonimowi ludzie, którzy na siłę starają sie coś komuś wmówić http://www.samosia.pl Marihuanna - jak mówicie do swoich dilerów? http://www.kowbojki.pl Zeby tak na fotce sie chwalic ze ziolo sie pali xD Nawet rasta pasek do spodni xD http://www.kowbojki.pl To ja dziewica.. http://www.kowbojki.pl Strasznie mnie irytują ci anonimowi ludzie, którzy na siłę starają sie coś komuś wmówić http://www.kowbojki.pl Mąż nie chce seksu ze mną http://www.kowbojki.pl To ja dziewica.. http://www.kowbojki.pl Czy dążycie do bycia w związku? http://www.kowbojki.pl Beka z typów co narzekaja, ze kobiety chcą tylko "samców alfą" http://www.samosia.pl Marihuanna - jak mówicie do swoich dilerów? http://www.kowbojki.pl Gdzie w necie znaleźć fajne dziewczyny? http://www.kowbojki.pl Mój chłopak zabrania mi palić http://www.kowbojki.pl Mąż nie chce seksu ze mną http://www.samosia.pl Młodszy chce starszą. http://www.kowbojki.pl Czy dążycie do bycia w związku? http://www.samosia.pl Młodszy chce starszą. http://www.samosia.pl Co wiecie o Prezydentach USA? a prezydentach Polski po wojnie? http://www.kowbojki.pl Które kowbojki nie pokazywały twarzy ? http://www.samosia.pl Jak byście ponumerowali partie polityczne od najlepszych do najgorszych? Patrząc na różne kategorie osobno? http://www.samosia.pl Brak pozycia http://www.samosia.pl Marihuanna - jak mówicie do swoich dilerów? http://www.kowbojki.pl Które kowbojki nie pokazywały twarzy ? http://www.kowbojki.pl Mąż nie chce seksu ze mną http://www.kowbojki.pl Zeby tak na fotce sie chwalic ze ziolo sie pali xD Nawet rasta pasek do spodni xD http://www.kowbojki.pl Którą akcji bumblebee uważacie za najśmieszniejszą? xD http://www.kowbojki.pl To ja dziewica.. http://www.kowbojki.pl Którą akcji bumblebee uważacie za najśmieszniejszą? xD http://www.samosia.pl Robię się przeterminowana... 23 lata i wciąż sama http://www.kowbojki.pl Gdzie w necie znaleźć fajne dziewczyny? http://www.samosia.pl Seks pytanie do Pań http://www.samosia.pl Proszę o pomoc. Żadnych głupich odpowiedzi. http://www.samosia.pl Brak pozycia http://www.samosia.pl Azarath http://www.kowbojki.pl Gdzie w necie znaleźć fajne dziewczyny? http://www.kowbojki.pl Mój chłopak zabrania mi palić http://www.samosia.pl Boże jak mi sie chce... jak bym teraz dorwał dziewczyne to by nie wstała przez pare godzin http://www.samosia.pl Boże jak mi sie chce... jak bym teraz dorwał dziewczyne to by nie wstała przez pare godzin http://www.kowbojki.pl Które kowbojki nie pokazywały twarzy ? http://www.samosia.pl Robię się przeterminowana... 23 lata i wciąż sama http://www.kowbojki.pl Czy dążycie do bycia w związku? http://www.kowbojki.pl Beka z typów co narzekaja, ze kobiety chcą tylko "samców alfą" http://www.kowbojki.pl Które kowbojki nie pokazywały twarzy ? http://www.samosia.pl Seks pytanie do Pań http://www.kowbojki.pl Zeby tak na fotce sie chwalic ze ziolo sie pali xD Nawet rasta pasek do spodni xD http://www.kowbojki.pl Strasznie mnie irytują ci anonimowi ludzie, którzy na siłę starają sie coś komuś wmówić http://www.kowbojki.pl Zeby tak na fotce sie chwalic ze ziolo sie pali xD Nawet rasta pasek do spodni xD http://www.samosia.pl Jak byście ponumerowali partie polityczne od najlepszych do najgorszych? Patrząc na różne kategorie osobno? http://www.kowbojki.pl Którą akcji bumblebee uważacie za najśmieszniejszą? xD http://www.kowbojki.pl Gdzie w necie znaleźć fajne dziewczyny?
felek
felek
28.10.13, 15:38 | Szkoła podstawowa | Język niemiecki (zadanie)
Zgłoś

Przetlumacz teks ze strony 54 "mein gymnasium" ksiazka aha neu 1a pr

Przetlumacz teks ze strony 54 "mein gymnasium"
ksiazka aha neu 1a
prosze szybko

teks zaczyna sie slowami mein gymnasium ist nicht gros

1 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 30.10.13, 18:06

    To zdanie co napisałaś wyżej znaczy moje gimnazjum nie jest duże. nie posiadam tej książki może napisz cały tekst do przetłumaczenia. Pozdrawiam

  • gość
    gość | 31.10.13, 08:25

    Moje gimnazjum nie jest duże. Tutaj uczy się tylko 9 klas-to jest super. Ja jestem w klasie 5. Nasza klasa jest mala-9chlopcow i 10 dziewczynek. Moi koledzy ze szkoły są całkiem w porządku. My gadamy duzo, gramy i w soboty robimy przyjęcia. To sprawia nam przyjemność.
    Nauczyciele też są całkiem O.K. Mój biolog jest super. On jest dość młody, luźny i ma szalone pomysły. My wędrujemy dużo, obserwujemy naturę, słuchamy kaset (tego słówka nie jestm pewna). W zimie karmimy zwierzęta.
    Ja lubię też historię. Mój nauczyciel jest bardzo sympatyczny. On opowiada dużo, i my często dyskutujemy. To jest ciekawe.
    Physikunterricht (przykro mi ale nie znam znaczenia) jest niestety totalnie nudny i stresujący. To jest okropne.
    Angielski lubie ja też bardzo. Nasz nauczyciel od angielskiego jest Anglikiem. On pochodzi z Oxfordu. On jest trochę zabawny. On mówi zawsze po angielsku, opowiada dowcipy i śmieje sie Czytaj całość »

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]