http://www.samosia.pl Ilonaoj http://www.kowbojki.pl Kowbojki, wy k|_|rwy ujeżdżające konie od spodu. Jesteście de|3ilami. http://www.samosia.pl Proste pytanie http://www.kowbojki.pl Kowbojki, wy k|_|rwy ujeżdżające konie od spodu. Jesteście de|3ilami. http://www.samosia.pl Pytanie do Panów. http://www.kowbojki.pl Kiedy poziom substancji spada we krwi, chory odczuwa lęk, niepokój, drażliwość, poci się nadmiernie, drżą mu mięśnie, ma koszmary senne, dokuczają mu różne dolegliwości bólowe. Zmniejszenie dawki albo http://www.kowbojki.pl Najmadrzejsze laski na kowbojkach http://www.samosia.pl Dlaczego moj chlopak ciagle pije alkohol http://www.kowbojki.pl Moj kumpel ma chłopaka i to fajnego, od niedawna a ja nikogo nie mam XD http://www.kowbojki.pl Podpale się pod pałacem prezydenckim który zaprojektował Piotr Aigner, oczywiście szacunek dla niego http://www.samosia.pl Glowa. Coś.groznego ? http://www.kowbojki.pl Kowbojki, wy k|_|rwy ujeżdżające konie od spodu. Jesteście de|3ilami. http://www.samosia.pl Proste pytanie http://www.kowbojki.pl Podpale się pod pałacem prezydenckim który zaprojektował Piotr Aigner, oczywiście szacunek dla niego http://www.kowbojki.pl /-|_E ,_|/-,_|/-. SOS-y , ekspert.pl i ryjbuk zostaną zrzucone z rowerka po 14 grudnia,a samosia i kowbojki zostają mimo, że to też rakowiska. http://www.samosia.pl Dlaczego moj chlopak ciagle pije alkohol http://www.kowbojki.pl La la love http://www.samosia.pl Ilonaoj http://www.kowbojki.pl Lepsza spodnica czy spodnie do ginekologa? http://www.kowbojki.pl Podpale się pod pałacem prezydenckim który zaprojektował Piotr Aigner, oczywiście szacunek dla niego http://www.kowbojki.pl Nie kumam fenonemu tych ciuchów bdsm http://www.samosia.pl Jak się zabezpieczacie przed ciążą? http://www.kowbojki.pl Lepsza spodnica czy spodnie do ginekologa? http://www.samosia.pl Proste pytanie http://www.kowbojki.pl Moj kumpel ma chłopaka i to fajnego, od niedawna a ja nikogo nie mam XD http://www.kowbojki.pl Nie kumam fenonemu tych ciuchów bdsm http://www.samosia.pl Czy coś ze mną nie tak? http://www.kowbojki.pl Nie kumam fenonemu tych ciuchów bdsm http://www.samosia.pl NIech mi K@rwa ktos wytlumaczy o co jej chodzi?!! http://www.samosia.pl Glowa. Coś.groznego ? http://www.kowbojki.pl /-|_E ,_|/-,_|/-. SOS-y , ekspert.pl i ryjbuk zostaną zrzucone z rowerka po 14 grudnia,a samosia i kowbojki zostają mimo, że to też rakowiska. http://www.samosia.pl NIech mi K@rwa ktos wytlumaczy o co jej chodzi?!! http://www.kowbojki.pl Kiedy poziom substancji spada we krwi, chory odczuwa lęk, niepokój, drażliwość, poci się nadmiernie, drżą mu mięśnie, ma koszmary senne, dokuczają mu różne dolegliwości bólowe. Zmniejszenie dawki albo http://www.kowbojki.pl La la love http://www.kowbojki.pl Moj kumpel ma chłopaka i to fajnego, od niedawna a ja nikogo nie mam XD http://www.kowbojki.pl /-|_E ,_|/-,_|/-. SOS-y , ekspert.pl i ryjbuk zostaną zrzucone z rowerka po 14 grudnia,a samosia i kowbojki zostają mimo, że to też rakowiska. http://www.samosia.pl To moje pozegnanie na tym forum http://www.samosia.pl Pytanie do Panów. http://www.kowbojki.pl Najmadrzejsze laski na kowbojkach http://www.samosia.pl Pytanie bardziej do chlopakow Ale wsm XD http://www.kowbojki.pl Lepsza spodnica czy spodnie do ginekologa? http://www.kowbojki.pl Moj kumpel ma chłopaka i to fajnego, od niedawna a ja nikogo nie mam XD http://www.kowbojki.pl La la love http://www.kowbojki.pl Kowbojki, wy k|_|rwy ujeżdżające konie od spodu. Jesteście de|3ilami. http://www.kowbojki.pl Kiedy ostatnio byliście na http://www.kowbojki.pl Kiedy poziom substancji spada we krwi, chory odczuwa lęk, niepokój, drażliwość, poci się nadmiernie, drżą mu mięśnie, ma koszmary senne, dokuczają mu różne dolegliwości bólowe. Zmniejszenie dawki albo http://www.kowbojki.pl Najmadrzejsze laski na kowbojkach http://www.kowbojki.pl /-|_E ,_|/-,_|/-. SOS-y , ekspert.pl i ryjbuk zostaną zrzucone z rowerka po 14 grudnia,a samosia i kowbojki zostają mimo, że to też rakowiska. http://www.kowbojki.pl Podpale się pod pałacem prezydenckim który zaprojektował Piotr Aigner, oczywiście szacunek dla niego http://www.samosia.pl Pytanie bardziej do chlopakow Ale wsm XD http://www.kowbojki.pl Kiedy ostatnio byliście na http://www.samosia.pl Czy coś ze mną nie tak? http://www.kowbojki.pl Kiedy ostatnio byliście na http://www.samosia.pl Jak się zabezpieczacie przed ciążą? http://www.samosia.pl Jak się zabezpieczacie przed ciążą? http://www.samosia.pl Dlaczego moj chlopak ciagle pije alkohol http://www.samosia.pl To moje pozegnanie na tym forum http://www.kowbojki.pl Kiedy ostatnio byliście na http://www.kowbojki.pl Kiedy poziom substancji spada we krwi, chory odczuwa lęk, niepokój, drażliwość, poci się nadmiernie, drżą mu mięśnie, ma koszmary senne, dokuczają mu różne dolegliwości bólowe. Zmniejszenie dawki albo http://www.kowbojki.pl Lepsza spodnica czy spodnie do ginekologa? http://www.kowbojki.pl Najmadrzejsze laski na kowbojkach http://www.kowbojki.pl Nie kumam fenonemu tych ciuchów bdsm http://www.samosia.pl To moje pozegnanie na tym forum http://www.samosia.pl Pytanie do Panów. http://www.kowbojki.pl La la love http://www.samosia.pl Czy coś ze mną nie tak?
felek
felek
06.11.13, 15:41 | Gimnazjum | Matematyka (zadanie)
Zgłoś

Przystanek autobusowy znajduje się przy prostokątnym skwerze. Niektórz

Przystanek autobusowy znajduje się przy prostokątnym skwerze. Niektórzy pasażerowie skracają sobie drogę do przystanku niszcząc przy tym trawnik. Załóżmy że osoba spiesząca się do autobusu biegnie z prędkością 8km/h=2,2m/s.Ile czasu zaoszczędzi wybierając drogę przez trawnik. Rysunek do zadania jest w załączniku

10 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 07.11.13, 03:51

    10+12=x
    100+144=x
    244=x
    x=√244
    x≈15,62

    d=22m=10+12
    v=2,2m/s
    t=22m2,2m/s=10sekund
    t=15,62m2,2m/s=7,1sekund

    10-7,1=2,9[sekund]

    Ps. Tam jest 10 na 12 m, bo miałam identyczne zadanie ostatnio...:)

  • gość
    gość | 08.11.13, 00:05

    Przystanek autobusowy znajduje sie przy prostokątnym skwerze . Niektórzy pasażerowi skracają sobie drogę do przystanku niszcząc przy tym trawnik (patrz rys. rysunek to prostokąt 10cm na 12cm
    ścieżka(droga przez trawnik)to przekątna)
    Założmy że osoba śpiesząca sie do autobusu biegnie z prędkością 8 km/h (≈2.2 m/s). . Ile czasu zaoszczędzi wybierając droge przez trawnik.. ?
    Zadani z zastosowaniem twierdzenia Pitagorasa

    Zakładamy, że wielkość tego skweru (trawnika) to 10 m x 12 m
    Długość przekątnej tego prostokąta (drogi przez trawnik) wynosi

    √(10 + 12) = √244 = 4√61

    prędkość wyraża się wzorem

    V = s/t

    gdzie
    V - prędkość
    s - przebyta droga
    t - czas

    Stąd po przekształceniu czas wyniesie

    t = s/V

    Pasażer idąc wokół skweru przejdzie drogę
    Czytaj całość »

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]