http://www.kowbojki.pl Co zrobić, żeby paznokcie były twardsze? http://www.kowbojki.pl Które kowbojki są fajne? http://www.samosia.pl Ktore imie http://www.samosia.pl Telewizor? Media Expert? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny z dala od lekkoduchow http://www.samosia.pl Serce nie sługa http://www.samosia.pl Ktore imie http://www.kowbojki.pl Widze, ze niektorzy tu zaczynaja lapac o co chodzi.. Moze jednak uda mi sie przejsc na formy plciowo neutralne? http://www.kowbojki.pl Kto tu jest? http://www.kowbojki.pl ZE STYLU PISANIA JAK MYŚLICIE ILE LAT MI PASUJE WIEKIEM? http://www.kowbojki.pl Widze, ze niektorzy tu zaczynaja lapac o co chodzi.. Moze jednak uda mi sie przejsc na formy plciowo neutralne? http://www.kowbojki.pl Faceci uwazaja ze ge)je sa wstretni i oblesni.. ale truc swoim kobieta o anal i wkladac tam juz im nie przeszkadza.. wrec przeciwnie http://www.kowbojki.pl Które kowbojki są fajne? http://www.kowbojki.pl Kto tu jest? http://www.samosia.pl Co..? http://www.kowbojki.pl ZE STYLU PISANIA JAK MYŚLICIE ILE LAT MI PASUJE WIEKIEM? http://www.samosia.pl Podrywał a teraz olewa http://www.kowbojki.pl Widze, ze niektorzy tu zaczynaja lapac o co chodzi.. Moze jednak uda mi sie przejsc na formy plciowo neutralne? http://www.samosia.pl Ktore imie http://www.samosia.pl Serce nie sługa http://www.kowbojki.pl Które kowbojki są fajne? http://www.samosia.pl Co..? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny z dala od lekkoduchow http://www.samosia.pl Telewizor? Media Expert? http://www.samosia.pl Wiecie co... http://www.samosia.pl Wiecie co... http://www.kowbojki.pl Golenie twarzy. Pierwszy raz - może ktoś więcej odpowie. http://www.kowbojki.pl Zobaczcie jacy ludzie są fałszywi, nitropsychol pisze że wraca do reala znowu udawać zwykłego chłopaka http://www.samosia.pl Serce nie sługa http://www.kowbojki.pl Mam ochotę na loda. http://www.samosia.pl Chce umrzeć http://www.kowbojki.pl Co zrobić, żeby paznokcie były twardsze? http://www.kowbojki.pl Faceci uwazaja ze ge)je sa wstretni i oblesni.. ale truc swoim kobieta o anal i wkladac tam juz im nie przeszkadza.. wrec przeciwnie http://www.kowbojki.pl Mam ochotę na loda. http://www.samosia.pl Telewizor? Media Expert? http://www.kowbojki.pl Golenie twarzy. Pierwszy raz - może ktoś więcej odpowie. http://www.kowbojki.pl Kto tu jest? http://www.samosia.pl Ałsteria :D http://www.samosia.pl Podrywał a teraz olewa http://www.samosia.pl Elo kumple http://www.samosia.pl Elo kumple http://www.kowbojki.pl ZE STYLU PISANIA JAK MYŚLICIE ILE LAT MI PASUJE WIEKIEM? http://www.kowbojki.pl Golenie twarzy. Pierwszy raz - może ktoś więcej odpowie. http://www.kowbojki.pl Faceci uwazaja ze ge)je sa wstretni i oblesni.. ale truc swoim kobieta o anal i wkladac tam juz im nie przeszkadza.. wrec przeciwnie http://www.samosia.pl Wakacje i samosia zmartwychwstaje http://www.kowbojki.pl Zobaczcie jacy ludzie są fałszywi, nitropsychol pisze że wraca do reala znowu udawać zwykłego chłopaka http://www.kowbojki.pl Zobaczcie jacy ludzie są fałszywi, nitropsychol pisze że wraca do reala znowu udawać zwykłego chłopaka http://www.samosia.pl Wakacje i samosia zmartwychwstaje http://www.samosia.pl Ałsteria :D http://www.kowbojki.pl Co zrobić, żeby paznokcie były twardsze? http://www.samosia.pl Wakacje i samosia zmartwychwstaje http://www.samosia.pl Chce umrzeć http://www.kowbojki.pl Dziewczyny z dala od lekkoduchow http://www.samosia.pl Podrywał a teraz olewa http://www.kowbojki.pl Mam ochotę na loda. http://www.samosia.pl Wiecie co...
nicnieumiem
nicnieumiem
24.10.13, 11:11 | Szkoła podstawowa | Biologia (zadanie)
Zgłoś

Puls życia do 1 g. 3/42Obok zdań prawdziwych wpisz literę P a obok

puls życia do 1 g.
3/42
Obok zdań prawdziwych wpisz literę P a obok fałszywych F .
4/43
wykonaj nastepujące polecenia .
a) rozpoznaj na ilustracjach elementy cyklu rozwojowego mchu i podpisze je , korzystając z podanych wyrazów . elementy mogą się powtarzac
5/43
wyjaśnij w jaki sposób torfowce magazynują dużą ilość wody .
3/51
wyjaśnij skąd pochodzi nazwa "rośliny okrytozalążkowe"
6/51
Na podstawie ilustracji wykonaj podane polecenia .
a) wskaż na ilustracji elementy budowy nasienia .
b) wpisz obok funkcji odpowiednie nazwy elementów budowy nasienia .

10 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 27.10.13, 10:45

    3. po kolei P P F F P P F 4. c) poniewaz w wodzie znajduja sie plemniki. gametofit meski, plemnia, zarodnik, plemnik, rodnia, splatek, zarodnia, łodyzka, gametofit zenski, 5. poniewaz maja dwa rodzaje komorek drobne, zywe, zielone przewodza fotosynteze. str. 51 zad 3. ściany zalażków okrywaja zalazki, dlatego te rosliny nazywamy okrytozalazkowymi. 6. chroni zarodek- łupina nasienna, jest substancja...- bielmo, rozwija... -zarodek

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]