http://www.kowbojki.pl Czy strace męskość? http://www.kowbojki.pl W prawdziwej walce http://www.samosia.pl Mam problem z suchym muzgiem oraz opryszczką na warach http://www.kowbojki.pl Przystojni panowie w szafie wczoraj.. Ale co 2 homo :( http://www.kowbojki.pl Problem z uczuciami i bratem. http://www.kowbojki.pl Kobiety uwielbiają takich facetów jak Janusz Tracz. http://www.samosia.pl Jestem pijana. Zapijam moje smutki w alkoholu... http://www.samosia.pl Jestem pijana. Zapijam moje smutki w alkoholu... http://www.kowbojki.pl Jakie dziewczyny najbardziej was podniecają? http://www.kowbojki.pl Kamilka ty naprawde chcesz sie spotkac z byczym http://www.kowbojki.pl Czy strace męskość? http://www.kowbojki.pl Jakie dziewczyny najbardziej was podniecają? http://www.samosia.pl Beka z sowy http://www.samosia.pl Ilonaoj ja. Tez jestem chory :( http://www.kowbojki.pl Kamilka ty naprawde chcesz sie spotkac z byczym http://www.kowbojki.pl Kobiety uwielbiają takich facetów jak Janusz Tracz. http://www.kowbojki.pl Jakie dziewczyny najbardziej was podniecają? http://www.samosia.pl Nietypowe pytanie do facetów, na które nie mogę znaleźć odpowiedzi http://www.kowbojki.pl A jak Chaserek wstawia swoją twarz i pisze jakieś głupoty i pe)dalskie historie to jest ok? Albo Danielo co chwali się że żonę zdradza a wszyscy jego twarz znają? Albo Okulicz, Luffy itp.. ? http://www.kowbojki.pl Problem z uczuciami i bratem. http://www.samosia.pl Pismo Święte jako żródło Przemocy? http://www.kowbojki.pl Kobiety uwielbiają takich facetów jak Janusz Tracz. http://www.kowbojki.pl Kamilka ty naprawde chcesz sie spotkac z byczym http://www.kowbojki.pl Przystojni panowie w szafie wczoraj.. Ale co 2 homo :( http://www.samosia.pl Czy rzucić szkołę dla stażu? http://www.kowbojki.pl Problem z uczuciami i bratem. http://www.samosia.pl Ilonaoj ja. Tez jestem chory :( http://www.kowbojki.pl A jak Chaserek wstawia swoją twarz i pisze jakieś głupoty i pe)dalskie historie to jest ok? Albo Danielo co chwali się że żonę zdradza a wszyscy jego twarz znają? Albo Okulicz, Luffy itp.. ? http://www.kowbojki.pl Gdybyście mieli teraz do wyboru http://www.samosia.pl Beka z sowy http://www.kowbojki.pl A jak Chaserek wstawia swoją twarz i pisze jakieś głupoty i pe)dalskie historie to jest ok? Albo Danielo co chwali się że żonę zdradza a wszyscy jego twarz znają? Albo Okulicz, Luffy itp.. ? http://www.kowbojki.pl Kamilka ty naprawde chcesz sie spotkac z byczym http://www.kowbojki.pl Przystojni panowie w szafie wczoraj.. Ale co 2 homo :( http://www.samosia.pl Co myślicie o tzw uchodźcach imigrantach? http://www.samosia.pl Mam problem z suchym muzgiem oraz opryszczką na warach http://www.kowbojki.pl Gdybyście mieli teraz do wyboru http://www.samosia.pl Czekać na niego? http://www.kowbojki.pl Kobiety uwielbiają takich facetów jak Janusz Tracz. http://www.samosia.pl Pismo Święte jako żródło Przemocy? http://www.samosia.pl Co myślicie o tzw uchodźcach imigrantach? http://www.kowbojki.pl Gdybyście mieli teraz do wyboru http://www.samosia.pl Do kobiet http://www.kowbojki.pl Problem z uczuciami i bratem. http://www.kowbojki.pl W prawdziwej walce http://www.kowbojki.pl W prawdziwej walce http://www.kowbojki.pl Jakie dziewczyny najbardziej was podniecają? http://www.kowbojki.pl Czy strace męskość? http://www.kowbojki.pl W prawdziwej walce http://www.kowbojki.pl Czy strace męskość? http://www.kowbojki.pl Gdybyście mieli teraz do wyboru http://www.kowbojki.pl Przystojni panowie w szafie wczoraj.. Ale co 2 homo :( http://www.samosia.pl Czy rzucić szkołę dla stażu? http://www.samosia.pl Do kobiet http://www.samosia.pl Czekać na niego? http://www.kowbojki.pl A jak Chaserek wstawia swoją twarz i pisze jakieś głupoty i pe)dalskie historie to jest ok? Albo Danielo co chwali się że żonę zdradza a wszyscy jego twarz znają? Albo Okulicz, Luffy itp.. ? http://www.samosia.pl Nietypowe pytanie do facetów, na które nie mogę znaleźć odpowiedzi
suzi18
suzi18
17.10.13, 10:29 | Gimnazjum | Historia (zadanie)
Zgłoś

Rozwiaz krzyzowke ( str. 39 w cw ) . 2. Swiete miasto Islamu. 5.

Rozwiaz krzyzowke ( str. 39 w cw ) . 2. Swiete miasto Islamu. 5. Religia Arabow. 6. Islamska Swiatynia. 7. Wysoka wieza, z ktorej muzulmanski duchowny wzywa wiernych na modlitwe. Z gory dzieki ; ) Postawie naj.

3 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 18.10.13, 08:05

    2.Kairuan 5.Politeizm 6.Meczet I wydaje mi się że te 7 też powinno być Meczet ; )) xD Pzdr ;**

  • gość
    gość | 19.10.13, 18:13

    2 Makka 6 meczet 7 minaret

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]