http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.kowbojki.pl Opowiem wam jak wygląda życie brzydkiej kobiety http://www.samosia.pl Studniówka http://www.kowbojki.pl Opowiem wam bajke.. http://www.kowbojki.pl Jestem strasznie nieśmiała a chciałabym w końcu stracić dziewictwo http://www.kowbojki.pl Bumblebee skąd jesteś? http://www.kowbojki.pl Opowiem wam jak wygląda życie brzydkiej kobiety http://www.samosia.pl Oczywiście, że... http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.kowbojki.pl Opowiem wam jak wygląda życie brzydkiej kobiety http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.kowbojki.pl Jestem strasznie nieśmiała a chciałabym w końcu stracić dziewictwo http://www.kowbojki.pl Opowiem wam jak wygląda życie brzydkiej kobiety http://www.kowbojki.pl Którego kowboja byście chciały zobaczyć? http://www.kowbojki.pl Bumblebee skąd jesteś? http://www.samosia.pl Teenia tabletki antykoncepcyjne http://www.samosia.pl Witam http://www.kowbojki.pl Opowiem wam bajke.. http://www.kowbojki.pl Chcecie w przyszłości wyjść za mąż? http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.samosia.pl Oczywiście, że... http://www.samosia.pl Oczywiście, że... http://www.samosia.pl No witam xD weekend sie zaczal i fajnie nie? XDD ja se pije kawke pierwsza i slucham muzyczki XDD dobrze?? http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.kowbojki.pl Sukienka. http://www.kowbojki.pl Sukienka. http://www.samosia.pl Studniówka http://www.kowbojki.pl Którego kowboja byście chciały zobaczyć? http://www.fanimal.pl Słoń z chorobą psychiczną http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Bumblebee skąd jesteś? http://www.kowbojki.pl Chcecie w przyszłości wyjść za mąż? http://www.kowbojki.pl Sukienka. http://www.kowbojki.pl Opowiem wam bajke.. http://www.kowbojki.pl Sukienka. http://www.kowbojki.pl Chcecie w przyszłości wyjść za mąż? http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.samosia.pl Witam http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Opowiem wam bajke.. http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.samosia.pl Wargi sromowe duze http://www.samosia.pl Witam http://www.samosia.pl Teenia tabletki antykoncepcyjne http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.samosia.pl No witam xD weekend sie zaczal i fajnie nie? XDD ja se pije kawke pierwsza i slucham muzyczki XDD dobrze?? http://www.samosia.pl Kto ma tyle wiadomości co ja? XDD http://www.kowbojki.pl Bumblebee skąd jesteś? http://www.samosia.pl Studniówka http://www.kowbojki.pl Opowiem wam jak wygląda życie brzydkiej kobiety http://www.kowbojki.pl Którego kowboja byście chciały zobaczyć? http://www.kowbojki.pl Chcecie w przyszłości wyjść za mąż? http://www.samosia.pl Teenia tabletki antykoncepcyjne http://www.samosia.pl Wytrysk http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.samosia.pl No witam xD weekend sie zaczal i fajnie nie? XDD ja se pije kawke pierwsza i slucham muzyczki XDD dobrze?? http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.kowbojki.pl Którego kowboja byście chciały zobaczyć? http://www.kowbojki.pl Którego kowboja byście chciały zobaczyć? http://www.samosia.pl Kto ma tyle wiadomości co ja? XDD http://www.samosia.pl Cześć przyjaciele! http://www.kowbojki.pl Bumblebee skąd jesteś? http://www.kowbojki.pl Jestem strasznie nieśmiała a chciałabym w końcu stracić dziewictwo http://www.kowbojki.pl Jestem strasznie nieśmiała a chciałabym w końcu stracić dziewictwo http://www.kowbojki.pl Sukienka. http://www.kowbojki.pl Chcecie w przyszłości wyjść za mąż? http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.kowbojki.pl Opowiem wam bajke.. http://www.samosia.pl Dziewczyny są bardzo ładne http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.kowbojki.pl Jestem strasznie nieśmiała a chciałabym w końcu stracić dziewictwo http://www.samosia.pl Kto ma tyle wiadomości co ja? XDD
zosia2000
zosia2000
01.11.13, 08:29 | Gimnazjum | Chemia (zadanie)
Zgłoś

Rozwiąż logogryf. Z pól zaznaczonych kolorem odczytaj hasło i

rozwiąż logogryf. Z pól zaznaczonych kolorem odczytaj hasło i podaj jego znaczenie. - kratka | spacja + kratka kolor 1----|--+---- 2-----+----- 3--+- 4-----+ 5----|----+----- 6-----+-- 7----|----+--- 8---+- 1. Zwyczajowa nazwa kwasu karboksylowego o wzorze C3H7COOH 2. Nazwa soli kwasu karboksylowego o wzorze C15H31COOH 3. Roztwór kwasu octowego o stężeniu 6% lub 10% 4. Jej jad zawiera kwas karboksylowy o wzorze HCOOH 5. Nazwa kwasu karboksylowego o wzorze C17H35COOH 6. Roślina zawierająca kwas karboksylowy o wzorze HCOOH. 7. Nazwa kwasu karboksylowego o wzorze C17H33COOH. 8. Nazwa soli kwasu karboksylowego o wzorze CH3COOH

7 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 01.11.13, 21:59

    Ad1. kwas masłowy Ad2. palmitynian Ad3. Ocet Ad4. np. mrówka Ad5. kwas stearynowy Ad6. np. Pokrzywa Ad7. kwas oleinowy Ad8. octan 1. Jak wstawiasz kratki to szeżej bo wygląda to jak linia ciągłą 2. Do niecktórych pytań jest kilka odp. na pytanie numer 4- moze być mróka ale i pszczoła ale i wiele innych zwierząt. 3. Kto ci takie porąbane zadanie zadał? Chyba ze sama/sam je wymyśliłaś/łeś.

  • gość
    gość | 03.11.13, 07:56

    1. Kwas masłowy 2. Palmitynian 3. Ocet 4. Mrówka 5. Kwas stearynowy 6. Pokrzywa 7. Kwas oleinowy 8. Octan Hasło: Stearyna - Mieszanina kwasów palmitynowego i stearynowego, stosowana do produkcji świec.

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]