http://www.kowbojki.pl Współczesne kobiety są bardzo zepsute, bardziej niż faceci. http://www.kowbojki.pl Jakie sa w ogóle na kowbojkach pary :D? http://www.kowbojki.pl A pokażecie swoje oczy? http://www.samosia.pl Umielibyście się otworzyć przed psychologiem? http://www.kowbojki.pl Co produktywnego dzisiaj zrobiliście? http://www.samosia.pl Co zrobić jak ktoś... http://www.kowbojki.pl Którzy kowboje są mili? http://www.samosia.pl Mmm... http://www.samosia.pl Umielibyście się otworzyć przed psychologiem? http://www.kowbojki.pl Jakie sa w ogóle na kowbojkach pary :D? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny z kim z kowbojek chciałybyście się... http://www.samosia.pl Umielibyście się otworzyć przed psychologiem? http://www.kowbojki.pl Którzy kowboje są mili? http://www.samosia.pl Mmm... http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny z kim z kowbojek chciałybyście się... http://www.samosia.pl Co zrobić jak ktoś... http://www.kowbojki.pl Siedzę w fotelu sam http://www.samosia.pl Dziewczyny, czy gdyby zagadał do Was... http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę? http://www.kowbojki.pl Współczesne kobiety są bardzo zepsute, bardziej niż faceci. http://www.samosia.pl Dziewczyny, czy gdyby zagadał do Was... http://www.kowbojki.pl Kobiety jestescie dziwne http://www.kowbojki.pl Jakie sa w ogóle na kowbojkach pary :D? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny z kim z kowbojek chciałybyście się... http://www.samosia.pl Umielibyście się otworzyć przed psychologiem? http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę? http://www.kowbojki.pl Kobiety jestescie dziwne http://www.samosia.pl Nie ma kto mi zrobić http://www.samosia.pl Nie ma kto mi zrobić http://www.samosia.pl Umielibyście się otworzyć przed psychologiem? http://www.kowbojki.pl Siedzę w fotelu sam http://www.kowbojki.pl Dziewczyny z kim z kowbojek chciałybyście się... http://www.kowbojki.pl Którzy kowboje są mili? http://www.kowbojki.pl A pokażecie swoje oczy? http://www.samosia.pl Mmm... http://www.kowbojki.pl A pokażecie swoje oczy? http://www.samosia.pl Mmm... http://www.samosia.pl Dziewczyny, czy gdyby zagadał do Was... http://www.kowbojki.pl Kobiety jestescie dziwne http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę? http://www.kowbojki.pl Czuje sie wypalona http://www.kowbojki.pl Którzy kowboje są mili? http://www.kowbojki.pl Którzy kowboje są mili? http://www.kowbojki.pl Czuje sie wypalona http://www.kowbojki.pl Czuje sie wypalona http://www.kowbojki.pl Jakie sa w ogóle na kowbojkach pary :D? http://www.samosia.pl Jestem przegrywem? http://www.samosia.pl Nie ma kto mi zrobić http://www.samosia.pl Mmm... http://www.kowbojki.pl Współczesne kobiety są bardzo zepsute, bardziej niż faceci. http://www.kowbojki.pl Siedzę w fotelu sam http://www.kowbojki.pl Kobiety jestescie dziwne http://www.samosia.pl Mieliście tak... http://www.samosia.pl Dopadła mnie nocna depresja http://www.kowbojki.pl Siedzę w fotelu sam http://www.kowbojki.pl Co produktywnego dzisiaj zrobiliście? http://www.kowbojki.pl Czuje sie wypalona http://www.kowbojki.pl Współczesne kobiety są bardzo zepsute, bardziej niż faceci. http://www.samosia.pl Pewnie sobie pojadę do Łodzi... http://www.kowbojki.pl A pokażecie swoje oczy? http://www.kowbojki.pl Współczesne kobiety są bardzo zepsute, bardziej niż faceci. http://www.kowbojki.pl Co produktywnego dzisiaj zrobiliście? http://www.samosia.pl Pewnie sobie pojadę do Łodzi... http://www.samosia.pl Dziewczyny, czy gdyby zagadał do Was... http://www.samosia.pl Nie ma kto mi zrobić http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę? http://www.samosia.pl Co zrobić jak ktoś... http://www.samosia.pl Pewnie sobie pojadę do Łodzi... http://www.kowbojki.pl Jakie sa w ogóle na kowbojkach pary :D? http://www.samosia.pl Pewnie sobie pojadę do Łodzi... http://www.kowbojki.pl Czuje sie wypalona http://www.kowbojki.pl Co produktywnego dzisiaj zrobiliście? http://www.kowbojki.pl Siedzę w fotelu sam http://www.samosia.pl Pewnie sobie pojadę do Łodzi... http://www.kowbojki.pl A pokażecie swoje oczy? http://www.samosia.pl Co zrobić jak ktoś... http://www.samosia.pl Mycie penis po każdym stosunku http://www.kowbojki.pl Co produktywnego dzisiaj zrobiliście? http://www.kowbojki.pl Kobiety jestescie dziwne http://www.samosia.pl Co zrobić jak ktoś... http://www.samosia.pl Nie ma kto mi zrobić http://www.kowbojki.pl Dziewczyny z kim z kowbojek chciałybyście się...
JoeHart
JoeHart
08.01.13, 17:56 | Szkoła podstawowa | Język polski (zadanie)
Zgłoś

Spisz rady, które mogłyby znaleźć się w poradniku Jak zrozumieć dorosłych. Prosze o odpowiedź

Spisz rady, które mogłyby znaleźć się w poradniku Jak zrozumieć dorosłych. Prosze o odpowiedź

1 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(16)

  • kamisit
    kamisit | 16.01.13, 15:01

    Czasami trudno nam zrozumieć dorosłych gdyż mają oni inne doświadczenia niż my,są innym pokoleniem,mają inne poglądy, chcą nam pomóc (np. chcąc chronić nasze oczy zakazują nam grac na komputerze itp.)
    bo są starsi (inne tematy rozmów inne zaciekawienia itp.)

  • gość
    gość | 25.02.13, 14:51

    przestać ich słuchać

  • gość
    gość | 28.02.13, 19:04

    ha ha ha śmieszne ha ha ha



  • gość
    gość | 13.03.13, 19:53

    nie wiem

  • gość
    gościu | 13.03.13, 19:54

    nie wiadomo

  • gość
    gość | 21.03.13, 16:14

    ale śmieszne


  • gość
    gość | 05.04.13, 09:16


    ich się nie da zrozumieć

  • gość
    Lol | 14.01.14, 16:05

    nwm hahaha

  • gość
    gość | 06.03.14, 17:10

    to cudowne nie smiejcie sie

  • gość
    Książki pl | 07.03.14, 19:29


    Normalnie pogodzić się z ich decyzją i tym co inni mówią , , zrozumcie ich po prostu!

  • gość
    Katherine | 07.03.14, 19:30


    Bądzcie sobą i pokażcie im na co was stać

  • gość
    gość | 22.01.15, 19:18

    śmiejecie sę ,,ha ha ha,, ale to nie jest śmieszne do dorosłych a zwłaszcza rodziców trzeba mieć szacunek bo inaczej jestse brzydko mówiąc ,,ŚMIECIEM,,

  • gość
    gość | 12.02.15, 17:22

    dzięki






  • gość
    gość | 12.02.15, 17:24

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA









  • gość
    gość | 11.03.15, 15:42

    bac mily


  • gość
    gość | 26.04.15, 12:02

    1 Bądź cierpliwy
    2 Pamiętaj że rodzic ma prawo popełniać błędy
    3 Bądź wyrozumiały
    4 Pamiętaj o kulturze słowa
    5 Nie obrażaj się
    6 Wiedz że dorośli mogą cię źle zrozumieć
    7 Pomagaj im
    8 Bądź dla nich miły
    9 Pamiętaj że też będziesz dorosły
    10 Szanuj ich
    11 Pamiętaj że dorosły może nie usłyszeć co do niego mówisz
    12 Zrozum że chcądla ciebie dobrze
    13 Wiedz że mają większe doświadczenie i że ci pomogą w każdej sytacji
    Mam nadzeję że pomogłam :)


Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]