http://www.kowbojki.pl Czytacie coś? http://www.samosia.pl Czy umielibyscie być z osoba, której nie kochacie? http://www.samosia.pl Kobietki pamietajcie #metoo bo wiadomo każdy facet to zbok a my musimy razem się trzymać. Zapraszam do dyskusji tylko Panie http://www.kowbojki.pl Czytacie coś? http://www.samosia.pl Czy umielibyscie być z osoba, której nie kochacie? http://www.kowbojki.pl Czytacie coś? http://www.samosia.pl Oszalalm http://www.kowbojki.pl Policzcie ze mną baranki... http://www.samosia.pl Co myśleć o kims takim? To jest facet a jak wiadomo faceci to zboki i psychole i trzeba na nich uważać #metoo http://www.samosia.pl Kobietki pamietajcie #metoo bo wiadomo każdy facet to zbok a my musimy razem się trzymać. Zapraszam do dyskusji tylko Panie http://www.kowbojki.pl Piesek z schroniska http://www.kowbojki.pl Nocne przemyślenie http://www.kowbojki.pl Nocne przemyślenie http://www.kowbojki.pl Haj Gajs http://www.kowbojki.pl Jak myslicie kim jest "trynia" czyli to jadowite cos co nienawidzi całego forum http://www.samosia.pl Czemu kobiety są do niczego zapraszam do dyskusji na poziomie http://www.samosia.pl Jak skutecznie zemścić się na byłym chłopaku http://www.samosia.pl SZUKAM DZIEWCZYNY http://www.kowbojki.pl Piesek z schroniska http://www.kowbojki.pl źle się czuję dzisiaj głowa mnie boli http://www.kowbojki.pl Haj Gajs http://www.kowbojki.pl Nowe lepsze przepisy firmy i bez firmy od nowego roku! http://www.kowbojki.pl Nowe lepsze przepisy firmy i bez firmy od nowego roku! http://www.kowbojki.pl źle się czuję dzisiaj głowa mnie boli http://www.kowbojki.pl Czesć Borruta http://www.samosia.pl SZUKAM DZIEWCZYNY http://www.kowbojki.pl Ja zamiast tego iPhone X wolał bym http://www.samosia.pl Czemu kobiety są do niczego zapraszam do dyskusji na poziomie http://www.kowbojki.pl Czesć Borruta http://www.samosia.pl Wytrysk na pochwie http://www.samosia.pl Jak skutecznie zemścić się na byłym chłopaku http://www.samosia.pl Kobietki pamietajcie #metoo bo wiadomo każdy facet to zbok a my musimy razem się trzymać. Zapraszam do dyskusji tylko Panie http://www.samosia.pl Czy są tu fajne ładne dziewczyny? Bo chętnie bym poznał. http://www.kowbojki.pl Piesek z schroniska http://www.kowbojki.pl Jak myslicie kim jest "trynia" czyli to jadowite cos co nienawidzi całego forum http://www.kowbojki.pl Ja zamiast tego iPhone X wolał bym http://www.kowbojki.pl Haj Gajs http://www.samosia.pl Dlaczego wszyscy faceci są takimi samymi świniami http://www.kowbojki.pl Ja zamiast tego iPhone X wolał bym http://www.samosia.pl Wytrysk na pochwie http://www.samosia.pl Oszalalm http://www.samosia.pl Czy są tu fajne ładne dziewczyny? Bo chętnie bym poznał. http://www.samosia.pl Czy są tu fajne ładne dziewczyny? Bo chętnie bym poznał. http://www.kowbojki.pl Piesek z schroniska http://www.kowbojki.pl Policzcie ze mną baranki... http://www.samosia.pl Wytrysk na pochwie http://www.kowbojki.pl Czesć Borruta http://www.samosia.pl Dlaczego wszyscy faceci są takimi samymi świniami http://www.kowbojki.pl Policzcie ze mną baranki... http://www.samosia.pl Czy umielibyscie być z osoba, której nie kochacie? http://www.samosia.pl Czemu kobiety są do niczego zapraszam do dyskusji na poziomie http://www.kowbojki.pl Jak myslicie kim jest "trynia" czyli to jadowite cos co nienawidzi całego forum http://www.kowbojki.pl Policzcie ze mną baranki... http://www.samosia.pl Co myśleć o kims takim? To jest facet a jak wiadomo faceci to zboki i psychole i trzeba na nich uważać #metoo http://www.kowbojki.pl Haj Gajs http://www.samosia.pl Jak skutecznie zemścić się na byłym chłopaku http://www.kowbojki.pl źle się czuję dzisiaj głowa mnie boli http://www.kowbojki.pl Czytacie coś? http://www.kowbojki.pl Nocne przemyślenie http://www.kowbojki.pl Nocne przemyślenie http://www.kowbojki.pl Czesć Borruta http://www.kowbojki.pl źle się czuję dzisiaj głowa mnie boli http://www.kowbojki.pl Nowe lepsze przepisy firmy i bez firmy od nowego roku! http://www.samosia.pl Co myśleć o kims takim? To jest facet a jak wiadomo faceci to zboki i psychole i trzeba na nich uważać #metoo http://www.kowbojki.pl Ja zamiast tego iPhone X wolał bym http://www.kowbojki.pl Nowe lepsze przepisy firmy i bez firmy od nowego roku! http://www.kowbojki.pl Jak myslicie kim jest "trynia" czyli to jadowite cos co nienawidzi całego forum
weroniikka
weroniikka
14.01.13, 16:36 | Gimnazjum | Geografia (zadanie)
Zgłoś

Sprawdzian geografia ludność i urbanizacja planeta nowa klasa 3?

ma ktos ten sprawdzian? jesli tak moglby mi ktos wyslac? prosze, potrzebuje pilnie

10 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(25)

  • gość
    Kamila | 23.01.13, 18:28

    http://chomikuj.pl/szymasd/Testy/Geografia/Ludno*c5*9b*c4*87+i+Urbanizacja+test+Grupy+A+i+B+(2),2163671658.doc , prosze ; D

  • gość
    Kamila | 24.01.13, 13:10

    jak pobierzesz to jest

  • gość
    gość | 13.02.13, 18:09

    grupa a
    Ludność i urbanizacja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    Imię i nazwisko

    . . . . . . . . . . . . . . . .
    Klasa

    Poniższy test składa się z 12 zadań. Przy każdym poleceniu podano
    liczbę punktów możliwą do uzyskania za prawidłową odpowiedź.
    Za rozwiązanie całego testu możesz otrzymać maksymalnie 32 punkty.



    1. Podkreśl prawidłowe informacje dotyczące
    ludności Polski. 0–3 p.

    a) Pod względem liczby ludności Polska zajmuje
    8 / 12 / 34 miejsce w Europie.
    b) Różnica między liczbą urodzeń a liczbą zgonów to
    saldo migracji / przyrost naturalny / przyrost
    rzeczywisty.
    c) Ujemny współczynnik przyrostu naturalnego występuje w województwie łódzkim / małopolskim Czytaj całość »

  • gość
    gość | 14.02.13, 16:30

    A taki test macie tylko z usług ? kl 3 ?

  • gość
    gość | 17.02.13, 16:05

    macie moze sprawdzian z europy kl.2 gim mam jutro sprawdzian planeta nowa z gory dzieki :)

  • gość
    gość | 05.03.13, 19:23

    a macie z grupy b?

  • gość
    gość | 27.04.13, 08:51

    A odpowiedzi to tego testu co jest powyzej macie ? Pilne !! Pasuje aby bylo .

  • gość
    gość | 05.11.13, 14:56

    Czy można prosić odp z tego testu a ? :D


  • gość
    gośćzajebistaa | 14.11.13, 20:14

    odp do zad 1 ;

    grupa A
    A)8
    B)przyrost naturalny
    C)łódzkim

    grupa B
    A)38
    B)2002
    C)pomorskim

  • gość
    gość | 02.12.13, 21:37

    Miki1298 Mój wybawca :P

  • gość
    gość | 10.12.13, 20:27

    szkoda, że nic nie widać na tych odpowiedziach...

  • gość
    gość | 22.01.14, 18:07

    nic nie widać : D super :))) ma ktoś odpowiedzi CZYTELNE? proszę.

  • gość
    gość | 13.05.14, 17:39

    Nic nie widać na mojej skrzynce!!!!



  • gość
    gość16 | 21.09.14, 18:45

    Ma ktoś sprawdzian Oblicza geografii 2 rozszerzony ,
    rozdział : przemiany polityczne i gospodarcze świata ??
    PILNE !!!





  • gość
    gość111 | 18.11.14, 18:57

    nic nie widać !! lol

  • gość
    Isabella Swan | 28.11.14, 19:20

    Grupa A
    1.a)8 b)przyrost naturalny c) łódzim
    2.np.rodzi sie wiecej chłopców niż dziewczynek, do ok 45 roku życia w społeczeńśtwie jest więcej mężczyzn , liczba mężczyzn w podeszłym wieku jest znacznie mniejsza od liczby kobiet.
    3.budowa lini kolejowych i dróg,występowanie czarnosiemów,występowanie węgla kamiennego.
    4. a)416 440 - 379 400=37 040
    b)15 300-30 100=-14 800
    c)37 040-14 800=22 240
    d) 38 116 000+22 240=38 138 240
    5.c
    6. a)P b)F c)F
    7.np. emigracja ekonomiczna Polaków do Wielkiej Brytanii, otwieranie zakładów przemysłowych w Polsce przez międzynarodowe koncerny.
    8.np.podkarpackie,świetokrzyskie, małopolskie, lubelskie
    9. a) 2,5 mln - 1,6 mln=0,9 mln
    b) 2 500 000 - 100%
    1 600 000-x
    x= 1 600 000 * 100%:2 500 000
    x= 64%
    10.a
    11.a) aglomeracja policentryczna(konurbacja)
    b)aglomeracja Czytaj całość »

  • gość
    Król Ziemniak | 26.03.15, 17:56

    Dzięki

  • gość
    gość | 07.05.15, 17:07

    Da ktoś link do sprawdzianu Ludność i urbanizacja Planeta Nowa 3

  • gość
    gość | 25.05.15, 20:42

    Ma ktoś odpowiedzi do sprawdzianu z ludności i urbanizacji? (oblicza geografii 2 rozszerzenie, nowa era)

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]