http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.samosia.pl Jakie jest 10 najbogatszych par na samosi? http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.samosia.pl Czy na polskim morzu są kokosy? XD http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli? http://www.samosia.pl Powoli nie mam już sił. http://www.samosia.pl Powoli nie mam już sił. http://www.samosia.pl Czy..? http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.samosia.pl Jaki to film? http://www.samosia.pl POMUSZCIE MI http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.samosia.pl Jaki to film? http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.samosia.pl Czy na polskim morzu są kokosy? XD http://www.samosia.pl Paradoks Fermiego http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli? http://www.samosia.pl Jaki to film? http://www.samosia.pl Czy na polskim morzu są kokosy? XD http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.samosia.pl Jakie jest 10 najbogatszych par na samosi? http://www.samosia.pl Czy..? http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.samosia.pl Paradoks Fermiego http://www.samosia.pl Wymuszanie nadgodzin http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.samosia.pl POMUSZCIE MI http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.samosia.pl Wymuszanie nadgodzin http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli? http://www.samosia.pl POMUSZCIE MI http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.samosia.pl Hop, hop! http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.samosia.pl Kto mnie pozabawia...jest tu ktos ? Nudzi mi sie ej ;) http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.samosia.pl Powoli nie mam już sił. http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli? http://www.samosia.pl Kto mnie pozabawia...jest tu ktos ? Nudzi mi sie ej ;) http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.samosia.pl Hop, hop! http://www.samosia.pl Jakie jest 10 najbogatszych par na samosi? http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.samosia.pl Hop, hop! http://www.samosia.pl Wymuszanie nadgodzin http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli? http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.samosia.pl Czy..? http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks
karolinkakaro1
karolinkakaro1
19.12.11, 20:51 | Gimnazjum | Geografia (zadanie)
Zgłoś

SZYBKOO NA TERAZ!!!! ;D

Ćwiczenia Puls Ziemi2
ZAD.3 b), c)
ZAD.4 a), b), c) STR. 32

ZAD.5,6 (CAŁE) STR.33

3 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz
19.12.11, 21:32

Rozszerzenie dodane przez autora pytania:

zad.3 Na podstawie atlasu geograficznego oraz poniższych klimatogramów sporzadzonych dla miejscowości zaznaczonych na mapie z zadania 2 wykonaj polecenia.
zad.4 Korzystajac z ponizszego diagramu podrecznika oraz atlasu geograficznego, wykonaj polecenia.
zad.5 wykonaj ponizsze polecenia. a) odszukaj w atlasie obiekt graficzny o wspolrzednych 36 stopnie 27'S, 148stopni 15'E.
b) Na podstawie dostepnych zrodel inf. wyjasnij w jaki sposob historia tego obiektu jest zwiazana z Pawłem Edmundem Strzeleckim.
zad.6 Korzystajac z podrecznika oraz atlasu geograficznego, wykonaj polecenia. a) Wpisz w odpowiednie miejsca na mapie konturowej nazwy regionów geograficznych wyroznajacych w obrebie Oceanii. B) uzupełnij tabele, wpisujac w odp. miejsca ponizsze nazwy wysp i archipelagów.
Fidżi, Samoa, Mariany, Hawaje, Nowa Gweina, Wyspy Marshalla.
Melanezja| Mikronezja| Polinezja

|

(14)

  • gość
    gość | 28.11.12, 16:41

    3/32
    b) Bundaberg
    c) prady morskie
    bariera klimatyczna wielkich gor wododzialowych
    4/32
    a) łąki i pastwiska
    b) bo pasa sie tam zwierzeta
    c) sa trudne warunki srodowiska naturalnego i pastwiska stanowia 51% tg kraju
    5/33
    a) canabera
    b) pierwszy podroznik polski ktory zajmował sie badaniem tg regionu
    6/33
    b)
    malanezja-fidzi i nowa gwinea
    mikronezja - mariany i wyspy marshalla
    polinezja - samoa i hawaje

  • gość
    gość | 03.03.13, 16:17

    Rada na przyszlosc: najpierw czytajcie komentarze, pozniej przepisujcie :/

  • gość
    mama | 09.03.13, 11:31

    Tępe dzidy jak w mówicie :p

  • gość
    gość | 12.03.13, 20:06


    jak myślisz że on ma źle to mógłbyś go poprawić a nie wyzywać -.-

  • gość
    gość | 28.05.13, 21:06

    Ogar !!!! Jak się to czyta to myśleć że jesteście niedorozwinięci !!!!!

  • gość
    gość | 11.06.13, 17:52

    u nie będzie łatwo



  • gość
    gość | 23.09.13, 16:54

    Heheheheheh

  • gość
    gość | 06.11.13, 19:18

    Dziękuje temu kto na to odpowiedział. Pomógł mi bardzo :) :)


  • gość
    gość | 26.03.14, 19:15

    haha

  • gość
    gość | 02.04.14, 20:26

    bardzo śmieszne , bardzo śmieszne


  • gość
    leń | 06.04.14, 13:41

    mi tez bardzo pomogl

  • gość
    gość | 24.04.14, 14:19


    dfsan

  • gość
    Misiaczkunia | 23.10.14, 18:23

    A wam co? xd

  • gość
    gość | 02.12.14, 16:20

    nie ma zad 6 punktu a str. 33

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]