http://www.fanimal.pl Jakie imie wybrac dla yorka? http://www.fanimal.pl Jakie imie wybrac dla yorka? http://www.kowbojki.pl Ktoś jeszcze tutaj siedzi? http://www.kowbojki.pl Ile wydajecie? http://www.fanimal.pl Dlaczego pousuwaliscie wpisy ZGODNE Z REGULAMINEM TEGO FORUM? Dlaczego pozostay tylko zapytania wpisane tu przez moderatora? http://www.kowbojki.pl Ktoś jeszcze tutaj siedzi? http://www.fanimal.pl Fajna stronka http://www.kowbojki.pl Zakochał się we mnie bardzo młody chłopak. http://www.fanimal.pl Jakie imie wybrac dla yorka? http://www.kowbojki.pl Czy trudno jest uzyskać separacje jeżeli mąż pije i znęca się psychicznie ? http://www.fanimal.pl Robaki pojawiające sie znikąd http://www.fanimal.pl Czy to prawda? Obroża. http://www.fanimal.pl Przysmaki dla psów dużych ras http://www.fanimal.pl Robaki pojawiające sie znikąd ;) tak jak zapytania produkowane przez modera jakby na zamówienie ;) http://www.fanimal.pl Robaki pojawiające sie znikąd http://www.fanimal.pl Mały żułwik http://www.kowbojki.pl Ktoś jeszcze tutaj siedzi? http://www.kowbojki.pl Duzy pociag seksualny http://www.fanimal.pl Jakie imie wybrac dla yorka? http://www.fanimal.pl "SZALONA" MODERACJA WYKOSIŁA TY PRAWIE WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW TEGO FORUM! http://www.fanimal.pl Przysmaki dla psów dużych ras http://www.kowbojki.pl Czy trudno jest uzyskać separacje jeżeli mąż pije i znęca się psychicznie ? http://www.samosia.pl Samotny cały czas jest na samosi (człowieczek bez życia) http://www.fanimal.pl Mały żułwik http://www.kowbojki.pl Jakie macie plany na dalszy weekend? http://www.fanimal.pl Przysmaki dla psów dużych ras http://www.kowbojki.pl Kogo zazwyczaj sie wybiera na swiadkowa? http://www.kowbojki.pl Ile wydajecie? http://www.samosia.pl Jak sobie wyobrażacie pytanie idealne? http://www.kowbojki.pl Duzy pociag seksualny http://www.fanimal.pl Fajna stronka http://www.fanimal.pl Mały żułwik http://www.kowbojki.pl Dobra http://www.fanimal.pl Robaki pojawiające sie znikąd http://www.samosia.pl Wkurza mnie pies sąsiada http://www.fanimal.pl Robaki pojawiające sie znikąd ;) tak jak zapytania produkowane przez modera jakby na zamówienie ;) http://www.fanimal.pl Robaki pojawiające sie znikąd ;) tak jak zapytania produkowane przez modera jakby na zamówienie ;) http://www.samosia.pl Pielgrzymki http://www.kowbojki.pl Duzy pociag seksualny http://www.samosia.pl Co myślicie o szczerości po alkoholu? http://www.kowbojki.pl Czytaliście? http://www.fanimal.pl "SZALONA" MODERACJA WYKOSIŁA TY PRAWIE WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW TEGO FORUM! http://www.samosia.pl To było na domówce http://www.fanimal.pl Dlaczego pousuwaliscie wpisy ZGODNE Z REGULAMINEM TEGO FORUM? Dlaczego pozostay tylko zapytania wpisane tu przez moderatora? http://www.samosia.pl Panowie :)) http://www.kowbojki.pl Jakie macie plany na dalszy weekend? http://www.kowbojki.pl Czytaliście? http://www.kowbojki.pl Duzy pociag seksualny http://www.fanimal.pl Mały żułwik http://www.kowbojki.pl Dobra http://www.kowbojki.pl Zakochał się we mnie bardzo młody chłopak. http://www.fanimal.pl Robaki pojawiające sie znikąd http://www.kowbojki.pl Kogo zazwyczaj sie wybiera na swiadkowa? http://www.samosia.pl Dobra dosyć krzyków dzieci :D http://www.fanimal.pl "SZALONA" MODERACJA WYKOSIŁA TY PRAWIE WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW TEGO FORUM! http://www.kowbojki.pl Jakie macie plany na dalszy weekend? http://www.kowbojki.pl Ktoś jeszcze tutaj siedzi? http://www.fanimal.pl Fajna stronka http://www.fanimal.pl Fajna stronka http://www.fanimal.pl Robaki pojawiające sie znikąd http://www.samosia.pl Kto zgadnie ile mam lat? xDD http://www.fanimal.pl Jakie imie wybrac dla yorka? http://www.fanimal.pl Czy to prawda? Obroża. http://www.kowbojki.pl Zakochał się we mnie bardzo młody chłopak. http://www.fanimal.pl Fajna stronka http://www.kowbojki.pl Dobra http://www.fanimal.pl Przysmaki dla psów dużych ras http://www.kowbojki.pl Czy trudno jest uzyskać separacje jeżeli mąż pije i znęca się psychicznie ? http://www.kowbojki.pl Ile wydajecie? http://www.kowbojki.pl Dobra http://www.fanimal.pl Dlaczego pousuwaliscie wpisy ZGODNE Z REGULAMINEM TEGO FORUM? Dlaczego pozostay tylko zapytania wpisane tu przez moderatora? http://www.kowbojki.pl Zakochał się we mnie bardzo młody chłopak. http://www.fanimal.pl "SZALONA" MODERACJA WYKOSIŁA TY PRAWIE WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW TEGO FORUM! http://www.kowbojki.pl Ile wydajecie? http://www.fanimal.pl Dlaczego pousuwaliscie wpisy ZGODNE Z REGULAMINEM TEGO FORUM? Dlaczego pozostay tylko zapytania wpisane tu przez moderatora? http://www.kowbojki.pl Lista! http://www.fanimal.pl "SZALONA" MODERACJA WYKOSIŁA TY PRAWIE WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW TEGO FORUM! http://www.kowbojki.pl Jakie macie plany na dalszy weekend? http://www.samosia.pl Czy kiedykolwiek zażywaliście narkotyki? http://www.fanimal.pl Czy to prawda? Obroża. http://www.kowbojki.pl Lista! http://www.fanimal.pl Czy to prawda? Obroża. http://www.fanimal.pl Przysmaki dla psów dużych ras http://www.fanimal.pl Czy to prawda? Obroża. http://www.kowbojki.pl Czytaliście? http://www.fanimal.pl Robaki pojawiające sie znikąd ;) tak jak zapytania produkowane przez modera jakby na zamówienie ;)
nicnieumiem
nicnieumiem
27.10.13, 21:31 | Gimnazjum | Historia (zadanie)
Zgłoś

Ułóż pytania do krzyżówki i wyjaśnij hasło Hasło :bizancjum 1 BUŁGARZY

Ułóż pytania do krzyżówki i wyjaśnij hasło Hasło :bizancjum
1 BUŁGARZY
2HIPODROM
3CEZAROPAPIZM
4PRAWOSŁWNY
5JUSTYNIAN
6PATRIARCHA
7PERSJA
8ZŁOTOUSTY
9SCHIZMA
PROSZĘ O ROZWIAZANIE

2 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 28.10.13, 19:05

    1) Mieszkańcy Bułgarii
    2) (W starożytnej Grecji) tor wyścigowy dla koni i rydwanów
    3) Inaczej cezaryzm
    4) Wyznawca prawosławia
    5) Cesarz wschodniego imperium od 527 roku
    6) Był nim Abraham
    7) Dawna nazwa Iranu
    8) Inaczej krasomówca
    9) Formalny rozdział między wyznawcami jednej religii,

    Bizancjum to kolonia grecka założona w VII w. p.n.e. (ok. 660 p. n. e.) na europejskiej części Bosforu(nazwana od legendarnego założyciela Byzasa, syna Posejdona, wnuka Zeusa i Io).

  • gość
    gość | 30.10.13, 18:25

    1. mieszkańcy Bułagarii
    2. tor w starożytnym cyrku
    3. prowadzi do przypisywania państwu zwierzchności nad Kościołem
    4. osoba wyznająca prawosławie
    5. cesarz bizantyjski od 527
    6. protoplasta
    7. kraj w Azji Południowo-Zachodniej, którego nazwa w 1935 zmieniona została na Iran
    8. -
    9. formalny rozdział między wyznawcami jednej religii

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]