http://www.samosia.pl Pytanie do dziewczyn. http://www.samosia.pl Wszystkie laski w tych czasach to na zewnątrz Anioł a w środku więcej z dzi((wki http://www.kowbojki.pl Dlaczego kobiety uwazaja, ze http://www.kowbojki.pl Lubicie Red Hot Chili Peppers? :) http://www.samosia.pl Szukam chłopaka http://www.samosia.pl Piwka, http://www.kowbojki.pl W 2013 roku kobieta, którą kochałem zdradziła swojego faceta ze mną http://www.samosia.pl Hop, hop! http://www.samosia.pl Wszystkie laski w tych czasach to na zewnątrz Anioł a w środku więcej z dzi((wki http://www.samosia.pl Siemka http://www.kowbojki.pl Z facetem wykonującym jaki zawód byś... http://www.samosia.pl Hop, hop! http://www.samosia.pl Siemka http://www.kowbojki.pl Czy to mozliwe.... http://www.kowbojki.pl Z facetem wykonującym jaki zawód byś... http://www.samosia.pl Popisze ktoś http://www.kowbojki.pl Ona 23 lata, on 30 lat http://www.kowbojki.pl Lubicie Red Hot Chili Peppers? :) http://www.kowbojki.pl W 2013 roku kobieta, którą kochałem zdradziła swojego faceta ze mną http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.kowbojki.pl Czy w klubie można poznać http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.kowbojki.pl Pokażcie kawałek siebie :) http://www.kowbojki.pl Dlaczego kobiety uwazaja, ze http://www.kowbojki.pl W 2013 roku kobieta, którą kochałem zdradziła swojego faceta ze mną http://www.kowbojki.pl Dlaczego kobiety uwazaja, ze http://www.samosia.pl Szukam chłopaka http://www.kowbojki.pl Haha moralność kowboja http://www.kowbojki.pl Pokażcie kawałek siebie :) http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.kowbojki.pl Czy w klubie można poznać http://www.samosia.pl Piwka, http://www.kowbojki.pl Czy to mozliwe.... http://www.samosia.pl Hop, hop! http://www.kowbojki.pl Lubicie Red Hot Chili Peppers? :) http://www.kowbojki.pl Z facetem wykonującym jaki zawód byś... http://www.kowbojki.pl Z facetem wykonującym jaki zawód byś... http://www.samosia.pl Popisze ktoś http://www.samosia.pl Paradoks:) http://www.kowbojki.pl Haha moralność kowboja http://www.samosia.pl Szukam chłopaka http://www.kowbojki.pl Dlaczego kobiety uwazaja, ze http://www.kowbojki.pl Lubicie Red Hot Chili Peppers? :) http://www.kowbojki.pl Czy w klubie można poznać http://www.kowbojki.pl Czy to mozliwe.... http://www.kowbojki.pl W 2013 roku kobieta, którą kochałem zdradziła swojego faceta ze mną http://www.kowbojki.pl Pokażcie kawałek siebie :) http://www.samosia.pl Jestem życiowym nieudacznikiem http://www.kowbojki.pl Haha moralność kowboja http://www.kowbojki.pl Haha moralność kowboja http://www.samosia.pl Już kupiłam nóż, numer 3 http://www.kowbojki.pl W 2013 roku kobieta, którą kochałem zdradziła swojego faceta ze mną http://www.samosia.pl Już kupiłam nóż, numer 3 http://www.kowbojki.pl Czy w klubie można poznać http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.samosia.pl Jestem życiowym nieudacznikiem http://www.kowbojki.pl Ona 23 lata, on 30 lat http://www.samosia.pl Siemka http://www.kowbojki.pl Ona 23 lata, on 30 lat http://www.samosia.pl Piwka, http://www.samosia.pl Hop, hop! http://www.samosia.pl Pytanie do dziewczyn. http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.kowbojki.pl Z facetem wykonującym jaki zawód byś... http://www.samosia.pl Pytanie do dziewczyn. http://www.kowbojki.pl Ona 23 lata, on 30 lat http://www.kowbojki.pl Czy w klubie można poznać http://www.samosia.pl Wszystkie laski w tych czasach to na zewnątrz Anioł a w środku więcej z dzi((wki http://www.kowbojki.pl Lubicie Red Hot Chili Peppers? :) http://www.kowbojki.pl Pokażcie kawałek siebie :) http://www.samosia.pl Paradoks:) http://www.kowbojki.pl Czy to mozliwe.... http://www.samosia.pl Piwka, http://www.kowbojki.pl Pokażcie kawałek siebie :) http://www.kowbojki.pl Czy to mozliwe.... http://www.kowbojki.pl Ona 23 lata, on 30 lat http://www.kowbojki.pl Haha moralność kowboja http://www.kowbojki.pl Dlaczego kobiety uwazaja, ze http://www.samosia.pl Wszystkie laski w tych czasach to na zewnątrz Anioł a w środku więcej z dzi((wki http://www.samosia.pl Paradoks:) http://www.samosia.pl Paradoks:)
nicnieumiem
nicnieumiem
01.11.13, 01:31 | Liceum/Technikum | Język angielski (zadanie)
Zgłoś

Ułóż zdania z podanych słówek z każdym po 1 zdaniu min 10 słów na zdan

Ułóż zdania z podanych słówek z każdym po 1 zdaniu min 10 słów na zdanie czyli razem 8 zdan. słówka:to destroy, to copy, to inject, to invent , invention , an inventor , to predict , a prediction about
Tylko takie fajne zdania i na dole po polsku przetłumaczone

4 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 02.11.13, 05:44

    1.My younger brother very like to destroy my old clothes .(to destroy )
    Mój młodszy brat bardzo lubi niszczyć moje stare ubrania.
    2.Photocopiers are machines for copying print materials needed for the people. .(to copy)
    Kserokopiarki są maszynami do kopiowania lud drukowania potrzebnych materiałów dla ludzi .
    3.Syringes are in order to inject the bacteria into the body that destroy viruses.( to inject )
    Strzykawki są po to by wstrzykiwać do ciała bakterie , które niszczą wirusy .
    4.Famous inventors and scientists have invented many objects used today.( to invent )
    Znani wynalazcy oraz naukowcy wynaleźli wiele używanych do dziś przedmiotów .
    5.One of the invention of the 20th century was built by the counting machine John von Neumann.(invention )
    Jednym z wynalazku 20 wieku była maszyna licząca zbudowana przez John von Neumann .
    6.An inventor of the m Czytaj całość »

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]