http://www.samosia.pl Skończyłam... http://www.kowbojki.pl Jak myślicie które kowbojki są ładne ? http://www.samosia.pl Znajomi chcą loda http://www.kowbojki.pl śpicie ? http://www.samosia.pl Biuro matrymonialne http://www.samosia.pl Skończyłam... http://www.kowbojki.pl Jak myślicie które kowbojki są ładne ? http://www.kowbojki.pl Chyba ku*wa puszcze sie za kase bo juz nie wytrzymuje http://www.kowbojki.pl Chyba ku*wa puszcze sie za kase bo juz nie wytrzymuje http://www.kowbojki.pl Która z was zechce ze mno dokonać nierządu? xDD oraz innych praktyk lubieżnych? xDD http://www.kowbojki.pl Wolicie ostry seks, jak partner szybo wkłada z taką mocą że całe wasze ciało porusza się w rytm uderzeń czy na spokojnie, czasem romantycznie, czasem tantryczne? http://www.kowbojki.pl Która z was zechce ze mno dokonać nierządu? xDD oraz innych praktyk lubieżnych? xDD http://www.kowbojki.pl Okropnie ... http://www.kowbojki.pl Mam chlopaka a zakochal sie we mnie inny.. http://www.kowbojki.pl Wolicie ostry seks, jak partner szybo wkłada z taką mocą że całe wasze ciało porusza się w rytm uderzeń czy na spokojnie, czasem romantycznie, czasem tantryczne? http://www.kowbojki.pl Ferie bez śniegu http://www.kowbojki.pl Mam problem i nie wiem co z nim zrobić... http://www.kowbojki.pl Boli mnie.... http://www.kowbojki.pl Ferie bez śniegu http://www.kowbojki.pl Boli mnie.... http://www.samosia.pl Jakie nosisz i lubisz majteczki ( Tylko do dziewczyn ) ;D ? http://www.samosia.pl Uczucia http://www.samosia.pl Dzień dobry w sobote xD http://www.kowbojki.pl Chyba ku*wa puszcze sie za kase bo juz nie wytrzymuje http://www.kowbojki.pl Boli mnie.... http://www.kowbojki.pl śpicie ? http://www.kowbojki.pl Okropnie ... http://www.kowbojki.pl Wolicie ostry seks, jak partner szybo wkłada z taką mocą że całe wasze ciało porusza się w rytm uderzeń czy na spokojnie, czasem romantycznie, czasem tantryczne? http://www.kowbojki.pl śpicie ? http://www.samosia.pl Dzisiaj... http://www.samosia.pl Ragatka zawitała na samosia http://www.kowbojki.pl śpicie ? http://www.kowbojki.pl Która z was zechce ze mno dokonać nierządu? xDD oraz innych praktyk lubieżnych? xDD http://www.kowbojki.pl Jak myślicie które kowbojki są ładne ? http://www.kowbojki.pl Mam problem i nie wiem co z nim zrobić... http://www.samosia.pl Dzisiaj... http://www.kowbojki.pl Ferie bez śniegu http://www.kowbojki.pl Mam problem i nie wiem co z nim zrobić... http://www.samosia.pl Jakie nosisz i lubisz majteczki ( Tylko do dziewczyn ) ;D ? http://www.kowbojki.pl Jak myślicie które kowbojki są ładne ? http://www.kowbojki.pl Mam chlopaka a zakochal sie we mnie inny.. http://www.kowbojki.pl Która z was zechce ze mno dokonać nierządu? xDD oraz innych praktyk lubieżnych? xDD http://www.samosia.pl A tak w ogóle to co tam robicie? http://www.kowbojki.pl Mam chlopaka a zakochal sie we mnie inny.. http://www.samosia.pl Hah... http://www.kowbojki.pl Ferie bez śniegu http://www.kowbojki.pl Chyba ku*wa puszcze sie za kase bo juz nie wytrzymuje http://www.kowbojki.pl Mam chlopaka a zakochal sie we mnie inny.. http://www.kowbojki.pl Boli mnie.... http://www.kowbojki.pl Wolicie ostry seks, jak partner szybo wkłada z taką mocą że całe wasze ciało porusza się w rytm uderzeń czy na spokojnie, czasem romantycznie, czasem tantryczne? http://www.kowbojki.pl Okropnie ... http://www.kowbojki.pl Okropnie ... http://www.kowbojki.pl Mam problem i nie wiem co z nim zrobić... http://www.samosia.pl Ragatka zawitała na samosia
leniwiec
leniwiec
17.10.13, 12:57 | Gimnazjum | Biologia (zadanie)
Zgłoś

Uzupełnij tabelę. Nazwa rośliny- - Sposób zapylania - Przystosowania

Uzupełnij tabelę.
Nazwa rośliny- - Sposób zapylania - Przystosowania -
--------------------------------------------------------------
Obrazki plamiste - owadopylność - kwiatostany pułapkowe
----------------------------------------------------------------------
Dwulistnik
---------------------------------------------------------------------------
Raflezja
-----------------------------------------------------------------------------
Brzoza
--------------------------------------------------------------------------------
Grążel żółty
-------------------------------------------------------------------------------------
Stapelia
-------------------------------------------------------------------------------------
Rogatek sztywny
---------------------------------------------------------------------------
Wiktoria Królewska

4 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 18.10.13, 12:04

    Dwulistnik- owadopylny- kwiaty przypominające kształtem odwłok
    pewnego gatunku owada( Gorytes). Kształt kwiatu prowokuje męskich przedstawicieli tego gatunku do podjęcia próby kopulacji, która oczywiście kończy się niepowodzeniem. Jednak podczas ruchów kopulacyjnych do owada przyklejają się pyłkowiny, które przy kolejnej próbie kopulacji na innym egzemplarzu storczyka, przenoszą się na znamię słupka i roślina zostanie zapylona. .

    Raflezja (,,trupi kwiat")- owadopylna- Posiada największy kwiat w świecie roślin, Składający się z pięciu czerwonych i mięsistych płatków. Jego rozmiary wynoszą 80-100 cm średnicy i ok. 10 kg wagi. Wydziela cuchnący zapach gnijącej padliny, który wabi zapylające go muchówki.

    brzoza- wiatropylna- Kwiaty zebrane w kotki. Kwiaty męskie , wykształcone są już jesienią i zimują nie okryte łuskami. Kwiaty żeńskie osadzone są na szypułkach, umieszczone na bocznych kr Czytaj całość »

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]