http://www.samosia.pl Zua samosia usuwa mi awatarki. http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.samosia.pl Co tam... http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.samosia.pl A wkurzacie mnie wy http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.samosia.pl Co tam... http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.samosia.pl A wkurzacie mnie wy http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.samosia.pl Co tam... http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D
kkrzysiek
kkrzysiek
08.11.13, 18:40 | Gimnazjum | Matematyka (zadanie)
Zgłoś

W wiadrze jest x litrów wody, a w beczce y litrów wody. Zapisz ile

W wiadrze jest x litrów wody, a w beczce y litrów wody. Zapisz ile litrów wody będzie w wiadrze, a ile w bwczce, jeśli: a) z wiadra do beczki przelejemy pół litra wody, b) najpierw przelejemy połowę zawartości wiadra do beczki, a potem 2 litry z beczki do wiadra, c) najpierw z beczki przelejemy 1 litr wody do wiadra, a następnie połowę zawartości wiadra przelejemy do beczki, d) do wiadra dolejemy 0,75L lody ze studni, a potem trzecią zawartość wiadra przlejemy do beczki.

2 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 10.11.13, 23:23

    a)w wiadrze będzie x-0,5 w beczce będzie y+0,5 b)w wiadrze będzie: x-1/2x+2=1/2x+2 w beczce: y+1/2x-2 c)wiadro:x+1-1/2(x+1)=x+1-1/2x-1/2=1/2x+1/2 beczka:y-1+1/2x+1/2=y+1/2x-1/2 d)wiadro:x+0,75 -1/3(x+0,75)=x+0,75-1/3x-1/4=2/3x+1/2 beczka:y+1/3(x+0,75)=y+1/3x+1/4

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]