http://www.fanimal.pl Spacery z szczeniakiem owczarka niemieckiego http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.samosia.pl Czy warto zostawić fajnego faceta tylko dlatego, że... http://www.kowbojki.pl Czy wasi mężowie,chłopacy dużo jedzą ? Ile je przeciętny mężczyzna ? http://www.fanimal.pl Dziekujemy za zbanowanie Bezimiennego http://www.kowbojki.pl Wysyłaliście kiedyś tutaj zdjęcia CAŁE na forum albo prywatnie któremuś z użytkowników? http://www.fanimal.pl Spacery z szczeniakiem owczarka niemieckiego http://www.kowbojki.pl Kowbojki wstawcie zdjęcia swoich figur! http://www.samosia.pl Guz jeśli uważasz że jesteśmy tu durną masą a tylko ty taki mądry to po co tu siedzisz? http://www.samosia.pl Problem z butami http://www.kowbojki.pl Zdejmujecie biustonosz do spania? http://www.kowbojki.pl Kowbojki :) http://www.kowbojki.pl Zdejmujecie biustonosz do spania? http://www.kowbojki.pl Zdejmujecie biustonosz do spania? http://www.samosia.pl Jestem za tym http://www.samosia.pl Czy warto zostawić fajnego faceta tylko dlatego, że... http://www.kowbojki.pl Jaki jest wg was idealny facet? http://www.samosia.pl Ktos tutaj jeszcze oprocz Marcina34-fajnego slucha Three Days Grace? <3 XDD http://www.samosia.pl Sposób na opuchnięte dziąsło? http://www.fanimal.pl Spacery z szczeniakiem owczarka niemieckiego http://www.kowbojki.pl Sprzatacie groby bliskich,rodziny? Czy spada to na rece kogos innego w rodzinie? http://www.kowbojki.pl Skad jestescie? http://www.samosia.pl Dlaczego http://www.kowbojki.pl Zdejmujecie biustonosz do spania? http://www.kowbojki.pl Jak przyciągamy innych ludzi w swoje życie? http://www.samosia.pl Ktos tutaj jeszcze oprocz Marcina34-fajnego slucha Three Days Grace? <3 XDD http://www.kowbojki.pl Sprzatacie groby bliskich,rodziny? Czy spada to na rece kogos innego w rodzinie? http://www.kowbojki.pl Kowbojki wstawcie zdjęcia swoich figur! http://www.kowbojki.pl Jaki jest wg was idealny facet? http://www.kowbojki.pl Kowbojki :) http://www.kowbojki.pl Skad jestescie? http://www.samosia.pl Ktos tutaj jeszcze oprocz Marcina34-fajnego slucha Three Days Grace? <3 XDD http://www.samosia.pl Problem z butami http://www.samosia.pl Problem z butami http://www.samosia.pl Sposób na opuchnięte dziąsło? http://www.kowbojki.pl Kowbojki wstawcie zdjęcia swoich figur! http://www.kowbojki.pl Skad jestescie? http://www.samosia.pl Jestem za tym http://www.kowbojki.pl Sprzatacie groby bliskich,rodziny? Czy spada to na rece kogos innego w rodzinie? http://www.samosia.pl Czy warto zostawić fajnego faceta tylko dlatego, że... http://www.samosia.pl Guz jeśli uważasz że jesteśmy tu durną masą a tylko ty taki mądry to po co tu siedzisz? http://www.kowbojki.pl Jak przyciągamy innych ludzi w swoje życie? http://www.kowbojki.pl Skad jestescie? http://www.samosia.pl Dlaczego http://www.kowbojki.pl Sprzatacie groby bliskich,rodziny? Czy spada to na rece kogos innego w rodzinie? http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.kowbojki.pl Czy wasi mężowie,chłopacy dużo jedzą ? Ile je przeciętny mężczyzna ? http://www.fanimal.pl Spacery z szczeniakiem owczarka niemieckiego http://www.samosia.pl Lista obecność http://www.fanimal.pl Dziekujemy za zbanowanie Bezimiennego http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.samosia.pl Sposób na opuchnięte dziąsło? http://www.kowbojki.pl Jak przyciągamy innych ludzi w swoje życie? http://www.kowbojki.pl Kowbojki wstawcie zdjęcia swoich figur! http://www.samosia.pl A co tu taka pustka? http://www.kowbojki.pl Kowbojki :) http://www.samosia.pl Guz jeśli uważasz że jesteśmy tu durną masą a tylko ty taki mądry to po co tu siedzisz? http://www.kowbojki.pl Czy wasi mężowie,chłopacy dużo jedzą ? Ile je przeciętny mężczyzna ? http://www.kowbojki.pl Wysyłaliście kiedyś tutaj zdjęcia CAŁE na forum albo prywatnie któremuś z użytkowników? http://www.samosia.pl Ktos tutaj jeszcze oprocz Marcina34-fajnego slucha Three Days Grace? <3 XDD http://www.kowbojki.pl Kowbojki :) http://www.kowbojki.pl Czy wasi mężowie,chłopacy dużo jedzą ? Ile je przeciętny mężczyzna ? http://www.kowbojki.pl Czy wasi mężowie,chłopacy dużo jedzą ? Ile je przeciętny mężczyzna ? http://www.kowbojki.pl Jak przyciągamy innych ludzi w swoje życie? http://www.samosia.pl Lista obecność http://www.kowbojki.pl Sprzatacie groby bliskich,rodziny? Czy spada to na rece kogos innego w rodzinie? http://www.kowbojki.pl Zdejmujecie biustonosz do spania? http://www.samosia.pl Dlaczego http://www.kowbojki.pl Wysyłaliście kiedyś tutaj zdjęcia CAŁE na forum albo prywatnie któremuś z użytkowników? http://www.samosia.pl I nadszedł http://www.kowbojki.pl Jak przyciągamy innych ludzi w swoje życie? http://www.fanimal.pl Dziekujemy za zbanowanie Bezimiennego http://www.fanimal.pl Dziekujemy za zbanowanie Bezimiennego http://www.samosia.pl Dlaczego http://www.kowbojki.pl Kowbojki wstawcie zdjęcia swoich figur! http://www.samosia.pl I nadszedł http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.kowbojki.pl Jaki jest wg was idealny facet? http://www.kowbojki.pl Kowbojki :) http://www.kowbojki.pl Jaki jest wg was idealny facet? http://www.samosia.pl Czy warto zostawić fajnego faceta tylko dlatego, że... http://www.fanimal.pl Spacery z szczeniakiem owczarka niemieckiego http://www.samosia.pl A co tu taka pustka? http://www.samosia.pl Problem z butami http://www.kowbojki.pl Wysyłaliście kiedyś tutaj zdjęcia CAŁE na forum albo prywatnie któremuś z użytkowników? http://www.kowbojki.pl Jaki jest wg was idealny facet? http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.fanimal.pl Dziekujemy za zbanowanie Bezimiennego http://www.samosia.pl Jestem za tym http://www.kowbojki.pl Wysyłaliście kiedyś tutaj zdjęcia CAŁE na forum albo prywatnie któremuś z użytkowników? http://www.kowbojki.pl Skad jestescie?
leniwiec
leniwiec
03.11.13, 12:17 | Gimnazjum | Muzyka (zadanie)
Zgłoś

Wszystkie zadania moja być zrobione dlatego daje aż 20pkt. zadanie 1 N

wszystkie zadania moja być zrobione dlatego daje aż 20pkt.
zadanie 1
Napisz,kto skonstruował metronom i jakie jest zastosowanie tego urządzenia. Wypisz kilka najczęściej stosowanych oznaczeń tempa w muzyce od najwolniejszego do najszybszego.
zadanie 2
Wypisz nazwiska co najmniej pięciu polskich kompozytorów, którzy tworzyli w okresie klasycyzmu.
zadanie 3
Napisz, jakie ważne wydarzenia artystyczne miały miejsce w Polsce w okresie klasycyzmu.
zadanie 4
Kto był twórcą wymienionych utworów muzycznych? Wpisz w okienku właściwą cyfrę umieszczoną przy nazwisku kompozytora.
1.Józef Haydn
2.Ludwig van Beethoven
3.Wolfgang Amadeusz Mozart
a)VI Symfonia Pastoralna
b)Serenada Eine kleine Nachtmusik
c)Opera Czarodziejski flet
d)Sonata Księżycowa
e)Oratorium Pory roku
f)Symfonia Z uderzeniem w kocioł
g)Rondo Czytaj całość »

5 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 05.11.13, 08:25

    1 metronom skonstruował Johann Nepomuk Mlzl. służy on do dokładnego podawania tempa utworu muzycznego. jest używany podczas ćwiczeń muzycznych oraz komponowania.
    tempa:
    wolne:
    largo(bardzo powoli), larghetto(troche szybciej niz largo), lento(powoli,wolno), adagio(wolno,powoli), grave(poważnie, ciężko, wolno)
    umiarkowane:
    andante-z wolna, w tempie spokojnego kroku
    andantino-troche zywiej niz andante
    moderato-umiarkowanie
    allegretto-dosc zywo(nieco wolniej niz allegro)
    szybkie:
    allegro-prędko wesoło
    vivo-żywo
    vivace- prędko, z ozywieniem
    veloce-lotnie,zywo,szybko
    presto-szybko
    vivacissimo-bardzo zywo
    prestissimo-bardzo szybko
    2.
    Józef Elsner, Karol Kurpiński, Franciszek Mirecki, Wincenty Ferdynand Lessel, Karol Lipiński, Józef Damse, Wincenty Gorączkiewicz, Józef Wygrzywalski.
    3.(nie wiem cz Czytaj całość »

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]