http://www.kowbojki.pl Którego usera chcielibyście zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Kazda Polka marzy tylko http://www.kowbojki.pl Rzeczywiście. no Nevado nie spodziewałem się po tobie. fałszywa aż kipi i to jeszcze osobie z która na forum rozmawiasz http://www.samosia.pl Pomysł na walentynki http://www.kowbojki.pl Rzeczywiście. no Nevado nie spodziewałem się po tobie. fałszywa aż kipi i to jeszcze osobie z która na forum rozmawiasz http://www.kowbojki.pl Zgadnijcie co przez cały dzień zjadłam? http://www.kowbojki.pl Zmiana nazwiska po ślubie http://www.kowbojki.pl Miałam dziś ciężki dzień, padam http://www.kowbojki.pl Hahaha http://www.kowbojki.pl Dajcie jakiś fajny polski film http://www.samosia.pl Witajcie http://www.samosia.pl Czy warto się żenić? http://www.samosia.pl Mam 26 lat, ale oddałbym wszystko żeby... http://www.kowbojki.pl Rzeczywiście. no Nevado nie spodziewałem się po tobie. fałszywa aż kipi i to jeszcze osobie z która na forum rozmawiasz http://www.kowbojki.pl Hahaha http://www.kowbojki.pl Zgadnijcie co przez cały dzień zjadłam? http://www.kowbojki.pl Dajcie jakiś fajny polski film http://www.samosia.pl Jestem w cionży http://www.samosia.pl Co mam zrobić? http://www.kowbojki.pl Którego usera chcielibyście zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Co dajecie na walentynki swoim kumplom :) http://www.kowbojki.pl Zgadnijcie co przez cały dzień zjadłam? http://www.samosia.pl Pomocy kobietki http://www.kowbojki.pl Chlopaki http://www.samosia.pl Czym to moze byc spowodowane? http://www.kowbojki.pl Chlopaki http://www.kowbojki.pl Chlopaki http://www.samosia.pl Co mam zrobić? http://www.kowbojki.pl Hahaha http://www.samosia.pl Pomocy kobietki http://www.samosia.pl Jestem w cionży http://www.kowbojki.pl Zgadnijcie co przez cały dzień zjadłam? http://www.kowbojki.pl Kazda Polka marzy tylko http://www.samosia.pl Czym to moze byc spowodowane? http://www.samosia.pl Mam 26 lat, ale oddałbym wszystko żeby... http://www.kowbojki.pl Którego usera chcielibyście zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Co dajecie na walentynki swoim kumplom :) http://www.kowbojki.pl Dajcie jakiś fajny polski film http://www.kowbojki.pl Co dajecie na walentynki swoim kumplom :) http://www.kowbojki.pl Chlopaki http://www.samosia.pl Witajcie http://www.samosia.pl Czy to normalne zachowanie faceta? :C http://www.kowbojki.pl Miałam dziś ciężki dzień, padam http://www.kowbojki.pl Zmiana nazwiska po ślubie http://www.samosia.pl Czy warto się żenić? http://www.samosia.pl Czy wystarczy penis http://www.samosia.pl Czy warto się żenić? http://www.kowbojki.pl Co dajecie na walentynki swoim kumplom :) http://www.kowbojki.pl Miałam dziś ciężki dzień, padam http://www.kowbojki.pl Rzeczywiście. no Nevado nie spodziewałem się po tobie. fałszywa aż kipi i to jeszcze osobie z która na forum rozmawiasz http://www.samosia.pl Co mam zrobić? http://www.samosia.pl Mam 26 lat, ale oddałbym wszystko żeby... http://www.kowbojki.pl Hahaha http://www.samosia.pl Pomocy kobietki http://www.samosia.pl Czy wystarczy penis http://www.kowbojki.pl Kazda Polka marzy tylko http://www.kowbojki.pl Miałam dziś ciężki dzień, padam http://www.samosia.pl Czym to moze byc spowodowane? http://www.kowbojki.pl Którego usera chcielibyście zobaczyć ? http://www.samosia.pl Czy to normalne zachowanie faceta? :C http://www.samosia.pl Pomysł na walentynki http://www.kowbojki.pl Kazda Polka marzy tylko http://www.kowbojki.pl Zmiana nazwiska po ślubie http://www.kowbojki.pl Zmiana nazwiska po ślubie http://www.kowbojki.pl Dajcie jakiś fajny polski film
aska
aska
21.09.13, 18:46 | Gimnazjum | Geografia (zadanie)
Zgłoś

Wypisz nazwy sekcji, na które dzieli się przemysł.

Wypisz nazwy sekcji, na które dzieli się przemysł.

5 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(3)

  • gość
    gość | 23.09.13, 13:42

    SEKTOR I- rolnictwo leśnictwo rybołóstwo
    SEKTOR II- przemysł i budownictwo
    SEKTOR III - usługi

  • gość
    gość | 23.09.13, 16:43

    Przemysł maszynowy
    Przemysł metalowy
    Przemysł elektrotechniczny
    Przemysł precyzyjny
    Przemysł paliwowo-energetyczny
    przemysł włókienniczy
    przemysł odzieżowy
    przemysł skórzano-obuwniczy
    Przemysł chemiczny
    przemysł chemii organicznej
    przemysł chemii nieorganicznej
    przemysł spożywczy
    przemysł drzewno-papierniczy
    przemysł lekki

  • gość
    gość | 24.09.13, 10:31

    Przemysł dzielimy na:

    1.Czynniki lokalizacji PRZYRODNICZE:
    -baza surowcowa,
    -dostęp do wody,
    -walory przyrodnicze i prajobrazowe,
    -warunki klimatyczne,
    -ukształtowanie terenu.

    2.Czynniki lokalizacji POZAPRZYRODNICZE:
    -baza energetyczna,
    -zasoby siły roboczej,
    -zaplecze naukowo-badawcze,
    -rynek zbytu,
    -infrastruktura techniczna.

    Haha, dobrze zrobiłam :):)
    Jestem z siebie dumna :)

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]