http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.samosia.pl Jakie jest 10 najbogatszych par na samosi? http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli? http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.samosia.pl Czy na polskim morzu są kokosy? XD http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.samosia.pl Paradoks Fermiego http://www.samosia.pl Jakie jest 10 najbogatszych par na samosi? http://www.samosia.pl Jaki to film? http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.samosia.pl POMUSZCIE MI http://www.samosia.pl Czy..? http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.samosia.pl Hop, hop! http://www.samosia.pl Kto mnie pozabawia...jest tu ktos ? Nudzi mi sie ej ;) http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.samosia.pl Hop, hop! http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.samosia.pl Jaki to film? http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.samosia.pl Czy..? http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.samosia.pl Czy na polskim morzu są kokosy? XD http://www.samosia.pl Czy na polskim morzu są kokosy? XD http://www.samosia.pl Powoli nie mam już sił. http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.samosia.pl POMUSZCIE MI http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli? http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli? http://www.samosia.pl POMUSZCIE MI http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.samosia.pl Paradoks Fermiego http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli? http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.samosia.pl Powoli nie mam już sił. http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.samosia.pl Szukam chłopaka http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.samosia.pl Czy..? http://www.samosia.pl Powoli nie mam już sił. http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli? http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.samosia.pl Hop, hop! http://www.samosia.pl Szukam chłopaka http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.samosia.pl Jaki to film? http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na
suzi18
suzi18
29.10.13, 12:18 | Liceum/Technikum | Język niemiecki (zadanie)
Zgłoś

Zad.1(po niemiecku) Gościsz u siebie kolegę z Niemiec. Rozmawiacie

Zad.1(po niemiecku) Gościsz u siebie kolegę z Niemiec. Rozmawiacie o sporcie. Zapytaj go: - o ulubioną dyscyplinę sportową, - jak często uprawia sport, - o możliwości uprawiania sportu w jego miejscowości. Zad.2(po niemiecku) Opowiedz swojemu koledze z Niemiec: - jaką dyscyplinę sportu uprawiasz, - jakie są zainteresowania sportowe twoich kolegów z klasy, - jakie są możliwości uprawiania sportu w twojej miejscowości. PILNE dam najjj!!!!!!!!

3 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 29.10.13, 14:00

    1.Was ist Ihre Lieblings-Sport 2.wie oft beim Sport 3.Knnen Sie treiben Sport in Ihrer Stadt zad. odpowiadam zdaniem 1.Kultiviere Boxen und Leichtathletik 2.Meine Kollegen oft laufen und schwimmen, und mein Freund spielen Volleyball 3.In meinem Dorf sind sehr gute Bedingungen zum Laufen und Schwimmen, weil wir drei Spielpltze fr Volleyball und ein Getriebe legen haben, und zwei Swimmingpools spielen mam nadzieje ze pomoglam

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]