http://www.kowbojki.pl Okropnie ... http://www.samosia.pl Co... http://www.samosia.pl A tak w ogóle to co tam robicie? http://www.kowbojki.pl Jak myślicie które kowbojki są ładne ? http://www.kowbojki.pl Która z was zechce ze mno dokonać nierządu? xDD oraz innych praktyk lubieżnych? xDD http://www.samosia.pl Znajomi chcą loda http://www.samosia.pl A tak w ogóle to co tam robicie? http://www.samosia.pl Dzień dobry w sobote xD http://www.samosia.pl Uczucia http://www.samosia.pl Co... http://www.kowbojki.pl Mąz poprosił żebym mu zrobiła loda http://www.samosia.pl Zakochałem się w boskim Matim z mojej klasy http://www.samosia.pl Znajomi chcą loda http://www.kowbojki.pl Mąz poprosił żebym mu zrobiła loda http://www.samosia.pl Hah... http://www.kowbojki.pl Mam problem i nie wiem co z nim zrobić... http://www.kowbojki.pl Mam chlopaka a zakochal sie we mnie inny.. http://www.kowbojki.pl Chyba ku*wa puszcze sie za kase bo juz nie wytrzymuje http://www.kowbojki.pl śpicie ? http://www.samosia.pl Jakie nosisz i lubisz majteczki ( Tylko do dziewczyn ) ;D ? http://www.kowbojki.pl Okropnie ... http://www.kowbojki.pl Boli mnie.... http://www.samosia.pl Jakie nosisz i lubisz majteczki ( Tylko do dziewczyn ) ;D ? http://www.kowbojki.pl Boli mnie.... http://www.samosia.pl Biuro matrymonialne http://www.samosia.pl Uczucia http://www.samosia.pl Znajomi chcą loda http://www.kowbojki.pl Wolicie ostry seks, jak partner szybo wkłada z taką mocą że całe wasze ciało porusza się w rytm uderzeń czy na spokojnie, czasem romantycznie, czasem tantryczne? http://www.kowbojki.pl Boli mnie.... http://www.kowbojki.pl Wolicie ostry seks, jak partner szybo wkłada z taką mocą że całe wasze ciało porusza się w rytm uderzeń czy na spokojnie, czasem romantycznie, czasem tantryczne? http://www.kowbojki.pl Mam chlopaka a zakochal sie we mnie inny.. http://www.kowbojki.pl śpicie ? http://www.kowbojki.pl śpicie ? http://www.samosia.pl Dzień dobry w sobote xD http://www.kowbojki.pl Okropnie ... http://www.samosia.pl Biuro matrymonialne http://www.kowbojki.pl Mam chlopaka a zakochal sie we mnie inny.. http://www.kowbojki.pl Która z was zechce ze mno dokonać nierządu? xDD oraz innych praktyk lubieżnych? xDD http://www.kowbojki.pl Wolicie ostry seks, jak partner szybo wkłada z taką mocą że całe wasze ciało porusza się w rytm uderzeń czy na spokojnie, czasem romantycznie, czasem tantryczne? http://www.kowbojki.pl Mam chlopaka a zakochal sie we mnie inny.. http://www.kowbojki.pl Która z was zechce ze mno dokonać nierządu? xDD oraz innych praktyk lubieżnych? xDD http://www.kowbojki.pl Chyba ku*wa puszcze sie za kase bo juz nie wytrzymuje http://www.kowbojki.pl Mąz poprosił żebym mu zrobiła loda http://www.kowbojki.pl Mam problem i nie wiem co z nim zrobić... http://www.samosia.pl Jakie nosisz i lubisz majteczki ( Tylko do dziewczyn ) ;D ? http://www.kowbojki.pl Jak myślicie które kowbojki są ładne ? http://www.kowbojki.pl Chyba ku*wa puszcze sie za kase bo juz nie wytrzymuje http://www.kowbojki.pl Mam chlopaka a zakochal sie we mnie inny.. http://www.kowbojki.pl Mąz poprosił żebym mu zrobiła loda http://www.samosia.pl Uczucia http://www.kowbojki.pl śpicie ? http://www.kowbojki.pl Mąz poprosił żebym mu zrobiła loda http://www.kowbojki.pl Wolicie ostry seks, jak partner szybo wkłada z taką mocą że całe wasze ciało porusza się w rytm uderzeń czy na spokojnie, czasem romantycznie, czasem tantryczne? http://www.kowbojki.pl Boli mnie.... http://www.samosia.pl Zakochałem się w boskim Matim z mojej klasy http://www.kowbojki.pl Jak myślicie które kowbojki są ładne ? http://www.samosia.pl Skończyłam... http://www.samosia.pl Hah... http://www.kowbojki.pl Okropnie ... http://www.kowbojki.pl Która z was zechce ze mno dokonać nierządu? xDD oraz innych praktyk lubieżnych? xDD http://www.kowbojki.pl Mam problem i nie wiem co z nim zrobić... http://www.samosia.pl Dzień dobry w sobote xD http://www.kowbojki.pl Mam problem i nie wiem co z nim zrobić... http://www.kowbojki.pl Okropnie ... http://www.kowbojki.pl Boli mnie.... http://www.samosia.pl Hah... http://www.samosia.pl Jakie nosisz i lubisz majteczki ( Tylko do dziewczyn ) ;D ? http://www.samosia.pl Skończyłam... http://www.kowbojki.pl Chyba ku*wa puszcze sie za kase bo juz nie wytrzymuje http://www.samosia.pl Skończyłam... http://www.kowbojki.pl Jak myślicie które kowbojki są ładne ? http://www.kowbojki.pl śpicie ? http://www.kowbojki.pl Wolicie ostry seks, jak partner szybo wkłada z taką mocą że całe wasze ciało porusza się w rytm uderzeń czy na spokojnie, czasem romantycznie, czasem tantryczne? http://www.samosia.pl A tak w ogóle to co tam robicie? http://www.samosia.pl Biuro matrymonialne http://www.kowbojki.pl Jak myślicie które kowbojki są ładne ? http://www.samosia.pl Zakochałem się w boskim Matim z mojej klasy http://www.kowbojki.pl Która z was zechce ze mno dokonać nierządu? xDD oraz innych praktyk lubieżnych? xDD http://www.samosia.pl Zakochałem się w boskim Matim z mojej klasy http://www.kowbojki.pl Chyba ku*wa puszcze sie za kase bo juz nie wytrzymuje http://www.samosia.pl Co... http://www.kowbojki.pl Mam problem i nie wiem co z nim zrobić...
leniwiec
leniwiec
19.10.13, 22:49 | Liceum/Technikum | Język niemiecki (zadanie)
Zgłoś

Zalety i wady mieszkania w wieżowcu domu jednorodzinnym.

Zalety i wady mieszkania w wieżowcu domu jednorodzinnym.

10 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 22.10.13, 00:17

    Also in mehrfamielien haus ist es schwer zu wohnen weil es schmutziger ist ,lauter und vorallem musst mann die musik leise horen .in einfamilienhaus
    kann man laut sein,musik laut horen und wen man aufreumt ist es auch sauber.
    vorteile gibt es kaum welchein mehr famielienhaus zu wohnen .klar wen mann etwas cuker braucht konnte man von dem nachbarn leihen.
    nie wiem czy o to ci chodziło??

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]