http://www.samosia.pl Dziewczyny są bardzo ładne http://www.fanimal.pl Jestem z Gdańska xD http://www.samosia.pl Teenia tabletki antykoncepcyjne http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.samosia.pl No witam xD weekend sie zaczal i fajnie nie? XDD ja se pije kawke pierwsza i slucham muzyczki XDD dobrze?? http://www.samosia.pl Witam http://www.kowbojki.pl Chcecie w przyszłości wyjść za mąż? http://www.fanimal.pl Jaka KLatke kupic dla chomika? a czy wg ja zmieniac? http://www.kowbojki.pl Wyszło w jakichś badaniach, że Polki są najbardziej agresywnymi kobietami świata http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.samosia.pl Wargi sromowe duze http://www.fanimal.pl Jestem z Gdańska xD http://www.kowbojki.pl Bumblebee skąd jesteś? http://www.samosia.pl Studniówka http://www.kowbojki.pl Wyszło w jakichś badaniach, że Polki są najbardziej agresywnymi kobietami świata http://www.kowbojki.pl Opowiem wam jak wygląda życie brzydkiej kobiety http://www.fanimal.pl Jestem z Gdańska xD http://www.kowbojki.pl Jestem strasznie nieśmiała a chciałabym w końcu stracić dziewictwo http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.kowbojki.pl Wyszło w jakichś badaniach, że Polki są najbardziej agresywnymi kobietami świata http://www.fanimal.pl Słoń z chorobą psychiczną http://www.kowbojki.pl Bumblebee skąd jesteś? http://www.kowbojki.pl Bumblebee skąd jesteś? http://www.kowbojki.pl Sukienka. http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.kowbojki.pl Którego kowboja byście chciały zobaczyć? http://www.samosia.pl Ale mam zszargane nerwy, nie "wytrzymie" zaraz http://www.kowbojki.pl Jestem strasznie nieśmiała a chciałabym w końcu stracić dziewictwo http://www.kowbojki.pl Sukienka. http://www.kowbojki.pl Opowiem wam jak wygląda życie brzydkiej kobiety http://www.fanimal.pl Słoń z chorobą psychiczną http://www.fanimal.pl Słoń z chorobą psychiczną http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.samosia.pl Wytrysk http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.samosia.pl No witam xD weekend sie zaczal i fajnie nie? XDD ja se pije kawke pierwsza i slucham muzyczki XDD dobrze?? http://www.kowbojki.pl Opowiem wam jak wygląda życie brzydkiej kobiety http://www.kowbojki.pl Którego kowboja byście chciały zobaczyć? http://www.kowbojki.pl Chcecie w przyszłości wyjść za mąż? http://www.fanimal.pl Jaka KLatke kupic dla chomika? a czy wg ja zmieniac? http://www.samosia.pl Studniówka http://www.samosia.pl Cześć przyjaciele! http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.samosia.pl Oczywiście, że... http://www.fanimal.pl Jaka KLatke kupic dla chomika? a czy wg ja zmieniac? http://www.kowbojki.pl Jestem strasznie nieśmiała a chciałabym w końcu stracić dziewictwo http://www.kowbojki.pl Którego kowboja byście chciały zobaczyć? http://www.kowbojki.pl Chcecie w przyszłości wyjść za mąż? http://www.kowbojki.pl Sukienka.
mareczek
mareczek
03.10.13, 11:58 | Gimnazjum | Biologia (zadanie)
Zgłoś

Znaczenie roślin w życiu człowieka

Znaczenie roślin w życiu człowieka

4 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 05.10.13, 17:00

    - bez roślin by nie było tlenu
    - warzywa,owoce i kwiaty to też rośliny, więc bez tych rzeczy nie mieliśmy by witamin
    - ludzie mogą się nacieszyć patrząć na rośliny i zająć swój wolny czas hodując roślinki w doniczkach
    - warzywa, które ludzie uprawiają to też rośliny, jest to wiec zdobywanie pokarmu i praca zarobkowa
    - mamy dodatkowy przedmiot w szkole - biologie,przyrode
    - Rośliny zawierają bardzo dużo witamin i materiałów budulcowych, które są niezmiernie ważne dla każdego człowieka

  • gość
    gość | 05.10.13, 17:07

    Znaczenie ma wielkie ,sa rosliny lecznicze ,sa nieodzownym pokarmem człowieka ,a bez nich ciężko by było poniewaz zawieraja duzo witamin .Z roslin warzywa, które ludzie uprawiają to też rośliny, jest to wiec zdobywanie pokarmu i praca dla wielu ludzi, zarobkowa.Roślinnośc ma tez ogromny wpływ na ekosystem oraz środowisko naturalne.

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]